@ marifran
forum LID
Toos - waren jullie het dan toch!! Die 2 vrouwen in het Oostenrijkse eet-drank cafe die ik vrijdag gezien heb ??
:drugged:
Ssstttttt niet verder vertellen:redface:
Bloem , oh, das wat anders, maar ik ken haar niet. Zal 's opletten .
@Bloem::slapen: Slaap lekker voor straks:dag::dag:
Bloem - lekker even lezen , val je vanzelf in slaap, welterusten !
mhaw t wordt al iets beter…
blijf nog ff hangen…
Zo, ik ben weer thuis, lekker op mijn eigen compie weer.
@ Toos: Nee die fles was al zo. Ik was al eerder bij de WW stand geweest en toen vroeg Xander al of ik wijn wilde, maar ik zei… nee nu nog maar niet… misschien wil Toos ook nog wat. :lol: Maar gezellig was het wel.
@Marifran: Nee, daar was ik in ieder geval nie bij. Ik heb niet eens zo’n grote boezem als die jodeldames. :biggrin:
Maar wil je me eventueel ook even de link doorgeven als jij die opnames vind van dat moluks duo? Lijkt mij ook wel mooi. Wat leuk ook dat je ze weer even ontmoet had op de VB.
:tssk: wij hebben helemaal geen wijn aangeboden gekregen! wij moesten zelfs wachten op de pennen
wel speciaal in zwolle gehaald!
@Bloem: Oh maar Bloem… vandaag was er voldoende van alles. Zelfs pinda’s. Misschien omdat wij kwamen? ha ha. Zal toch nie? ![]()
Roanna - Is misschien een ingewikkelde vraag, ze staan vast niet op You Tube . Zij zongen en zingen van die echte melancholieke , soms hevig gepassioneerde Molukse liedjes. Vooral in dat tropische avondsfeertje daar is het heel speciaal. Is maar voor weinig mensen te begrijpen.
Ik heb verschillende nummers op m’n videofilm staan. Zal voor je gaan zoeken.
@Bloem: Tja verschil moet er zijn. Pennen en wijn genoeg:biggrin:
Vrijdag waren de pinda’s en de wijn ook al op hoor. Maar nog pennen genoeg.
pinda’s waren er cker… he beps? maar wijn…? nee die heb ik ff gemist, misschien ook omdat het 2 uur was ofzo?
wil volgend jaar ook eens proberen om naar de vakantiebeurs te gaan
Hoi Linda, morgen kan ook nog hoor.
@ linda, moet je doen, denk dat je het echt wel leuk vindt daar!
ikke ga volgend jaar niet meer, te druk, te veel en te weinig voor mij… zeg maar…
@marifran: morgen gaat niet lukken heb morgen wedstrijd en de keuze voor dit jaat hebben we al gemaakt
@Marifran: Ik denk dat ik een beetje weet wat je bedoelt met die muziek. Ik krijg er ook kippevel van en probeer mijn man dan ook over te halen eens die kant op te gaan, maar ondanks dat hij er geboren en getogen is, zegt hem het niets. Jammer… Hij zou wel een keer op vakantie naar Maleisie willen. Nouja, dan vraag ik je. :so: Moet er wel bij zeggen dat hij wel heel erg veel van die Indische liedjes houd hoor. Heeft er heel veel cd’s van.
@Toos: En die pinda’s dan die regelmatig werden bijgevuld?
Nee echt, Jeroen en Xander hadden het goed voor elkaar. ![]()
was leuk he?
denk dat ze volgend jaar cker een pc zullen neerzetten, met de site, meteen aanmelden en rondneuzen!