bah was nie lekker…
maar goed, t zit er weer in
weet cker dat ik morgen super lekker ga eten!
lekker bij t turkse restaurant hier in breetjeedaaa
Bloem,dan moet het helemaal goed komen toch morgen…En heb je de restjes in de prullenbak gegooid?
jup
weg ermee… ga dat niet tegen heug en meug op zitten eten
zit te kijken naar een of andere bruiloft show
een donkere amerikaanse, met een turkse amerikaan… hihi… met een portoricaanse ambtenaar ofzo?? hahaha…
Dat heb ik er ook op staan hahaha
echt TE erg! hahaha
Echt wel.
Zo ik ga ervandoor,fijne avond en tot later
:dag: fijne avond!!
hey roanna!!
hoe was t vandaag??
Goedenavond.
We zijn d’r weer. Ben nog nie thuis, maar bijm de zoon thuis, omdat de mannen nog even live voetbal gaan kijken.
Het was weer super gezellig op de beurs. Wel hier en daar megadruk, maar wel leuk. Heb ook kennis gemaakt met Xander, Jeroen en Truus van de campingsite. Daar ook afgesprroken met Toos en hubs en en hebben even een lekker wijntje van ik dacht…Xander gehad. Ook even over WW gehad enzo en als het goed is, staan Toos en ik ook nog op de foto ergens.
Wat een enthousiaste jongens zijn die Xander en Jeroen en natuurlijk ook de anderen, maar die kende ik verder niet zo. Ga zo door jongens.![]()
Ik naar Oran** County toe, kreeg ik alles in een papieren tas en later met Toos en nichtje samen nog een keer er naar toe om die vaute tas mee te nemen. En die hebben we nu, al was het alleen maar voor de heb.:unibrow:
Overal rond gekeken en wat folders mee genomen. Paar keer pauze gehouden met zoon’s werkgever. Ook van die gezellige meiden en maar weer door slenteren. Net thuis (bij zoon) even een patatje gehaald en dan na het voetbal naar huis.
Heb even bijgelezen, maar weer bijna niets van blijven hangen.
Schaatsers weer goed he! ![]()
Voor allen verder nog een fijne avond en lees straks wel weer verder thuis. Mag nu ff op de appl* van zoon, maar da’s wel ff wennen hoor.
Laters…:dag:
@ roanna, poehee klinkt heftig allemaal!! wel gezellig dan he? geloof dat we veel nieuwe leden gaan overhouden aan de ww-stand op de vak. beurs!
Oeps…ik dacht dat je al weg was.
Dat denk ik ook wel Bloem. Toen ik er even was, was er best veel belangstelling. In ieder geval wilden velen het kaartje wel aannemen. Heb nog een tijdje met een oudere man staan praten over het nut van WW en dergelijke. Ook over onze kletstopic, maar daar ging zijn belangstelling niet zo naar uit. :lol: Ik zei, helemaal ook niet nodig, genoeg andere info en topics. Nou, het leek hem wel wat. Hi. hi.
wie weet komt ie nog een x gedag zeggen! ![]()
Goeie avond,
We zijn net weer thuis. Vond het een leuke dag vandaag. we hebben aardig wat info over Jamaica gekregen. Verder rondgelopen in de turkijehoek, wezen buurten bij Jeroen en Xander. En natuurlijk Roanna daar gezien, samen de Vaute tas gehaald. Roanna heeft ook weer bewezen dat ze lid is van de DDD club. Staat te verkondigen dat ik de 27ste ga in plaats van haar zoon. Foto van ons komt hier op WW. O ja Roanna en ik gaan volgend jaar WW promoten, wel op voorwaarde dat we voorzien worden van samos en lekkere hapjes. Rest van de middag griekenland aangedaan, natuurlijk samos gedronken en gyros gegeten en verder rondgelopen door verre bestemmingen, stukje europa, met een mevrouw die geemigreerd is naar zweden staan praten.
@Roanna: Nog meer gescoord dan de vaute oranje tas? Ik nog 2 strandtassen, flessenopener, 2 miniflesjes samos en tig pennen en gratis foto laten maken samen met nichtje
O ja nog een bijzondere wijnbeker gekregen. Staat aan de binnenkant een streep, als je hem voller doet loopt de beker leeg:D
Hallo allemaal,
Ook wij zijn weer veilig thuis aangekomen.
Roanna en Toos, we vonden het erg leuk dat jullie even bij de stand langs zijn gekomen. Overigens ook van de anderen eerder deze week.
Zoals ik Toos beloofd had, de foto: ![]()
[http://www.wereldwijzer.nl/album/data/500/medium/P1030553.JPG](javascript:![]()
@Xander: Hij is leuk geworden. Vond het ook leuk om om jullie in het eggie te zien
Ik zie overigens Zeeland bij je naam staan, dorp Zeeland bij Uden?