Ja Bloemmie vanmiddag na het werk, gelijk door gegaan naar het reisbureau dus lekker geboekt voor 14 dagen jammie…
@ cyn hoop dan wel in een hotel op schiphol ![]()
Ja dat denk ik ook wel!!! Vorig jaar vloog mijn vriendin ook met Pegasus om 15.00 uur heen en terug ook zoiets…
Bloem:
Of gewoon op de startbaan met me tentje
@cyn: kun je nu ook al zien als ik bijv dinsdag 12 aug naar rhodos wil en de 24e weer terug?
@ viva, owhkey, dan heeft t allemaal geen zin meer, maar lekker hoor, 2 weken!! super!!
misschien hop ik nog wel ff binnen! en cker met leo’s bootje meegaan he?
had er al vaker naar gekeken en dacht ik wacht nog wel ff maar nu blijkt dat het al storm loopt op de boekingen, dus toch maar gegaan, anders pies ik naast de pot…
hihihihi…Bloemmie moet kunnen toch…dit is nog wel te betalen hoor…
Linda: wat moet ik kijken?
ik betaal voor alles bij elkaar 808 euro voor 2 personen, 2 weken half pension.
Alleen nog mijn reisverzekering erbij en hoppa gaan met die banaan…
@ viva, owh dan heeft het allemaal geen zin meer hihihi
maar wel lekker, gewoon 14 dg!! misschien hop ik nog wel ff langs tegen die tijd… hihi
je weet t nooit, enneuhm wel met leo’s bootje lekker gaan varen he?
pff flekker die internetverbinding hier… gekkk wor ik ervan!!
@cyn: kun je nu ook al zien wat de vliegtijden zijn van
Rhodos: vertrek vanaf amsterdam op dinsdag 12 augustus, retour 26 aug
Rhodos: vertrek vanaf dusseldorf of munster vertrek 14 aug retour 28 aug
en welke maatschappijen je dan evt kunt vliegen, ben met name benieuwd naar die bij vetrek vanaf munster en dusseldorf
Linda: nee sorry… De vluchtschema’s zijn op dit moment nog helemaal niet bekend. Maleisie is een lijndienst, dus geen Transavia of ArkeFly… Vandaar dat ik die tijden wel kan zien… ![]()
@cyn: oke, kun je wel zien met welke maatschappijen ne*ker**nn vliegt vanaf dusseldorf en munster?
Met Condor(dus) of Air Berlin(mun)
@cyn: is dat inclusief transfer naar hotel bij hen
Als het goed is inclusief… Wij boeken hier nooit vanaf Duitsland…
Linda, kijk anders even bij neckerm*nn.de daar kun je ook boeken…
Heb van dezelfde keten als het hotel wat ik gezien had op kos een hotel gevonden op rhodos, dan alleen van ne*ker**nn ipv *ad
tjonge jonge alweer een nieuw deel…gefeliciteerd alweer…