Viva: met wie vlieg je?
Ik laat jullie dan maar ! Soap begint binnen 10 minuutjes !
tot morgen iedereen en nog een leuke avond !!! :dag:
Bloemmie, lachen joh…ook 20 mei in gumbet…hihihihihi,wordt nog druk daarzo.
Viva,gewoon genieten en je niet teveel ergeren aan de anderen…
ikke vlieg met pegasus cynnie
Hebben wij ook gehad in Side ! Daarom gaan we er niet meer !
kaylo toedels meis…
allemaal gefeliciteerd met het nieuwe deel
Kunnen jullie allemaal meeten
@Bloemmie: Toch Gumbet erachter???
@Viva: Je weet echt niet wat je zegt… Ik heb zelfs nog liever russen(al zijn ze bijna even erg) Ons app had dit keer errug veel engelsen… WAT EEN ASO-VOLK!!! En dan praat ik over kapsones, bedjes reserveren, dronken zijn een lastigvallen van alle vrouwen(ook mij!) Nee als er engelsen kunnen boeken WIJ NIET MEER!!!
tja… heb nie zo’n zin om weeeer alleen naar gumbet te gaan.
tis toch anders… maar weet t allemaal echt nog niet…
Ben het met Viva eens wat de engels betreft!! heb in WOW me zo doorge-ergerd aan de russen en israeli!!! Maar de Engelsen waren we lol…
Enne Pegasus
… niet bij mijn vriendinnetje in het vliegtuig ![]()
Roanna bij snweb betaal ik voor dezelfde reis **Totaal***€ 940,50**
http://zon.sunweb.nl/skins/sz.nl/images/border.gif
[
http://zon.sunweb.nl/skins/sz.nl/images/boeken.gif
](javascript:__doPostBack(‘submittedButton’,‘’))[.renew.value = ‘True’;javascript:document.forms[0].in_transport.value = ‘’;document.forms[0].in_packageid.value = ‘’;document.forms[0].in_duration.value = ‘’;document.forms[0].in_roomtype.value = ‘’;document.forms[0].in_departure.value = ‘’;document.forms[0].action = ‘’;parent.prices.RemoveBasket();document.forms[0].submit();"]Selectie verwijderen](javascript:document.forms[0)
:disgust:Beps…zat in Benidorm met heel veel engelsen in het hotel, ja idd straal, maar dan ook straal bezopen, en gekookt als kreeften, maar voor de rest geen last gehad.
De russen in Alanya in het hotel, gingen met iedereen op de vuist, eigenden het halve zwembad toe, en trokken alle bedjes daarnaar toe, zetten met koffers de hele boel af. echt walgelijk…en de dames van die russen gedroegen zich als echte stoeph*eren, vreeeeeeeselijk:disgust:. Zo zie je maar iedereen beleefd wat anders met mensen van andere pluimage.:tssk:
Nee geen transavia voor mij, als ik kan kiezen dan dus pegasus…ach zo heeft iedereen zijn voorkeur, alleen waren er nog geen tijden bekend…
Ik hoop wel dat de tijden een beetje schappelijk zijn…maar dat is afwachten…jammer eigenlijk anders kun je zelf bepalen hoe laat je kunt vertrekken.
Trouwens nog gefeliciteerd met het nieuwe deeltje, ben het helemaal vergeten te melden…hihihihi…je ziet waar het hart vol van is loopt de mond van over.
Viva: oad weet dat pas 3 weken voor vertrek… :finger: Beetje jammer… Dat is wel het mooie van lijndiensten!! Ik weet nu al hoelaat in naar Maleisie ga… Misschien dat we de nacht ervoor op schiphol gaan slapen…
@ viva, maar heb je al geboekt? of ben je t aan t overwegen? hoe lang ga je? weekje?
en in gumbet zitten nie zo veel russen, zeker dan niet, is redelijk vroeg in t seizoen! wel een beetje jaloers… ikke wil ook wel, maar ja… andere dingen voorlopig ff
Cyn, ik kijk tegen die tijd wel op het internet de timetable van pegasus is dan wel bekend zo ongeveer…