TTT deel 76 alweer op naar de 100!!!

Goede morgen …
N. is onderweg, ze zijn om 8.51 vertrokken … me jalours :redface:

@Kaylo
Nee je bent niet alleen hoor, ben er ook.

@Toos&Roanna
Veel plezier op de vakantiebeurs!!!

@Beps
Dat is goed nieuws dat Aiji eerder komt. Blijft een schatje. Het is net een klein tijgertje op de foto.

Goeie morgen,

Zo, lekker geslapen en nog veel na te kijken op de compu, heb nl veel www adressen van de Vakantiebeurs meegenomen, kijk het dan hier even na en vraag gidsen aan als het me genoeg interesseert, dat scheelt veel gesjouw.

@Cynthia - Beetje ziek en druk op je verjaardag maar hartstikke blij met mooie ring . Fotooooh ???

@Beps - portemonnai gestolen, goed waardeloos en erg lastig!!! Maar laat je niet gek maken. Ik merk dat veel vrouwen als ze samen ergens naar toe gaan geen knip meer dragen. Daar hou ik helemaal niet van, moet je steeds geld vragen als je wat wilt kopen. Ben zelf al 2x gerold op drukke plekken, maar ze krijgen mij niet gek, hooguit wat voorzichtiger!
Wat is Rolmopsje al lekker gegroeid, begint al een echt hondje te worden!

@Viva en @Damber - Wat zielig voor jullie hondje!! Moeilijk hoor, je verstand weet het wel maar jaaa, je hart hè, doet zooo zeer!!! Veel sterkte met de beslissing, het hondje vraagt er nu bijna om!

@Marion - Wat ben je weer druk, naast je gewone werk er nog maar een taak bij genomen. Erg lief en N. en moeder heel blij. Leuk dat je nog wat hebt kunnen scoren in de uitverkoop!

@Linda - Als je het fototoestel verkopen kan, doen! Er wordt zoveel aangeboden, je moet echt geluk hebben! Die dingen verouderen zo snel, alles wat je ervoor terug krijgt is meegenomen.

@Bloem - erg moe! - Vandaag lekker chillen met de klapdoos en de nieuwe reisgidsen!!

@Kaylo - Beetje tegenslag met de studie, laat je niet opfokken hoor, is toch al leuk dat je eenvoudige gesprekken met de mensen kunt houden, Je hoeft toch geen brieven te schrijven!

@Seray - @Trl - Vandaag weekend, ook nog plannen of tijd voor wat leuke dingetjes?

@Filiz - Nog oefenen met de DansMariekes?? Schiet ook al weer op hè!

@toos en @Roanna Vandaag naar de Vakantiebeurs!!! Veel plezier!!!

Wij waren er gisteren , van 11.00 tot kwart voor 10. Vonden het weer bere gezellig en helemaal niet zo druk!! Zijn eerst naar de stand van Saw@dee geweest, hier hebben we onze Midden-Amerika reis besproken via internet en nu even kennis gemaakt en koffie gedronken.
Toen naar Xander en Imke van WW, was hartstikke leuk om even kennis te maken en nog wat leuke informatie gekregen.
Heb nog met een aardige Turk gesproken, zijn zoon en dochter organiseren groepsreizen Turkije, enthousiast verhaal, even in de gaten houden!
Terug naar de Hal Verre Reizen. Hier hebben we uren rondgelopen, leuke gesprekken gehad met andere reizigers en weer even lekker met Debby en Yannes geknuffeld op de stand van Arc@dia, zij waren onze reisleiders tijdens Molukkenreis en voor de beurs even in Nederland. @Roanna, die 2 kunnen toch zo mooi zingen samen, herinneringen die je nooit meer vergeet!
(Ga straks ook even op You Tube zoeken)
Gezellig zitten en bier drinken kun je bij de Ierse Pub, is altijd originele live muziek. Bij de Oostenrijkse eettent was het weer een dolle boel met veel en harde Kufstein jodelliedjes. Hebben we ook een poosje bij gezeten. 2 vrolijke vrouwen tegenover ons waren het letterlijk ‘zat’ , toen ze weg liepen viel er eerst een om en toen gingen ze slingerend verder tussen de paden van de beurs. Toos en Roanna, jullie zijn gewaarschuwd, haha.
Gidsen neem ik nooit mee, veel te veel gesleep, die vraag ik later wel aan via internet. Al met al een super leuke dag!

