TTT deel 76 alweer op naar de 100!!!

cyn- jij ook fijn weekend!

@Beps
Even gespiekt op de log van Aiji … wat ziet ze er schattig uit he!!!

@Seray
Heb jij ook nog wat ontspanning het weekend? Hoort er ook bij naast al dat vele werken!!

@Marion: Ze is ZOOOOO lief… Echt ik was gister een btje ontroerd dat ik dit wonder mag gaan opvoeden en grootbrengen enzo! Dat wij zo een machtig mooi en lief wezen gaan krijgen… Klinkt idioot ik weet het, maar het voelt zo dus

Ik zit schaatsen te kijken…wat zijn die Kramer en Olde Heuvel aan het doen???

@ beps beetje hard rijden op de schaats
ze weten dat iedereen in NL honger heeft en we nu al 6,5 uur schaatsen zitten te kijken
hopelijk zijn ze morgen eerder klaar, want moet om 5 h klaar zijn :frowning:

@Bloemmie: Ach kan wel hoor… dan begin je ‘iets’ later met eten… ze hebben daar vast tv (hihi)

@ beps nee denk t niet en denk ook niet dat mn ouders en broer dat zo waarderen :wink:
dilemma: voor 11 uur douchen en ongestoort schaatsen kijken, of ergens tussendoor, met risico op iets te missen :wink:

Goedemiddag :dag:

Heb snel alles bijgelezen, maar heb haast (moet douchen en spullen opruimen) dus even een soort van egoberichtje…

Tip van de dag: als je megaverkouden bent en alles echt megavast zit (slijm/snot) ga dan een avondlang flink zitten janken… komt het allemaal los…

Vandaag mijn laarzen opgehaald en gelijk even bij de plaatselijke ruitershop een nieuwe garderobe aangeschaft (ze hadden opheffingsuitverkoop)… zie het resultaat :
http://www.mijnalbum.nl/Album=LE4SRJMZ

Verder is dit onze kanjer, onze vriend, ons maatje, ons allesje…

http://85.17.151.65/70650001-70700000/70676101-70676200/70676200_5_F04K.jpeg

@Damber, Erg gave outfit, super foto’s , zo kun je zelf wel in een catalogus!
En die laarzen …:thumbsup::thumbsup:, zal ze bij gelegenheid aan schoondochter laten zien, die gaat vast kwijlen.
Lieve foto van jullie hondje, heb het vanochtend al gezegd, veel sterkte hiermee.

mooi hoor damber
vooral die laatste! :hihi:
je haar is behoorlijk langer zeg!
en tja, jullie lieve 4-voeter, weet echt niet wat ik moet zeggen want is echt 1 van mn grootste nachtmerries…:crybaby:

ikke zo koken, dure pasta hihi… en lekker saus van t kerstpakket
zat ook een pot zeezout in, had ff in de winkel gekeken en die pot kostte daar bijna 4 euro!
4 euro voor ZOUT! hahaha

@Damber: Het moeilijkste vind ik dat je weet dat je niet anders kan, maar je zou anders zou willen!! Onthoud dat deze kanjer al die jaren een GIGA GOED leven bij jullie gehad heeft… En dat hij nooit deze leeftijd zou hebben gehaald als jullie hem niet goed verzorgd hadden!!!
Het is een keuze waarin er altijd alleen maar verliezers overblijven, de winnaar heeft de welverdiende rust en mag verder pijnloos op de jachtvelden rondrennen!!! Onthoud dat!!! Dikke :kus:!!!

@Bloem: Het Zout der Aarde he…das onbetaalbaar! :lol:

poehee ben alleen een beetje misselijk van de dropjes :retard: :puke:

gnagna

Beps,leuke foto’s weer op Aiji’s site.
Zussie,mooi outfitje hoor,en natuurlijk een:kus: is niet makkelijk
Bloem,lekker aan het koken,genoten van het schaatsen?

@ trl, nou was een beetje saai en langdradig, pittige online discussie gehad
anyway… wat zal ik nu eens gaan doen?

maar goed
@ TRL wat heb jij vandaag gedaan? morgen weer voetbal denk ik?

Bloem,je kan gaan koken;).Ik heb vandaag niet veel gedaan,huisje opgeruimd,boodschappen gedaan,even het centrum in geweest en ook nog even schaatsen gekeken.Ja en morgen weer naar Amsterdam…

@Beps
Nee hoor, is helemaal niet idioot. Vind het alleen maar mooi hoe je praat over Aiji. Zie gewoon je stralende gezicht voor me.

@Damber
Super outfit zeg! Je kan er ECHT mee in de catalogus.

@Bloem
Ook aan de kook, een beetje van jezelf en een beetje van het kerstpakket.