Voor de werkenden zet 'm op dat ene dagje moet toch lukken!!! Volgende week voor iedereen extra vrije en leuke dagen en ook nog mooi weer opkomst 

Ben even druk geweest de laatste dagen, even snel teruggelezen.
Cynthia - Weer helemaal terug met een (kapotte) koffer en hoofd vol met indrukken , prachtige foto’s en bevangen door het Azie-virus. Heel begrijpelijk allemaal!
Raak - Veel plezier in Praag, ik vind het een mooie stad en met mooi weer ook gezellig!!
Marion - Gelukkig toch meegevallen de 1e dag met nieuwe collega’s, zal vast wel goed komen met de rest, zal aan jou niet liggen.
Roanna - Vrije dag omgezet en toch beetje gevoel van genept te zijn, sommigen zijn inderdaad uitgekookt, maar kan natuurlijk ook per ongeluk zijn 
Toos - Ingepakt in te strakke kous en morgen 24 graden :eek: ben je lekker klaar mee! Sterkte.
Trl - Je zult het vanavond pas lezen maar hoop dat je het leuk hebt vandaag .
Crazymar - Wat woon jij schitterend! Heb gisteren het rondje gefietst en het rook echt heerlijk… naar… mest :lol: …soms, maar natuurlijk meer de hyacinten en narcissen. En die uitbundige kleuren van de tulpen, voelde me echt een toerist in eigen land.
Ben benieuwd of ik nog langs je huis gekomen ben : Sassenheim - Voorhout - Noordwijkerhout - De Zilk - Bennebroek (Koffie gedronken bij Wil Koomen, ken je die:lol:) - langs Hillegom - Lisse weer terug.
Linda - Super dat het lopen weer zo lekker gaat, Veel succes in Enschede.
Kaylo - succes met de foto’s, zijn me even te moeilijk, geen tijd meer
Vandaag en morgen zijn we nog thuis voor allerlei klussen en vooral het vullen van de grote ‘koffer’ en dan … zondagochtend willen we klaar zijn voor de grote trek!