Zo ik hou er mee op…ik ga bankhangen met hubs leathal wapen 4…op sbs6…dus aktie verzekerd. voor iedereen een fijne avond…wel te rusten en tot morgen allemaal, enne niet te veel kletsen anders moet ik zoveel bijlezen…toedels
@viva: veel plezier met kijken, truste alvast en tot morgen
@Viva: Da,s dan een mooi prijs wat jij er nu voor hebt betaald.
Nie gek!
Ikke als ik weer terug ga… naar Serhan. LO.:zon02:
Zoals t er nu naar uit ziet wordt t denk ik wel rhodos bij ons, dit hotel gevonden via de info die cynthia mij gemaild heeft daar stond de site vermeld, daarop alle hotels en toen dit hotel gevonden dan alleen geen o*d maar een andere touroperator maakt ook niet uit
Ach zolang ze anvr+sgr zijn Linda… dan komt het helemaal goed ![]()
@linda
Welk hotel op rhodos heb je op het oog?
@bloem
Ben je nog aan het twijfelen of weet je al wat je doet?
@viva
Zo vakantie geboekt, heerlijk hoor.
@cyn: boeken wss via hol.int, ak of ne*ker**nn
@mk: hotel mikri poli, plaats kolymbia
@cyn: als we met h.i. gaan vliegen we met tu* f*y
Vanaf dusseldorF?
@cyn: ja
@linda
Ziet er leuk uit en 6 zwembaden, dat wordt flink plonzen dus.
@cyn
Alle offertes afgekregen?
Mk: Nee nog niet… zijn nog bezig!
Goede avond!
Ben ook weer even van de partij. Vanmorgen naar buuf voor een bakkie, dat is geeindigd in een middagje shoppen. Buuf gaat woensdag naar Berlijn en had nog wat truien nodig. En aangezien ik niet vies van shoppen ben bood ik me graag aan om even mee te gaan. Zelf nog een poloshirt gescoord en een broek voor J., die kerel groeit me toch een partij, opeens heeft ie een aantal hoogwaterbroeken. Echt geen gezicht. Daarna nog even de boodschappen want een mens moet ook eten he. De voetbaltraining weer begonnen dus op en neer naar het dorp en dan is de maandag al weer voorbij.
@Linda
Druk op zoek naar een hotel.
@TRL
Is de brief nog niet bezorgd?
@Viva en Damber
Al lekker geboekt, ook jullie kunnen al aftellen.
@Cyn
De ring al thuis, nu nog even wachten totdat je hem ook echt aan mag ![]()
De bril … troost je, ik heb -7.50, ben net een mol zonder lenzen of mijn jampotten.
@Filiz
Thanks voor de nieuwste liedjes … straks maar eens even downloaden.
@Crazy
De tickets voor mij geboekt en al druk aan het aftellen met Miere.
@Bloem
Op zoek naar een nieuwe kamer.
@Beps
Pechvogel!!!
Heb je een mooie huwelijksreis in gedachten en mag je Kenia niet in.
@marion: heb vrijwel dezelfde sterkte als jou dus weet wat je bedoeld
poehee
ikke ff op internet, vliegt er om de haverklap uit, eens kijken of dit lukt
zo druk geweest vandaag
nu weer op msn, met leuke nieuwe jongen, ben zeeer benieuwd of we vriendjes kunnen worden en of leuk echt leuk leuk is, of gewoon leuk voor de leuk
@ mk, ppfff weet t echt niet, maar vrees dat het nee gaat worden, had vandaag echt weer een slechte dag en moet gewoon slim zijn beetje zinnig met mn tijd omgaan enzo
nou ja, ikke ga kappen
tv kijken!!
@Linda: Heb ook even gekeken. Ziet er echt leuk uit zeg. Voor mij, een te wat rustig plekje, maar ik denk voor jou en je ouders prima te doen zo. Maar de acco ziet er geweldig uit. Dicht bij het strand en dan zoveel zwembaden. Gaaf hoor! ![]()
@Marion: Weer druk geweest met shoppen dus. Vervelend he? :unibrow: Moest J. alweer trainen dan?
@Bloem: Nu, ik lig er niet steeds uit zoals je wel ziet op MSN, maar waar ik ook wil kijken,… alles is even traag vanavond. :tssk:
Marion,geen idee of de brief bezorgd is,krijg askim niet te pakken:tssk:.
Bloem,lekker op de msn met leuke jongen…:unibrow: