@Kaylo - dat was me even een zware lunch. Eerst maar even uitbuiken dan.
succes vanavond op je cursus.
@Marion - Goed dat je er achteraan gegaan bent wat die taxi betreft. Echt zielig voor die kinderen in de bus, worden er alleen maar onnodig hyperdepyper van. Gelukkig morgen vanzelf weer opgelost.
Voor N. extra spannend, hopen dat het niet ernstiger wordt, zaterdag vakantie is wel erg kort dag!
@Toos - was maar een korte dienst vandaag. Die onregelmatige tijden gaan wel opbreken. Zou ook wel eens de reden kunnen zijn van je keelklachten. Mijn hubs had ook chronische klachten (met darmen) maar die waren na een jaar dagdienst helemaal verdwenen.
@Seray - wat heb jij een druk bestaan met al die banen, hoop dat je nog tijd over hebt voor echte leuke dingen!
@Beps en Bloem - zullen wel veel lol hebben op de beurs. Zal me niet verbazen als Hubs een ander pad in is geslagen
@Viva - gelukkig weer vrolijk aan de poets, valt de verkoudheid weer een beetje mee.
Wat een zieke en snotterende, hoestend en proestende mensen allemaal ,
zodra de één beter is begint de ander weer , sorry weet niet meer precies wie. Maar in ieder geval van harte beterschap!
Weet even niet meer, ga nog even bij de spelletjes kijken .
Zo’n lunch doe ik dus NOOIT meer ! VEEL te zwaar ! Verteert dus niet hé !
Gelukkig is het volgende week pas examen. Zat ik anders helemaal onder tafel (met de rits open, want broek spant nu wel beetje). Hihihi !
Kaylo - Uitbuiken is en begrip, hoe leg je dat uit?? Zo ongeveer wat jij nu aan het doen bent, broek los en lekker onderuithangen!! Of een beetje onderuitzitten en nababbelen, sorry natafelen.
Nog 45 minuutjes ! Sporen en naar school. Jakkes ! Eigenlijk geen zin, maar is belangrijke les.
Zou liever verder “uitbuiken” op de bank
Weeg precies 100 kg !