TTT deel 87 !!

Pff gewoon die mensen hier snappen niet dat ze morgen echt niet meer weg kunnen… en dat die meivakantie al maaaanden vol zit!! En dan vragen ze gewoon nog of ze dan maandag weg kunnen… GRRRR NEEEE

tja… mooi moment om die tripjes naar oetjevoetjefuuk te slijten :wink:

Een goede middag op deze mooie zonnige dag!!!

@TRL
Goed gegokt wat betreft het uitje gisteren. Jammer dat het tegenviel, had je zooooo een leuke dag gegund. Gelukkig dat je collega eerder ging en jij mee naar huis kon rijden. Vanmiddag kijken naar de zwemles van je nichtje … geniet er van.
Een meisje verdronken? Getver wat een rotnieuws!!!

@Roanna
Vandaag even kijken naar het nieuwe woningproject, kopen of huren … je hoeft nu nog niet te beslissen, neem er lekker de tijd voor. En dan genieten van de zon op een terras.

@Cyn
Uit eten met zijn allen … veel plezier!!

@Bloem
Niet werken vandaag maar toch druk. Kennismaken met het vee op de boerderie en dan naar Amsterdam. Ook jij veel plezier!

En nu even de toko hier wat gladstrijken, straks naar het zwemmen en daarna naar de verjaardag van mijn schoonzusje.

Marion: druk druk druk voor jou!!! Fijne dag verder! :kus:

Bloem: haha ja of een voetreis naar Rome ofzo… :wink:

@Marifran
Morgen is het zover … jullie gaan er weer een poosje tussen uit. We gaan je missen hier maar vermoed dat je regelmatig even binnen komt vallen voor een koppie thee. En anders is er jullie site nog waar we je belevenissen kunnen volgen.
In ieder geval wens ik jullie hele mooie weken toe in het zonnige Spanje!!!

veel plezier

http://www.spaans-feest.tropisch-feest.nl/flamenco_janini_laura.jpg

geniet er van

Poeeeh… Heb net (denk ik) een oud klasgenootje teruggevonden van 15 jaar geleden… (weet bijna zeker dat hij het is) en hij is me toch lekker hahahahaha… maar ja heeft een vriendin :wink:

Lijkt me wel echt leuk als hij het is… Was vroeger in groep 3 namelijk mijn vriendje :biggrin: haha

Goedemiddag.

Zo, ben er weer. Jeetje schrikke…Het ging hier dus alleen over die bungalows die verkocht gaan worden en de goedkoopste was vanaf € 326,0000. Alsof je een emmer leeg gooid. :smirk: Dan erbij, ze waren zelfs naar mijn zin nog te groot, 4 of 6 kamerbungalows.

Ik gooide even een hengeltje uit of ze ook wisten hoeveel die appartementen zouden gaan kosten (huur of koop), maar dat wisten ze niet, want het is een project in ontwikkeling. Ja, ja, die grote schutting met die reklame waar dus wel die appartementen bij op staan, staat er al meer dan een jaar.

Kijk, ik heb geen haast, want dit jaar komt er toch niks meer van om te verhuizen, maar wil me toch alwel hier en daar orienteren op de woningmarkt voor 55+ zeg maar!

@Bloem: Wij willen eventueel ook wel kopen, maar dan onder de prijs van wat onze huidige woning opbrengt en dan heb je niet veel keus. Ja, een oud opgeknapt appartement zonder lift en vaak zelfs nog zonder cv. Dat zoek ik niet. Maargoed, ogen en oren open houden in de toekomst.

Zijn nog even naar de stad geweest en inderdaad ff een lekker broodje kaas met koffie erbij op een terrasje. Zeer druk trouwens. Was ook kermis op het Marktplein, maar daar was geen ruk te doen.

@Marion: Nog naar het voebalveld geweest? Jullie ook veel plezier dan nog op het feestje.

Wij gaan straks nog even naar de achterhoek.

@Cynthia: Oh… da’s dan pech hebben, dat ie al een vriendin heeft. Maarja… zegt tegenwoordig ook niks meer toch! :lol:

Roanna: mijn motto: alles kan stuk :wink:

een hele goede middag…!!
wat een heerlijk weer he…:smiley: wij dan ook meteen van de kapper naart terras gegaan…net terug… zo nog de boodschapjes…en de keuken ff op orde brengen…ja moet ook gebeuren…

heb echt een flink stuk van mn haren af…maar ziet er dan ook meteen een stuk voller uit. veel van het zwarte dr uit geknipt…dus nu een beetje chocolade bruin…

@marifan…mocht ik je niet meer spreken…heel veel plezier in spanje!!

