@Bloem: Oh wat leuk! Nou dat Hans er zaterdag niet zou zijn, had ik eerlijk gezegd ook wel verwacht, ha, ha. Ik ga gewoon ook even een kijkje nemen bij hen en misschien maak ik ook nog wel even een praatje met diegenen die er dan staan. We zien het nog wel.
@Toos: Je hebt toch nog geen rozen gekocht he? Is nie nodig, hoor ik net van Bloem.
@Seray: Voor zover ik weet, is alles goed met het poesje, maar het idee vind ik toch altijd wel zielig en zo’n beestje zal toch ook nog wel wat napijn hebben.
Goedeeee avond, @Roanna: Wat jammer nou, weer geen roos. Gaan toch even buurten hoor op de ww stand @Beps: Dat balen dat je portemonnee is gerold. Poes een tandeloze versnellingsbak, Zielig hoor @Marifran: Zou best kunnen hoor dat mn keelklachten ook met de onregelmatige werktijden te maken heeft. Denk dat het een beetje van alles bij elkaar is. @Bloem en Beps: Toch wel leuk geweest ondanks de drukte, nog in de turkijehoek?
@ toos, turkijehoek was erg rustig, vorig jaar ookal
heb wel ff gekeken naar isis stand, maar kon nie vinden en ik heb toch nix met de hotels die daar staan
al had beps wel een stikkende oranje orange county tas meegenomen…
Beps,balen van je portemonnee zeg…geef toch een domper op een gezellige dag.
Cyn,sterkte met je hoofdpijn.
Seray,nee heb nog steeds niks gehoord en krijg hem ook niet te pakken
@Trl: Ook voor jou weer balen dan! Nog steeds niets gehoord en dan ook niet te pakken kunnen krijgen. Hopenlijk maak je je zorgen om niets, maar leuk is wat anders hoor! Sterkte ermee.
Hallo allemaal,had in 1e instantie vrij gekregen na inlevering van mijn vrije dagen-planning 2008;daar kwam een breuk in toen degene die mijn wijken zou overnemen niet kon omdat zijn schoonmoeder '‘slecht’'lag,dus zaterdag werd vervolgens ingetrokken.