Ik ook. Heel leuk en leuke foto Xander.![]()
Nee Toos.
Ik heb verder niet veel meer gescoord dan nog meer…pennen en zo’n klapstoeltje (3x) :nod: waar de halve beurs mee liep.
Het was weer leuk om jullie ook weer even te ontmoeten.
Ik ook. Heel leuk en leuke foto Xander.![]()
Nee Toos.
Ik heb verder niet veel meer gescoord dan nog meer…pennen en zo’n klapstoeltje (3x) :nod: waar de halve beurs mee liep.
Het was weer leuk om jullie ook weer even te ontmoeten.
@Xander: Nee, provincie zeeland
Wij hebben de klapstoeltjes niet opgehaald, zijn van die dingen die over een poosje in de prullenbak belanden
hihi leuk gehad zo te horen dus!! ![]()
Leuke foto !! Toos en Roanna , lekker he , zo’n daggie uit.
Is voor iedereen wel wat van zijn gading te vinden .
Xander en Jeroen nog veel succes morgen op de laatste dag !
Hee allen!!!
Gave foto!!! Jullie zien er echt uit als 2 van de DDD!!! :lol:
Ff zonder dollen, was gaaf Xander en Imke in the flesh te zien en spreken!
Nu is hier de griep echt ingeslagen. neus en ogen doen nu ook zeer… dus borrel is op, vitamine c is ingenomen, en nu op naar bed!
Tot morgen
@Toos: O ja he. Volgens mij kwam dat door de drank :unibrow: dat ik het even niet meer wist.
En inderdaad he Toos, gaan wij volgend jaar als vrijwilliger daar staan. Gelijk even alle gratis dingen scoren. Dus Xander en Jeroen… als jullie volgend jaar hulp nodig hebben… je weet ons te vinden nu.
Oke, ik ga zo naar mijn eigen huis en lees daar wel weer verder.
@ beps klinkt heftig, slaap lekkerrr
Nou Toos, ik wou ze juist meenemen op de najaarsvakantie. Dan kunnen jou en mijn hubs lekker zitten, als ze gaan vissen in Port Zeelan**:lol:
Anders geef ik ze wel weer weg aan de kampeerder onder ons.
@Beps:Truste en beterschap. :dag::kus:
Zo, heb vanavond een super grote pan erwtensoep gemaakt.
Net een kop op en het is errugg lekker! Zal morgen wel lekker dik zijn!
Beps, welterusten en beterschap !
@Marifran: Heb er van genoten vandaag. Ben wel doodversleten van dat geslenter. Ik vond het niet superdruk vandaag.
@Viva en Damber: Het is een vreselijk om te beslissen wanneer je moet stoppen, maar als het niet meer gaat is het de enige juiste beslissing. Wens jullie sterkte:kus:
@Beps: Leuke foto’s op de site van jullie moppie:wub:. Wens je beterschap
@Damber: Mooie outfit!!
@Xander en Jeroen: Succes morgen op jullie laatste dag
ikke strax caberet kijken, jochem meyer… hyperhyper…
@ marion, iets voor jou??
http://www.2discover.net/morocco/main.htm
@Roanna: Hoeveel wijn had je al op?? Volgens mij kregen alleen WW leden dat en wij waren de enige 2. Fles was bijna leeg toen ik kwam:unibrow:
@Beps: En bedankt voor het compliment:crybaby::finger:![]()
@Marifran: Lekker erwtensoep, is een dag later het lekkerst
@Bloem - Jochem Meijer ??? Veel plezier dan maar !!
@Toos @Roanna - Jullie waren zeker al vroeg weg vanochtend, had je nog gewaarschuwd met al die drank daar kan het alleen maar mis gaan, of erg gezellig worden:D
Bloem - Prachtig he , die site van 2Discover!! en die fotoś allemaal, maar die van Ijsland vind ik erg gaaf.
@Marifran:Ik was niet zo vroeg weg, was ook pas om een uur of 1 op de beurs. Roanna was er al eerder dan ik, dan weet je het wel he
jordanie, tibet, ijsland… allemaal mooi
zij is ook forum lid hier hoor…
mmhhh :tssk: meyer valt een beetje tegen,… denk dat ik lekker in bed ga liggen met een boekkie… veel beter idee!~
Bloem - Forumbeheerder?, dat wist ik niet, heb wel alles van hun gezien en bewonderd. Van welk land?