@Linda: Ik kan me nog herinneren ja, dat je ons dat vertelde van die camera. Dat is toch ook al een tijdje terug? Ik denk dat ik die €35 maar zou pakken, want veel meer krijg je er toch denk ik niet meer voor. En wat jezelf als zegt, het staat er al best een tijdje op en je hoort van niemand meer wat. Dus …ik zou 'm nu verkopen. Maargoed, het is aan jou!
zusje gaat bod uitbrengen voor 40 euro en ik mail dat ik 40 heb gekregen en dat ze m voor 45 mogen hebben
Namens N. bedankt voor al jullie lieve wensen!
@Viva
Oeps dat is moeilijk, al weet je dat het eigenlijk niet meer gaat zo en het beestje beter af is, toch wil je het eigenlijk niet kwijt. Sterkte!!!
@Bloem
Toch maar een beestje als je terug komt van vakantie? Is ook lekker als je thuis komt en je hebt iets om tegen te praten.
Ook al een leuke baan op het oog, nu maar hopen dat er nog een plekje voor je vrij is als je uitgereisd bent.
@Filiz
Zal wel storm op komst zijn, J. is ook knap onrustig op het moment.
@MK
Hoe is het met de kids, slaapt G. nog steeds lekker door 's nachts?
oewh mooie film denk ik
familyman, rtl4
ikke weg…
ikke heb clubje erop staan
Wij ook en het is 0-1. Hi, hi. :paranoid:
@roanna: toevallig zeg heb hier dezelfde stand
@marion
Hij slaapt nu altijd door, je hoort hem de hele nacht niet.
Echt een zaligheid hoor.
goedenavond
net bijgelezen tijdens film kijken en merk dat dat niet zo goede combi is…weet niks meer van wat ik gelezen heb:(
viva- wat een moeilijke beslissing voor jullie, heel veel sterkte
marion- ben ook geen ochtendmens, maar goed zal wel wennen, wat lief dat je de zorg van N haar moeder op je neemt voor haar ook wel en fijn gevoel. en ook nog wat leuks gescoord in de uitverkoop:)
bloem- erg moe, en lekker film aan het kijken, ook leuke bana gezien, maar kan nog niet soliciteren
kaylo- gefeliciteerd met 3000ste post, even een moeilijk moment met de studie, maar gaat weer vol goede moed verder
filiz- druk gehad met verslag
linda, trl en roanna voetbal aan het kijken
en verder nog eten in verschillende soorten zien langskomen:D
mk- fijn dat hij nu lekker door slaapt kom jij ook aan een beetje nachtrust toe!
:kus:Vanavond weer aan de crock geweest, was druk omdat er iets van griep heerst onder de bewoners.
@Viva: Moeilijke beslissing hoor, maar als je het vanuit je hondje bekijkt waarschijnlijk het beste. Wens jou en je fam sterkte ermee
@Beps: Lekker geknuffelt met :wub:?
@Marion: Als je N. nog ziet wens haar een fijne vakantie. En ![]()
dat je even de zorg voor har moeder overneemt. Zal een beetje haar ongerustheid wegnemen
@Mk: Lekker hoor dat G nu echt doorslaapt
@Bloem met de neus in de reisboeken
@Kaylo: Gefeliciteerd met je 3000ste post
@Roanna: Zie je morgen:wereld:
@roanna en toos: veel plezier morgen
Zo we zijn weer terug. Ik heb minstens een uur met de kleine smurf op schoot gezeten. Ze is verschrikkelijk gegroeid, en zoooo lief…MAAR PAS OP: Ze kan ook HEEL GEVAARLIJK zijn:
http://www.wereldwijzer.nl/album/data/500/P1020028A.jpg
Zoo moe!!!
Nou goed, ff over tot de orde van de dag
@Viva: :kus: En sterkte en wijsheid!! Je weet het he: Liefde voor je hond is zelf het lijden overnemen!
@Toos & Roanna: Veel plezier morgen!!! PENNEN!!!
Nou goed, en toen was het weer over in een hoofd vol Aiji en geen plek voor iets anders…
Oh ja,…ze komt eerder…5 feb!!!
@beps: oooh wat een schatje blijft t toch
@Bep: Pennen… en die vaute tas. Wat dacht jij? :biggrin: He Toos?
Bep, wat een mooie foto weer en inderdaad ziet ze er alweer wat anders uit. Leuk hoor!
@Toos: We keep in tuts op de beurs. :biggrin: Ik denk het makkelijkste iets af te spreken in… Turkije… hal, bedoel ik. Maar dat zien we dan nog wel. Eerst even boeken en folders halen. :vak01: We hebben elkaars nummer dus…
Ik heb de hele avond zowat zitten you tuben met Indonesische liedjes. Oh, wat mooi. Maar ik ga nu naar mijn ww-zakje.
Truste en tot morgen. :dag: Toos tot morgen. :dag:
Weltrusten allemaal :slapen::dag:
ik ga ook slapen weltrusten
@roanna: truste veel plezier morgen
truste allemaal!
:idea:Goeiemorgen iedereen !
Ben ik de eerste vandaag ?
Toos en Roanna : nog een leuke dag op de beurs en hou jullie portemonnee in de gaten hé ?
viva : wat erg voor je en voor je hondje ! Wij hebben onze andere hond ook moeten laten inslapen een tijdje geleden. Is erg, en er kwam natuurlijk veel verdriet bij kijken. Maar het beestje zag te veel af, en voor hem was het echt het beste. Sterkte ermee hoor meid !
marion :
dat je voor N. haar ouders zorgt hoor terwijl ze op vakantie is.
Ga nu eerst maar eens douchen !
Tot later !