marifran : leuke up-dates maak jij ! Ik onthou er de helft nie van !
Denk trouwens dat ik je foto geraden heb ! :smiley:

beps : is toch een schatje hoor, jouw Aiji !

Morgen, Marion en Kaylo,

Foto geraden ? Huh ? welke dan? Dat ben ik nou weer vergeten, zal eens gaan kijken !

Kaylo, die foto is van @ngel en ik denk niet dat het Barcelona of Gaudi is. Dat lastige ding heeft er al eerder op gestaan.

@Marifran
Een gezellige dag gehad op de vakantiebeurs. Wilde er ook graag heen maar het is er weer niet van gekomen.
De foto … volgens mij was het ergens in Amerika maar weet het niet meer zeker.

de andere foto bedoelde ik. Van op Turkije reiscafé ? De theepot

goede morgen all…

net echt bijgelezen…nog te moe…gelukkig heeft marifan haar best gedaan:D

@marifan…we hebben afgelopen weekend onze optredens gedaan…is allemaal goed verlopen…

wat zijn de plannen…? ikke vanmiddag na de stad…en vanaaf uiteten…

een fijne zaterdag allemaal…xx

goedemorgen meiden.

Toos en Roanna, veel plezier op de beurs
Bloem…spitten in de boeken
Marion…jaloers op N. lief van je dat je naar haar moeder gaat iedere dag een vriendin uit 1000den dus.
Mk…G. lekker pitten s nachts fijn hoorl, kom jezelf ook van bij
Marifran…uren op de beurs gelopen en misschien gevonden wat je zocht.
Tlr…gemist???
Seray…pfff zo vroeg je bed uit, moet er niet aan denken, dan ben je s avonds toch helemaal gesloopt.
Beps…kleine rolmops lijkt heel gevaarlijk zo, je zou er bang van worden…maar wel een snoeppie hoor.
Wij straks naar Bunnink, Damber haar rijlaarzen zijn klaar, dus we hebben ff een uurtje voor de boeg.
Ja de beslissing is genomen van de week de dierenarts bellen, uitstellen doet alleen maar meer pijn voor ons…pfffffffff. Beestjes in huis is leuk, maar dit soort stappen daar zit je niet op te wachten, maar goed dat weet je als je er aan begint nietwaar.

voor iedereen een fijne dag, ik hoop dat het weer wat opknapt want nu is het naatje

filiz : ziet er een leuke zaterdag uit ! Hier moet boven gekuist (!) worden en vanmiddag gestudeerd. Minder leuk dus… en ventje moet vannacht werken :crybaby:

Morgen naar feest van mijn schoonbroer (zwager ?), die wordt 50 jaar en wordt dus gevierd !

viva : is de juiste beslissing hoor ! Maar een zware hé ?

Zal er maar direct aan beginnen, anders blijf ik hier hangen !

tot later !!!

Goedemorgen,

Viva,Damber,de beslissing genomen is beter voor het beestje,maar moeilijke stap voor jullie,veel sterkte
Marifran,veel gezien dus op de vakantiebeurs en gezellig gehad.
Beps,lekker geknuffeld,echt een leuk beestje zeg.
Bloem,al een baan op het oog,hoop dat hij naar je vakantie nog vrij is.
Toos en Roanna,veel plezier vandaag.

ik geen echte plannen voor vandaag,straks ff boodschappen doen,vanavond ff langs de verjaardag van het broertje van een vriendin…

Viva :kus: Sterkte vrouwtje!!

Ik weer aan het werk… Voel me wel wat beter al… vanavond nog even flink slapen met een dikke paracetamol!

