@TRL: Dat hoop ik ook :crybaby: maar dat zal vast wel ![]()
@cyn
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Balen dat je je niet lekker voelt, ik hoop dat je nog wel een beetje kunt genieten.
Enne⦠hoe staat de ring???
Mk: jaaaa hij is zo mooi!!! Ben er echt heel blij mee!
hallloooowww we zijn back
vakantiebeurs veeeeels te druk
ww-stand was gezellie, we hebben lekker met imke en jeroen staan kletsen, gezwellie
ikke zo veel folders mee, alle rondreizen enzo, midden oosten etc etc⦠:retard:
uhm verder erg moe, dus ff op een laagpitje meelezen enzoā¦
geen zin om terug te lezen, maar ga ook ff ander topic openen en dan kunnen we ff stemmen enzo, link volgtā¦
Bloem: Welkom terug!
Ikke net vette kebabschotel naar binnen gewerkt⦠LEKKERRRRRRRRR
hihi
wij ook in HC, was een beetje vroeg, dus na t lekkers uit mn kerstpakketā¦
beetje hoofdpijnā¦
ikke ook weer thuis
Moest eerst ff langs het politiebureau, nadat ze in HC mn portomonee gerold hebben!
Verder lekkere dag, de poes gaat goed, pijn maar alles goed
En ikke ben moe!!!
Zo house!!!
wat is t hier rustig ?? waar is iedereen??
@Bep: He, wat vervelend dan na zoān leuk dagje weg, je portemonee ook weg. Met alles erin zeker pasjes er dergelijke? We zullen dus extra op moeten letten als wij zaterdag nog gaan.
@Bloem: Dus je hebt heel veel info mee naar huis genomen. Ben jij voorlopig weer zoet mee dan. Dus dat was wel ff leuk daar op de WW stand. Ik ga er zeker ook even een kijkje nemen.
@Cynthia: Nog aan het werk en dat op je verjaardag?
@MK: Ik zag dat je ook online was. Hoe is die daar bij jou? Alles goed met de kids enzo? Als ik die reklame zie, van die Pijenbur*koek in dat vliegtuig met dat kleine blonde meisje, moet ik steeds aan je dochter denken. Hi, hi.
House!!!
Veel plezier bij House Beps. :vak02:
pffffffffffffffffffff ben echt DOOOOOD!!! Ga straks lekker naar bed⦠Hoofd ploft zowat uit elkaar van de pijnā¦
@ toos- idd wel druk mte werken, maar weet waar het voor is, dus goed vol te houden! hoe gaat het met je keel?
kaylo vandaag te zwaar geluncht en nu druk op school
trl, heb nog wel wat tijd voor mezelf hoor:)(als ik slaap;)) nog steeds geen mailtje gehad?
viva ondanks het niet lekker zijn vandaag toch weer wezen poetsen
cyn lekker kebab gegeten, jam! en sterkte met je hoofd
bloem moe van de vakantiebeurs, doe lekker rustig aan
beppie gerold van portemonnee, wat ontzettend vervelend, zaten er veel belangrijke dingen in? wel fijn dat het met poes goed gata ondanks de pijn en veel plezier met house!
@Cyn: Och meis toch Nou, het is bijna negen uur. En dan op tijd naar bed met een paar molletjes. Beterschap hoor! ![]()
O ja mijn manneke is vanmiddag ook met mijn schoondochter meegeweest om hun poesje bij de dierenarts op te halen. Die was vanmorgen gesteriliceerd en moest ook een paar uurtjes bij de arts blijven. Wel zielig hoor! Maarja, moest ook!
Ja echt een paar molletjes⦠en dan lekker slapen⦠Morgen en zaterdag ook nog werkenā¦
roanna- met poesje alles goed na de ingreep?
cyn- kruip lekker je bedje in met de molletjes en hopelijk voel je je dan morgen weer wat beter, beterschap
@ roanna, ja we hoorden dat hans nie kon komen as zaterdag, maar was wel gezellie met imke en later met jeroen⦠wij hebben nu een echte ww-pen!! hahahaa