hmm…das dan minder hans…balen…wanneer krijg je nu vrij dan?
@Hans: Jammer dat je er niet kan zijn, had het wel leuk gevonden.
@Trl: Nog steeds niks gehoord, zou me daar ook niet prettig bij voelen
@Roanna: Nog even en dan sta je op NR 1
@Hans: Helaas pindakaas dan. Misschien een andere keer eens.
@Toos: Ja, nog effies en dan ikke. :vak02:
@Filiz: Ik vraag me dat ook al af waar A toch zit. Ik heb ook zo’n idee in Turkije! Nouja, hij komt vast wel weer een keer boven water.
Ik ga mijn mandje opzoeken, het was errrrgggg vroeg vanmorgen en ik heb niet best geslapen.
Dusssss Welterusten:slapen::slapen:
:dag::dag:
Nog even …
@Beps
Wat een domper dat je portemonee gerold hebben in HC. Blijft toch uitkijken daar, neefje is er ook ooit een rugzak kwijt geraakt na de kidsclubdag in de Arena.
@TRL
Nog steeds niets gehoord. Hopen maar dat er niets aan de hand is en hij morgen weer iets van zich laat horen.
Sorry maar heb niet veel onthouden dus voor de rest een dikke kus!!!
Een rare dag vandaag hier, een telefoon die blijft rinkelen, vriendin op bezoek, boodschappen en de voetbaltraining. De hele dag bezig geweest en eigenlijk nog niet veel gedaan.
De moeder van N., dotterbehandeling is beter gelukt dan de vorige keer denken ze maar de dialyse is niet gelukt en de bloedtransfusie ook niet. Maandag gaan ze het weer proberen dus ben benieuwd dan. Was geen gevaar dus N. gaat zaterdag ‘lekker’ op vakantie.
En nu het bed in want morgen naar kantoor dus het is weer vroeg dag. Truste allemaal!!!
@tkl/bloem: ja zeker nog gezien tijdens inlopen kwam ie bij me lopen weer hele tijd samen gelopen en lekker gekletst over van alles en nog wat
morgen toch maar eens aan mijn baas vragen of ik ook zomervakantie mag vanaf 2 sept, is drie weken later dan wat ik nu ingeleverd heb maar zelfde tijd als we normaal altijd gaan, maar belangrijkste is nog dat het maar liefst € 275 per persoon scheelt
@cyn: nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
ik ga slapen ben moe tot morgen allemaal morgen eerst werken tot 18 uur daarna komt mijn club met een hele wedstrijd live op tv
ikke kan nie slapen
toch studio sport gekeken en einde van de film
en hier nog ff gluren!
@ linda, jeetje he, dat scheelt echt veel geld zeg en begin sept is het overal nog lekker druk en warm, dus ik zou t wel weten!
@ hans, je 1.000ste post!! jippie
mbt antonie, had em een tijdje terug mail gestuurd en hij antwoordde dat hij druk was, en geen tijd had, tja dat kan he? denk dat alles wel gewoon goed is, maar ff geen tijd of ruimte voor ttt…
zal em goed doen dat we zo aan hem denken toch? of hij vindt ons een stel bemoeizuchtige wijven
ook mogelijk
:idea:
Ikke lekker geslapen, heb zelfs het einde van House niet gehaald :lol:
Portomonee: Ja irri, geld weg, veel pasjes, maar vooral: FOTO`S!!! en daar baal ik het meest van. Foto´s van mn honden, de pubers mn schoonouders(allebei dood krijg ik nooit meer) ga zo maar door. Zelfs 1 van mezelf op 13 jarige leeftijd!!!
Nou goed. Keellie minder, echt hees. Ga toch die 4 uur proberen! En daarna de boodschapjes en vanaaf:
KNUFFELEN!!!
Alles bijgelezen maar niets blijven hangen, heb ik er ondertussen vast al weer uitgehoest!
mornink
nix nieuws onder de zon
nog 8 uurtjes werken en ik heb W-E-E-K-E-N-D!!
@ BEPS, Je foto’s!! grgrgrr zo balen
en een nieuw rijbewijs aanvragen… kost weer tijd en moeite enzo… snap t nog steeds niet, op die 2 minuutjes lopen?? grgrg
owkey lekkel rustig hier
ikke ga maar es mn schoentjes enzo aandoen en op weg
geen zin :retard: maar what’s new?
anyway
allemaal een hele fijne dag vandaag :dag:
Toos : 24 januari - JAMAICA**
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
**
Miere en Mar - 28 Januari - Marmaris
Bloem: 31 januari: Baselga di Pine: SCHAATSEN!!
Beps: 6 feb.: puppie Aiji komt!!!
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Bloem: 2 mrt t/m 25 april: 7,5 week Midden-Oosten
Cynthia: 8 april - Maleisie !!!
Crazymar: 4 mei - Marmaris
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Beps & Bloem: 7 mei - Istanbul
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Seray: 24 mei- Gümbet
Roanna - 2 juni - calella - Spanje
Filiz: juni - Side 4 evahh
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
En dan de verjaardagen nog …
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/07 Christina
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/01 Cynthia
Goedemorgen,
Beps,van de foto’s is dubbel balen is iets waar ze niks aan hebben en voor jouw wel waarde heeft…
Linda,dat scheelt nogal zeg,hoop voor je dat je later vakantie kan krijgen.
Oja Beps,vandaag lekker puppie knuffelen.
Ikke was ff met hubbie bakkie doen, poes zn medicijnen geven(pijnstilling en ontstekingremmer) en dan me douchen en aankleden!
@Bloemmie: Heb de döner en wandeling wel 50 X overdacht, kan het moment ook niet terugvinden! Maar goed… nu idd paspoort mee, PV en op naar de bank voor nieuwe pasjes ed. Ik wacht nog ff tot volgende week met rijbewijs, stel dat ze mn portomonee zelf ergens vinden zou dan zonde zijn!!
Nu op in de oorlogskleurtjes(maar die heb ik vanwege het koutje zo ook :lol:) en dan rond 8.10 richting werk!
Beps,zoiets is in een flits gebeurt en merk je vaak niet eens…Maar je hebt er wel een hoop gedoe van.Hoop voor je dat ze je portemonnee nog terug vinden en dat ze de foto’s er in hebben gelaten…
Ikke gelopen naar het werk,t was zo nat buiten,dus parapluutje op en gaan
goedemoggel…
Jeetje Beps dat is knap balen zeg knip weg, alle ellende die je daarvan hebt, kan er over mee praten, kreeg jaren geleden een duw in de tram, verloor mijn evenwicht en toen ik weer overeind kwam ook portemonnee foetsie, alles op nieuw aan moeten vragen. geld weg, en ook nog 2 eurocheques afgeschreven totaal 600 gulden toen maar dat kreeg ik weer terug, maar goed het blijft k*t.
Tlr…lastig meis, nog niets van askim vernomen.
Linda. wohhhh dat scheelt veel geld, toch maar proberen vakantie te verzetten.
Toos…keeltje rust gunnen, hoofdje leegmaken.
Roanna…ook naar de beurs…kijk uit voor je knip
Marion…misschien vandaag meer rust in de tent…
Ik zo boodschappen doen…
Ikke ondertussen op het werk. Boodschapjes voor vandaag ook al in huis(of beter de auto hihi)
Meld me straks wel weer!
:dag: