Goeie morgen,
Zo, lekker geslapen en nog veel na te kijken op de compu, heb nl veel www adressen van de Vakantiebeurs meegenomen, kijk het dan hier even na en vraag gidsen aan als het me genoeg interesseert, dat scheelt veel gesjouw.
@Cynthia - Beetje ziek en druk op je verjaardag maar hartstikke blij met mooie ring . Fotooooh ???
@Beps - portemonnai gestolen, goed waardeloos en erg lastig!!! Maar laat je niet gek maken. Ik merk dat veel vrouwen als ze samen ergens naar toe gaan geen knip meer dragen. Daar hou ik helemaal niet van, moet je steeds geld vragen als je wat wilt kopen. Ben zelf al 2x gerold op drukke plekken, maar ze krijgen mij niet gek, hooguit wat voorzichtiger!
Wat is Rolmopsje al lekker gegroeid, begint al een echt hondje te worden!
@Viva en @Damber - Wat zielig voor jullie hondje!! Moeilijk hoor, je verstand weet het wel maar jaaa, je hart hè, doet zooo zeer!!! Veel sterkte met de beslissing, het hondje vraagt er nu bijna om!
@Marion - Wat ben je weer druk, naast je gewone werk er nog maar een taak bij genomen. Erg lief en N. en moeder heel blij. Leuk dat je nog wat hebt kunnen scoren in de uitverkoop!
@Linda - Als je het fototoestel verkopen kan, doen! Er wordt zoveel aangeboden, je moet echt geluk hebben! Die dingen verouderen zo snel, alles wat je ervoor terug krijgt is meegenomen.
@Bloem - erg moe! - Vandaag lekker chillen met de klapdoos en de nieuwe reisgidsen!!
@Kaylo - Beetje tegenslag met de studie, laat je niet opfokken hoor, is toch al leuk dat je eenvoudige gesprekken met de mensen kunt houden, Je hoeft toch geen brieven te schrijven!
@Seray - @Trl - Vandaag weekend, ook nog plannen of tijd voor wat leuke dingetjes?
@Filiz - Nog oefenen met de DansMariekes?? Schiet ook al weer op hè!
@toos en @Roanna Vandaag naar de Vakantiebeurs!!! Veel plezier!!!
Wij waren er gisteren , van 11.00 tot kwart voor 10. Vonden het weer bere gezellig en helemaal niet zo druk!! Zijn eerst naar de stand van Saw@dee geweest, hier hebben we onze Midden-Amerika reis besproken via internet en nu even kennis gemaakt en koffie gedronken.
Toen naar Xander en Imke van WW, was hartstikke leuk om even kennis te maken en nog wat leuke informatie gekregen.
Heb nog met een aardige Turk gesproken, zijn zoon en dochter organiseren groepsreizen Turkije, enthousiast verhaal, even in de gaten houden!
Terug naar de Hal Verre Reizen. Hier hebben we uren rondgelopen, leuke gesprekken gehad met andere reizigers en weer even lekker met Debby en Yannes geknuffeld op de stand van Arc@dia, zij waren onze reisleiders tijdens Molukkenreis en voor de beurs even in Nederland. @Roanna, die 2 kunnen toch zo mooi zingen samen, herinneringen die je nooit meer vergeet!
(Ga straks ook even op You Tube zoeken)
Gezellig zitten en bier drinken kun je bij de Ierse Pub, is altijd originele live muziek. Bij de Oostenrijkse eettent was het weer een dolle boel met veel en harde Kufstein jodelliedjes. Hebben we ook een poosje bij gezeten. 2 vrolijke vrouwen tegenover ons waren het letterlijk ‘zat’ , toen ze weg liepen viel er eerst een om en toen gingen ze slingerend verder tussen de paden van de beurs. Toos en Roanna, jullie zijn gewaarschuwd, haha.
Gidsen neem ik nooit mee, veel te veel gesleep, die vraag ik later wel aan via internet. Al met al een super leuke dag!