@Cyn
Is wel te hopen dat ze winnen maar we zullen maar niet gaan juichen voordat dat buit binnen is.
Marion,heb ik ook een tijdje gedaan op turks.nu,maar als je er een tijd niet komt lopen je punten terug en moet je dus opnieuw beginnen…En ik vind het jammer dat ze niet aangeven welke fout je maakt,als je een fout maakt.En wat askim betreft,ik laat het even rusten…
Bloem,balen zeg,maar zie dat er al weer beeld is.
ja beeld was er wel, maar geen commentaar, en dan krijg je smeets via de telefoon… en later via de studio, nu alles weer oud en vertrouwd… gelukkig!!
TRL: Je krijgt nu wel te zien wat je fout doet!
@TRL
:kus:
@Cyn
Ook aan de studie
?
Ja even gekeken en vind het wel grappig!! Zit nu op mijn werk dus kan niet de hele tijd dat doen… maar wel leuk!
@trl,ook van mij een dikke :kus:
@cyn…aan het werk…werkze
@marion…ikke ook jaloers op n hoor!! zou ook wel op die plaats willen zijn!! ik heb eigenlijk geen idee waar we wat gaan eten…we vieren nog de vrjaardag van een vriendin en zij neemt ons mee
@beps…lekker geslapen…das altijd mooi meegenomen…;)komt waarschijnlijk van het lekker knuffelen gister avond;)
Cyn,oke dan zal ik het maar weer eens gaan oppikken
http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif
.Zag trouwens dat ze bij de H*ma een online cursus turks hebben voor beginners,misschien ook maar eens halen
TRL: Ja klopt… Hema heeft dat ook … Misschien dat ik dat ook nog wel ga doen…
Goeiemiddag ! Alles spic en span en nu aan de studie !
turks.nu ben ik ook al eens aan begonnen, ze geven wel aan hoor wat je fout doet. Maar als je het een tijdje niet meer doet lopen je punten inderdaad achteruit. Had al enkele mails gekregen met de vraag waar ik bleef…
Ben een beetje op de sukkel met de grammatica. Is verdorie niet gemakkelijk ! Sla alles door elkaar met die tijden ! Pffffffffffffffff… we zien wel !
Naar school gaan is natuurlijk (volgens mij) nog altijd het beste. Maar bij ons zitten een aantal van die strevertjes !!! Om gek van te worden ! Willen altijd op een goed blaadje staan bij de juf.
De mentaliteit valt dus niet steeds mee. Zal je overal wel hebben natuurlijk, maar is niet altijd leuk. De meesten gaan als hobby, en die verpesten de boel dan beetje.
Als je dan een fout maakt… giechel, giechel ! ![]()
@Kaylo
Is idd niet leuk dat ze gaan lachen als iemand een fout maakt. Iedereen doet zijn best en de een leert nu eenmaal sneller dan de ander, daarbij gaat het ook allemaal wat gemakkelijker als je jonger bent. Geloof direct dat het de sfeer aardig verpest.
marion : daarbij komt dat mijn buur en ik ver de oudsten zijn in de klas. De anderen zijn meestal schooljuffen en zo. En dan ook nog eens veel jonger. Studeren gaat voor hen iets makkelijker. Was bij mij vroeger ook zo.
Het vervelendste is eigenlijk dat ze de ganse les hun klep niet kunnen houden ! Echt, ik krijg het dan wel op mijn heupen. Maar “probeer” me er niet meer aan te ergeren, brengt toch niets op. :unibrow:
Ga nu echt een uurtje met de neus in de boeken ! Kom straks nog wel eens stoom afblazen, als het me niet lukt ! :mad: Hihihi !
@Kaylo: Laat je niet op de kop zitten ok!
Zo, logjes klaar, ikke klaar, huis klaar en dus TV!!! Heerlijk schaatsen!
Beps: super weer die foto’s!!
Even pauze, dus even komen gluren hier. Kalm… ![]()
Prachtig weertje buiten, dus neem even de honden en ga een wandelingetje maken. Beetje ontspannen.
Tot later !
Ikke met de haartjes in de prut!!
Zo alles uitspoelen
goedendag,
toos&roanna vandaag op de beurs
beppie- lekker geknuffeld en leuke foto! nu lekker thuis en mbezig met de haartjes
viva&damber- beslissing genomen, moeilijk voor jullie, voor jullie beestje is het beter, nogmalas heel veel sterkte ermee
trl- sterkte, vanavond ene verjaardag heb je wat afleiding
marion- druk met veel verjaardagen
kaylo- druk aan het leren
bloem- vanochtend problemen bij nos nu alles weer gefixt dus nu lekker kijken
filiz- veel plezier met je vriendinnen vanavond
FIjn weekend!!!
:kus: