TTT deel 87 !!

mornink!!

@ trl veel plezier vandaag, ondanks dat je er geen zin an hebt!!
@ marifran, ook alvast een hele fijne vakantie/ reis.

zo… ikke lekker geslapen, maar kom gewoon echt mn bed niet uit… vrees dat het komt door gebrek aan stimulans, maar goed… t mot maar…
weer te werk!! fijne dag allemaal!!

Bloem,bedankt.Komt het doordat het werk toch minder is dan je er van verwacht had?Nog ff en dan weekend…

@TRL: Maak er een leuke dag van!!! Probeer te genieten, het is gratis :wink:

Ben op het werk, goed plekje…
Tot straks

Ik ben ervandoor,tot morgen…

goedemorgen, ik lekker aan de sop het is vrijdag he…
iedereen werkse…
tlr…veel plezier…

Voor de werkenden zet 'm op dat ene dagje moet toch lukken!!! Volgende week voor iedereen extra vrije en leuke dagen en ook nog mooi weer opkomst :thumbsup::thumbsup:

Ben even druk geweest de laatste dagen, even snel teruggelezen.

Cynthia - Weer helemaal terug met een (kapotte) koffer en hoofd vol met indrukken , prachtige foto’s en bevangen door het Azie-virus. Heel begrijpelijk allemaal!

Raak - Veel plezier in Praag, ik vind het een mooie stad en met mooi weer ook gezellig!!

Marion - Gelukkig toch meegevallen de 1e dag met nieuwe collega’s, zal vast wel goed komen met de rest, zal aan jou niet liggen.

Roanna - Vrije dag omgezet en toch beetje gevoel van genept te zijn, sommigen zijn inderdaad uitgekookt, maar kan natuurlijk ook per ongeluk zijn :confused:

Toos - Ingepakt in te strakke kous en morgen 24 graden :eek: ben je lekker klaar mee! Sterkte.

Trl - Je zult het vanavond pas lezen maar hoop dat je het leuk hebt vandaag .

Crazymar - Wat woon jij schitterend! Heb gisteren het rondje gefietst en het rook echt heerlijk… naar… mest :lol: …soms, maar natuurlijk meer de hyacinten en narcissen. En die uitbundige kleuren van de tulpen, voelde me echt een toerist in eigen land.
Ben benieuwd of ik nog langs je huis gekomen ben : Sassenheim - Voorhout - Noordwijkerhout - De Zilk - Bennebroek (Koffie gedronken bij Wil Koomen, ken je die:lol:) - langs Hillegom - Lisse weer terug.

Linda - Super dat het lopen weer zo lekker gaat, Veel succes in Enschede.

Kaylo - succes met de foto’s, zijn me even te moeilijk, geen tijd meer

Vandaag en morgen zijn we nog thuis voor allerlei klussen en vooral het vullen van de grote ‘koffer’ en dan … zondagochtend willen we klaar zijn voor de grote trek!

Goedemorgen all.

Ik heb verder ook niets te melden, dus ga zo maar weer aan mijn wekelijkse favoriete :mad: poetsbeurten beginnen.
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/b/badkamer/32.gif

Laterssssssssss :dag:

Viva - Sopse !

Roanna -Sopse !

@Marifran: Oh heerlijk. Dat zijn betere vooruitzichten. :vak01: Maargoed… het is jullie van harte gegunt hoor! Nou, ik ga ff mijn ding doen, des te sneller ben ik weer klaar mee. :biggrin:

marifran : te smachten om te vertrekken ? Nog 2 nachtjes slapen, en …:vak01:

Verder niets te vertellen, dus ga in mijn werk “vliegen” !

Goede morgen …
Gisteravond lag bij ons het internet er weer eens een keer uit, ben maar onder het zonnetje gaan liggen want verveelde me dood. Geen lesjes maken, niet bijlezen, hoe verslaafd kan je zijn.

Vanaf hier niets bijzonders te melden, misschien vanmiddag even shoppen, als N tijd heeft tenminste. En moet nog wachten op de computerman want ons beeldscherm is kaduuk en dat komen ze even omruilen voor een nieuwe. Het is nog geen jaar oud dus valt nog binnen de garantie. En als ze dan toch hier zijn ook maar meteen de onderhoudsbeurt er achter aan, kan maar gebeurd zijn.

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/g/goedemorgen/3.gif
Dacht vanmorgen een beetje uit te slapen, dus niet. De boer hier tegenover was alweer vroeg bezig. Verder weinig te melden.
@Marifran: Jullie hebben een hele tocht gefietst, haha het is de tijd van de str*ntspray. Dat is nou puur natuur. Nog 2 dagen en dan lekker weg. Het is je gegunt hoor
@Trl: Probeer er toch van te genieten, wie weet is het wel heel leuk
@Viva: Sop ze
@Roanna: Jij ook sop ze
@Beps: Nieuwe lampje, geeft beter licht he:D

@Marion: Hoe is het met N en haar moeder?

@Toos
Het is me wat met die boeren he … zijn echt vervelende lui, ze zetten je in de stank en maken je vroeg wakker, en altijd als je haast hebt rijden ze in een slakkengangetje voor je met die tractor :smiley:

Gaat redelijk met N en moeders.

@Toos: Vond m prachtig, dus ikke meteen gebruikt!!! Al vond ik die van Roanna ook toppie,…

hier zooo druk, iedereen nog ff snel voor ze op vakantie gaan informeren of alles in goed staat ontvangen is enzo…pffffff

@ Marion: Hoezo met N? Van haar moeder wist ik nog wel, maar is er iets met N. wat ik hier niet goed gelezen heb, of op de een of andere manier niet heb meegekregen? Hoorde van N. zelf wel iets op de meeting Gaat het daarover? Zo ja…N. jij ook weer veel sterkte. Wil je dat even aan N. doorgeven?

@Toos: Ook al lekker in de Chane* nr 5 lucht? Krijg je mooie huid van! :wink:

Ik heb het weer gedaan voor vandaag. Ga zo eerst even me face mooi maken en dan ff koffie voor kokkie en mij. Heeft nog niets van de boer vernomen. Oh, erg!!! :unibrow: Niet dus! :wink:

@Beps: Ja, ik dacht… is wat handiger met zo’n touwtje eraan. :dag: Kan je een beetje op het gevoel afgaan, als het nog donker is. Werkse!

Ik ben nog even wezen shoppen voor nog een lampjehttp://www.animaatjes.nl/plaatjes/l/lampen/43.gif, met lichtknopjehttp://www.animaatjes.nl/plaatjes/l/lampen/39.gif

@Toos: Oh, da’s zijn wel strakkere modellen. Mooi hoor! :dag: