@tkl: wat duurt wachten dan lang he
@ roanna… msn? Jij? heb heel wat op mn msn, maar jou nie? of wel… pff weet t nie eens…
LInda,zeg dat wel pffff
@cyn: nog steeds aan het werk?
f*cking film, vind er geen bal aan…
Roanna, Serhan is leuk maar niet erg goedkoop vind ik.
@Bloem: :unibrow: Ikke ja. Jij hebt mij zelf ooit eens toegevoegd. Alleen ik heb het niet altijd aan staan zeg maar!![]()
Klopt Viva. Hij is dit jaar alleen goedkoop( nouja) bij Tourpl**. Zou ik daar dus moeten boeken, maar ben niet zo weg van die club. Ach, ik zie het wel. Misschien komt die nog wel een keer in de aanbieding. Zo ben ik er vorig jaar ook terecht gekomen via extra aanbieding va*a.nl.
Roanna ik weet niet wat ik moet verwachten van het hotel waar ik naar toe ga, ziet er leuk uit…en op reiswijzer komt hij er met een 8.5 uit, dus is ook niet slecht…Ach en als er engelsen zijn die neem ik dan maar op de koop toe…je hebt ook cova appartementen, die zien er ook leuk uit, maar daar kon ik niet heen op 20 mei geen vlucht meer te krijgen…
Meiden ik zit The Principal te kijken. Vette film, goede boodschap!!
Maaaaaarrrrrr ik moet ook errugg vroeg weg, dus kom niet meer weltrusten zeggen…
Tot morgen
:dag: :slapen: :kus:
truste Beps…
@Viva: In Serhan zaten toen wij er waren ook best veel engelsen maar heb ze niet gehoord. Moet er wel bij zeggen, waren ook allemaal wel een beetje van mijn leeftijd en ouder, dus had er totaal geen last van. Ik denk dat ze eerder last van mij en me schoonzusje hadden. Nee hoor, wij hebben ons ook netjes gedragen, maar zorgden vaak wel voor lachwekkende taferelen rondom en in het zwembad.
Maar Gumbet en en Bodrum is zo leuk. En dat hotel wat jij geboekt hebt, lijkt mij ook oke. Ziet er ook leuk uit.:vak02:
@ viva, tis een leuke plek hoor, zwembad wat dichtbij, leuke bar, leuke animatie, centraal gelegen en de zon schijnt voor iedereen!!
@ roanna, ik heb je mail adres, maar heb jou nie bij mn msn staan… geloof ik? of nie? of wel? ik weet t allemaal nie meer
Weltrusten Beps. Slaap lekkel. ![]()
Zo is dat Bloem en Roanna…en daar gaan we toch allemaal voor de zon…en gezelligheid, lekker eten, en relaxen, en het maakt geen zak uit waar dat is… Maar ik ga voor de 11e keer naar turkije maar voor de 1e keer naar gumbet, dus weer wat nieuws onder die zon zeg maar. Ik weet dus niet wat me te wachten staat…lijkt me wel gezellie…
Zo meisjes ik ga nu echt naar mijn mandje toe…een kl*te film en ik heb het koud, en morgen is het weer vroeg dag…wederom naar kantoor toe…tot 2 uur dan he…gewoon mijn tijd om naar huis te gaan.
@Viva: Maak je geen zorgen over Gumbet. Vriendelijke mensen in de winkels enzo. Lang niet zo aggressief als in Alanya, toen ik ooit daar was.
Over het algemeen heel leuk volk daar. Echt! Ik zou er zo weer heen gaan.
Ik hou er ook mee op voor vandaag. Weltrusten allemaal en tot morgen weer.
:dag: :kus: allemaal. :slapen:
Goeieavond,
Kom ook nog even aanwippen. Vandaag aan de crock geweest, ging op zich wel. Nu toch moe en zere str*t. Ben helemaal blij, vandaag tickets opgehaald voor… Jamaica
@toos: eindelijk ontdekt waar de J voor stond? hahahaha
Ja, heeft even geduurd. JAMAICA dussss
Over Rhodos, heb er erg in dat het plaatsje waar je een hotel hebt gezien aan de windstille kant van rhodos is. Kan dus erg warm zijn