TTT deel 76 alweer op naar de 100!!!

Ixia en trianda hebben wind.
Heb even snel teruggelezen. Viva ook al geboekt, lekker!!!

@toos: plaatsje heet kolymbia woensdag er effe over hebben met ouders heb zowel gekeken naar vertrek vanaf amsterdam en dusseldorf naar de mogelijk vliegtijden amsterdag vertrek je 's ochtends rond 05.10 dusseldorf pas 's avonds rond 20.45 doe mij dan maar amsterdam

Zou dan ook vanaf amsterdam vertrekken

lijkt mij wel heb ook gekeken naar parkeertarief op dusseldorf en wat eentreinkaartje kost voor drie personen als je benzine erbij optelt om naar schiphol te rijden scheelt t ook weinig geloof ik

weet jij of je ergens goedkope kaartjes kunt krijgen voor naar schiphol

Bedoel je om met de auto te parkeren en dan vervoer aar schiphol?

dacht meer aan goedkope treinkaartjes in die richting zeg maar

Nee ik heb geen idee, weet wel betaalbare adres voor je auto. 5 euro per dag en vervoer van en naar schiphol

oh ok vertel maar

Is een taxibedrijf in Aalsmeer en heet Met en Co, (www.metenco.nl)jeje) betaald pas als je je auto komt brengen en wordt met een taxi naar schiphol gebracht. Auto staat hele vakantie achter een hek. Als je terugkomt nummer bellen wat je krijgt en binnen 10 min staan ze voor de deur.

anders safeparking, zelfde prijs vanaf 8 dagen. Je zet de auto bij de ray, je moet een stukje lopen naar een bus en die rijdt ieder half uur, dag en nacht

thanx zal t allemaal effe opschrijven en aan ouders laten zien

@toos: beschikbaarheid gecheckt bij safeparking geeft aan gene plek meer

bij die andere moet je ook daar je sleutel laten zag ik denk niet dat paps dat wil/doet geef ze iig aan de mogelijkheden

Bij die andere moet je inderdaad je sleutel afgeven, zij zetten je auto achter een hek. Verder gebeurt er niks mee

en als je terug komt staat je auto ook weer buiten. Zo zitten er een aantal rondom schiphol, loont wel de moeite om de prijzen te vergelijken

@toos: oh ok, zal t iig doorgeven, safeparking kun je dat pas een bepaalde tijd van te voren resreveren ofzo of kan t nu echt al volzitten al diverse dat geprobeerd

zelfs voor december zou t al volzitten zal wel iets niet goed zijn, woensdag ook een vragen bij reisbureau

Ik heb begrepen dat safeparking pas vanaf maart gaat starten

vanaf 25 april zie ik