Poetsen = kuisen
Hier vanavond gewoon biefstukje met witloof en patatjes. Ook lekker, EN Belgisch !
patatjes zijn dus aardappelen :teeth:
en dit was dus mijn 3000ste !
Krijg ik nu een bloemetje ? :o
Mm… Zal dan maar mijn “patatten” gaan schillen :disgust:
“Patatten” zijn geschild !!! Straks maar eten dan …
Zit terug tegen mezelf te l**len :tear: :tear: :tear: :tear:
Goed middag … bijna avond!!
Kom ook nog even binnen vallen. Zijn jullie rustig geweest vandaag zeg. Das erg fijn want dan hoef ik niet zoveel bij te lezen.
Kantoordagje gehad, nog even snel de broek van J. geruild en kon het niet laten om nog even over de damesafdeling te wandelen. Uitverkoop blijft trekken he. En kon ik maandag niets vinden, nu toch nog een vestje en een truitje gescoord.
@Seray
Jeetje wat een onmogelijk tijd om op te staan … 4.00 uur. Zou echt niets voor mij zijn, ben echt geen ochtendmens.
@Beps
Ook de foto’s kwijt, das knap balen. Pasjes is vervelend maar die zijn nog te vervangen. Hoop dat ze nog terecht komen.
@bloem
Vanavond de boeken in! De voorpret kan beginnen als je al dat moois ziet.
@Cyn
Je eigen donderdag een breuk gesjouwd aan de gidsen. Zullen de sportclubs blij mee zijn.
@Kaylo
In een dipje na de cursus. Niet TE zwaar aan tillen, moet wel leuk blijven. En al doe je er langer over … er komt een tijd dat je het onder de knie gaat krijgen.
@eten
Wij hebben een gehaktbal, witlof en gekookte aardappelen.
Ga ik zometeen vlug naar binnen werken en dan op naar N., even een prettige vakantie wensen en even het hoe en wat over moeders doorspreken. Ben vanaf morgen even terug in mijn oude functie, de thuiszorg. Iedere dag even checken of alles in orde is met haar, de medicijnen, bloeddruk etc. Komt wel zorg maar dat gaat heel regelmatig mis, op verkeerde tijden komen of helemaal niet en dat kunnen we nu niet gebruiken.
Hai Kaylo. Nou, hier dan jou bloemetje. Gefeliciteerd met je 3000e post. Je zit zo Remi te wezen, dus hierbij een bloemetje speciaal voor jou.
roanna : hihihi ! Leuk !!!
marion : toch nog gescoord ! En vanaf morgen terug de thuiszorg in. Komen die zo onregelmatig dan ? Kan je dus niet op rekenen. Sterkte meid !
P.S. : “Remi zitten wezen” : zal wel “zielig” of zo betekenen zeker ?
Enfin, ga aardappelen opzetten en steakje bakken. Kom later nog wel eens terug als ik de pc in handen kan krijgen natuurlijk !
Smakelijk eten iedereen !
En wij net gewoon een lekkere pizza op en bakje vla.
@Marion: Je hebt weer goed je best gedaan in de winkel dus. Zou ik ook doen hoor! En inderdaad, veel succes en sterkte ermee om weer even in de zorg te “werken”. Kan N. tenminste met een gerust (nouja) hart naar haar askim in Tukije. Ze gaat voor een weekje toch?
En was dat “vervelende” joch nu vandaag echt voor het laatst?
Kaylo,van harte gefeliciteerd met je 3000ste post.
Marion,hoe laat vliegt N.Ze zal het wel heel erg fijn vinden dat jij elke dag even bij haar moeder gaat kijken.
Beps,bijna knuffelen…
Ik straks bij vrienden wat drinken en ik denk voetbal kijken…
Fijne avond allemaal
zo ikke ook weer thuis
ff boodschappies gedaan, en met de bus terug naar huis, hongerrrr, dus meteen het makkelijkste gepakt en bikken ( =eten)
nu ff relaxed bijkomen en beseffen dat het weekend is!! lalalalaaaa
@ marion, jeetje he, ik zou als N. zijnde toch nie met een echt super gevoel op vakantie gaan, maar ja, afzeggen is ook zoiets!? gelukkig heeft ze jou, wens N. maar een hele fijne vakantie!
Bloem,en wat gaat gij eten dan???
@Bloem: Bikse lekker.
Zeggen wij ook altijd hier!
@TRL: Jij ook nog een fijne voetbalavond gewenst.
Iedereen…eet smakelijk nog!
ik heb t al lang en breed op dames!!
witte brood met sateetje
en de ooggies vallen alweer bijna dicht
dit is echt niet leuk meer, gaaaappp
idd niet echt druk geweest hier vandaag…maar das fijn wat het bijlezen betreft…
ik sluit me dan ook bij alles aan wat gezegd is…;)bespaard weer een hoop type werk…niet dat ik lui ben…maar heb al de hele dag zitten te type aan een verslag…en is nog net klaar ![]()