daar zijn we weer
Wist niet hoe het moest :redface:
Gefeliciteerd iedereen met nieuwe deeltje !
** Toos : 24 januari - JAMAICA****
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
![]()
**Miere en Mar - 28 Januari - Marmaris
Bloem: 31 januari: Baselga di Pine: SCHAATSEN!!
Beps: 6 feb.: puppie Aiji komt!!!
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Bloem: 2 mrt t/m 25 april: 7,5 week Midden-Oosten
Cynthia: 8 april - Maleisie !!!
Crazymar: 4 mei - Marmaris
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Beps & Bloem: 7 mei - Istanbul
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Seray: 24 mei- Gümbet
Roanna - 2 juni - calella - Spanje
Filiz: juni - Side 4 evahh
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
En dan de verjaardagen nog …
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/07 Christina
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
Kaylo,gewoon een nieuw onderwerp aanmaken
@Viva: Barstreet is wat de naam al zegt…alleen maar zuipen, vreten en dansen, maar hardstikke gezellig. :zon02:
ik dacht al… was da nou…gewoon over de 1000
anyway
@ viva, als het om sami plaza gaat, zou ik me niet zo druk maken om de gg jongeren maar eerder om de vele engelse/ ierse gezinnen!!
heb ook gehoord dat eten toch niet zo super is, dus half pension is misschien een beetje zonde
ik zou cker serhan overwegen, LO maar toch… weet niet in welke periode je gaat, maar goed… zal wel zomervakantie zijn denk ik?
Oh ja, weer een nieuw deel. Gefeliciteerd allen. :dag:
Bloem,al bij de kamer geweest?
WOW, deel 76?
Hoe doen jullie dat toch? :wereld:
weet ik wel, maar zie niet waar
Als je op turkije reiscafe klikt staat daar nieuw onderwerp
Xander gewoon doorkleppen…dat is het recept voor al die deeltjes…
Bloem…appartement was duurder dan dit hotel met half pension…dus wat maakt het uit, als het eten niet lekker is ga ik gewoon uit eten, en ik heb 10 x liever engelsen in het hotel. oke ze zijn om 10 uur in de ochtend straal bezopen, dan 1x russen, want daar loop je je groen en geel aan te ergeren…
OK, heb het nu gevonden ! Misschien goed voor de volgende keer hé !
Bloemmie 20 mei, dus niet echt het hoogseizoen, dat is me veel te warm
hihi
@ xander, gewoon over alles en nix kleppen!! hahah met een vrouw/ man of 25 ofzo?
@ trl ja, daarom ben ik zo laat, dacht echt in slaap te vallen vandaag op t werk… poehee
ikke wil die kamer!! beetje een rommeltje en erg vol, maar goed, voor 10 mnd, kan ik er wel een beetje meer ‘moi’ aangeven, en misschien is t een maand later (en dus ook langer) dus dan nog meer helemaal perfect voor mij!! hihihi… ben zeeeeer benieuwd… hoor denk ik volgende week wel wat…
en misschien niet naar hamar, maar misschien naar inzell… moe nie gekker worden!
viva : zal wel meevallen hoor !
roanna las net je smsje, heb nog geprobeerd om op die site te komen, maar krijg steeds een foutmelding…
@ viva, serhan is hotel, maar goed
als je 20 mei zou gaan, dan zitten beps en ikke ook in istanbul, en misschien ikke daarna ook in gumbet… hihi…
Bloem,hahahaha lukt het 1 niet dan maar naar het andere hahaha …Zal voor je duimen dat je de kamer krijgt
Kaylo, ik zie het allemaal wel, vakantie je moet er zelf wat van maken, heb halve vechtpartijen meegemaakt met russen in een hotel, dus breek me de bek daarvan niet open…bah…