TTT deel 76 alweer op naar de 100!!!

@marion
Lief dat je de zorg voor moeders op je neemt, kan N. toch met een gerust hart weg!

@bloem
Ik heb m’n zwager maar een mailtje gestuurd.

iedereen het eten al op, van witlof, aardappels, bal gehakt, mixcake met groente en vlees en pizza…
Wij heel simpel gewoon een boterham, kan die pannen ff niet meer zien.
Wij hier met een dilemma, ons hondje bijna 13 jaar oud, heeft een gedragstoornis, dierenarts al gebeld, we moeten hem in laten slapen (snik) als we allemaal aan het werk zijn, is er niets aan de hand, maar in het weekend als we thuis zijn, en we zijn een uurtje weg, plast en poept hij het hele huis onder, opsluiten in de badkamer is ook geen optie dan blaft hij alles bij elkaar.
Dus nu gaan we de knoop maar doorhakken, hij is 13 jaar oud, bijna geen tandjes meer, volgens mij heeft hij oedeem in zijn buik, stikt af en toe en nu ook nog deze stoornis. Hij heeft het al meer dan 2 jaar, maar het wordt steeds erger, als je hem nu in de kamer laat, terwijl je zelf naar boven loopt (omdat de kachel lekker aan is beneden) en je komt na een klein kwartiertje weer beneden heeft hij alweer geplast…

@viva: sterkte hiermee!

Dank Je

jjaaaa
we zeggen tegenwoordig gewoon dat we t allemaal met mekaar een zijn!! hahaha

@ filiz, hoe was je stage? met de kids?
@ viva, oei dat klinkt heftig! moeilijke keuze, maar denk idd dat er iets moet gebeuren :crybaby:

ikke zit net te denken
poessie…? neeuj…
een konijnebeessie dan!? heb zelfs al een naam en weet precies hoe ie eruit moet zien…
maar vrees dat ik nog ff 16 weken moet wachten…
heb trouwens ookal een goeie baan gevonden… of goed, enigszins leuk… maar ja, kan nu nog nie solliciteren… nu maar hopen dat ze nog mensen nodig hebben als ik terug kom :wink:

@Viva: Ik moet eerlijk zeggen…ik heb er helemaal geen verstand van, maar dit klinkt niet best. Ik denk dat inslapen dan ook de beste keus is, als er verder niets aan te doen valt. Wel zielig voor dat beestje en natuurlijk ook voor jullie. Nou, heel veel sterkte ermee met het nemen van een beslissing. :kus: Zal niet meevallen!

@bloem: wat voor baan heb je gezien dan?

mwah. wil t liever nie op t forum zetten
maar hier in breetje daa… callcenter, alleen dan de leuke branche :wink: maar goed, ga nie solliciteren, doe ik later wel weer eens een keer…

@viva…lijkt me zeker geen makkelijk beslissing, vooral omdat jullie hem al zolang hebben. maar idd of het beestje hier zelf nu gelukkig van wordt, steeds plassen en poepen als jullie even weg zijn…sterkte ermee

@bloem…gister een hysterische dag op stage…echt geen elk kind dat ook maar 5 min ergens rustig mee bezig kom zijn…ach ja houdt het gevarieerd zullen we zeggen :wink:

@ filiz, was t nie voor nix een stage met moeilijk opvoedbare kindertjes? :wink: nee, ik snap t wel, soms zou je willen dat t ff rustig is en dan ist meteen mega druk!!

ik had trouwens vandaag een gevarieerd dagje, dus ging relatief snel voorbij… de jongetjes waren redelijk uitgelaten en gezellig enzo…

Ja moeilijke keuze, maar het is niet anders, ga van de week bellen voor een afspraak, we hebben het er allemaal moeilijk mee, maar je weet als je een beestje hebt, dat je er allemaal een keer voor komt te staan.
Bloemmie…spannend, ach een konijnebeestje, ik heb er 4 gehad…helaas ze zijn er niet meer.
Filiz…lastige kinderen pfffff, daar wordt je zo moe van.

Dank jullie wel voor alle lieve berichtjes.

@bloem: is goed hoor snap t wel

zo meiden ga weer tv kijken met hubs…Damber is naar de paarden…uitlaatklep, ook van ellende van de hond…

fijne avond meiden, en tot morgen…doei doei…

@viva: tot morgen

Hou je haaks he Viva en de fam. :kus: Toch een goed weekend verder nog gewenst.

doei vievvaaa!! :dag:

@viva
Zielig hoor jullie hondje, sterkte ermee.

tijdje terug had ik toch mijn camera te koop gezet, heb daar twee keer een best hoog bod voor gekregen maar achteraf zijn dat allemaal mensen die een bod uit brengen en vervolgens niet meer van zich laten horen, nu op mp is hoogste bod € 35 camera is 3.5 jaar oud twijfel nog wat zouden jullie doen

verkopen!!
je geeft zelf al aan dat t moeilijk is, en als je nu nix met die camera doet, dan is 35 E toch weer mooi meegenomen…