Morgen uit eten met mijn familie… :biggrin: Ennnn morgen de strijd des landes>> Ajax-Az… Nou ja eerder strijd huize Cynthia… haha

@Filiz , lekker uit eten vanavond, Optredens al achter de rug en geslaagd! Ik dacht eigenlijk dat het voor carnaval was.
@Trl, verjaardag, kan best gezellig zijn!
@Kaylo weer een feest morgen, leuk om weer oude bekenden te zien. Alvast gefeliciteerd met je broer!
@Marion, wel balen dat je zelfs geen halve dag vrij kan nemen voor de beurs. Echt niet leuk!
@Damber, laarzen op halen, is wel gaaf, zijn toch aangemeten laarzen en lang op gewacht ??

:jamaica:Toos : 24 januari - JAMAICA**

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

:jamaica:**

Miere en Mar - 28 Januari - Marmaris
Bloem: 31 januari: Baselga di Pine: SCHAATSEN!!
Beps: 6 feb.: puppie Aiji komt!!!
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Bloem: 2 mrt t/m 25 april: 7,5 week Midden-Oosten
Cynthia: 8 april - Maleisie !!!
Crazymar: 4 mei - Marmaris
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Beps & Bloem: 7 mei - Istanbul
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Seray: 24 mei- Gümbet
Roanna - 2 juni - calella - Spanje
Filiz: juni - Side 4 evahh
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:

En dan de verjaardagen nog …

22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/07 Christina
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/01 Cynthia

ikke wakker
tv aan, koffie bij de hand, laptop aan
en tja… technische problemen bij de NOS… arcchhhhh! smeets via de telefoon… is wel echt erg erg om aan te horen… :frowning:

@Filiz
Nog een beetje moe maar je kan nog wat uitrusten voor de de stad in gaat. Voor vanavond … smakelijk en veel plezier!! Wat ga je eten trouwens?

@Viva
Ik gun het N. hoor, maar als ik dan die koffer zie staan denk ik ‘ik wil ook’. Maar … als ik dan mag kiezen ga ik toch liever als de zon daar ook volop schijnt.
De beslissing is genomen. Een moeilijke maar jullie hebben gewoon geen andere keuze en al doet het verschrikkelijk veel pijn, het doet ook pijn als je het beestje ziet lijden. Nogmaals sterkte.

@Kaylo
Kuis ze … en studeer ze! Ben trouwens begonnen op www.turks.nu, en vind het goed werken. Had al een schriftelijk cursus maar dit werkt beter. Je kan meteen zien of je het goed of fout hebt en dat is erg prettig.
Verjaardagen, hebben er ook een serie de komende dagen. Morgen een schoonzusje maar daar ga ik meestal niet heen omdat zij ook nooit komt. Maandag J. en dinsdag mijn vader. Kunnen de lol op dus.

@TRL
Ook al naar de verjaardag. Heb je nog iets gehoord van askim?

@Cyn
Gelukkig ben je al wat opgeknapt want je hebt een druk weekend voor de boeg. Uit eten en de strijd de strijden morgen. Wie gaat er winnen?

@Marifran
Och er zijn ergere dingen dan het missen van de vakantiebeurs. Kan me in allerlei bochten gaan wringen om er heen te gaan maar kom mezelf de dagen erna tegen. Gaan gewoon volgend jaar.

Marion: 1 keer raden… Ajax natuurlijk :biggrin:

@Bloem
Dat is balen, zit je daar startklaar voor de tv en dan heb je alleen geluid!! Hopelijk hebben ze het snel opgelost allemaal.

Goedenmiddag…
Heerlijk geslapen vannacht, en meteen maar boodschapjes gedaan…

@Viva: :kus: En sterkte!!

@Bloemmie: KLOTE ZEG!!! Geen geluid dus… ik ga zo ervoor zitten!

En toen was ik het weer kwijt!!
Nog 1 boodschapje doen en dan zitten en kijken!