@cyn…gewoon aant werk op z’n mooie dag…balen

@toos…leuk plaatje van die cavia…(was toch van jou…of niet?)

@beps…veel plezier morgen op de camping!!

@roanna…op zoek naar een appartement…leuk…succes ermee…:smiley:

@bloem…genoeg gepland…enjoy!!

@marion…heeft J gewonnen…? gescoord…?

ikke weer verder…:dag::dag:

Zo ik terug uit dorp
Nagels weer mooi
Haartjes in de kleur

En nu WII-en!!! Heerlijk…nieuw spel,… en het balancebord…dus…IK BEN ACTIEF BEZIG!!!

@Roanna: Jammer, hopelijk is er voor jullie ook een ‘mooi huissie’ ergens!
@Bloemmie: Tuurlijk heb je het goed gedaan!!! En dinsdag gaat het ook goed komen!!! Ik zal wel gek zijn, maar amsterdam…wat ga je doen???
@Cyn: Eet ze straks,…en blijf lekker bij de ouders… want uit huis is zoooo duuuuuurrrrrr
@Marifran:

:vak01:VEEL PLEZIERRRRRRR :vak01:

ikke met broer lief gaan touren op de moter…(na n jaar zn rijbewijs te hebben…kon ik eindelijk n keer mee)
maar jeetje…is vetter dan ik verwacht had :smiley: zeker voor herhaling vatbaar…!!

net gegeten in de frituur…lkkr vet…lkkr slecht.haha

nu lkkr verder niksen…:wink:

Goedenavond… bijna niemand. :unibrow:

Zo, wat een rust hier weer. Ikke weer terug uit de achterhoek, even weer gezelli op familiebezoek geweest.

@Filiz: Ook weleens lekker zo’n vette hap toch? :stuck_out_tongue:

@Linda: Ik wil je even een fijne en sportieve dag wensen voor morgen bij de Enschedeloop. Zet 'm op he!

Vrouw van de kweker heeft vanmiddag gebelt of kokkie maandag voor een paar uur per dag kan beginnen. Dus ja, toe maar. Ze weten ervan daar dus… :tssk:

Oke dan, iedereen alvast weltrusten. Ik laat nog een klein :idea: aan voor de laatgangers.

Weltrusten

@roanna: dank je wel

@marifran: fijne vakantie geniet ervan!

Morgen dus om 11.15 aan de start voor 10 de km voel me goed hoop dat t morgen ook goed gaat eindelijk weer proberen onder het uur te komen, maar morgen goed weer eigenlijk voor ons met lopen te warm veel drinken dus heb riem met kleine flesjes water bij me, paps gaat om 12.45 uur beginnen aan de halve marathon dan zal t warm zijn weg nou dus morgen wel hele dag in centrum dus tot morgenavond

Daarom Linda, heel veel plezier bij het lopen en denk erom… goed drinken onderweg. Willen je niet weer zo ziek hebben hoor! :wink:

@Beps: Al klaar met WII-en? Nu uitgeteld zeker? “Bijbabbelen” wordt dus niks vanavond? :stuck_out_tongue: Hi, hi.

@roanna: heb voor het lopen een nieuw doel wat ik graag wil halen: in 2009 of 2010, in ieder geval voor mijn 30e de halve marathon kunnen lopen

Hallo meiden, allemaal bedankt voor de goede wensen, mooie foto en leuk plaatje, gaat zeker goed komen.

Ben nu ongeveer wel totaloss van 2 dagen boodschappen, pakken, schoonmaken, en best nerveus, als we maar weg zijn morgen, dan zakt het met elke km die we zuidelijk rijden , na 50 km en de grens van Belgie is het over en kan de vakatie beginnen !!!

Linda Zet em op he morgen …Je kunt het !!!

@Linda: Dat is een mooi streven Linda. :thumbsup:

@Viva: :dag: Joehoe…

@Marifran: Nog maar een keer :vak01::vak01:Fijne vakantie en genieten hoor in het mooie Spanje.

Roanna, een appelflauwte bij de makelaar vanmorgen. Voordeel dat je nog geen moeilijke beslissing hoeft te nemen !!