TTT deel 76 alweer op naar de 100!!!

Pff op het werk beland… Klote plek maar ik kan af en toe langs komen
:dag:

das weer balen :frowning:

gaaapppp
saai boring… blabla bla
vertel eens wat leuks??

niks te melden Bloemmie, zit vreselijk kl*ten werk te doen, studenten hebben een schrapkaart in moeten vullen voor een evaluatie, en raad eens ze moeten een hokje zwart maken, 12 vragen voor 1500 studenten…en dat kunnen ze dus niet, blauwe kruisjes, rode hokje, doorhalingen vragen op verkeerde blokjes ingevuld en ga zo maar door, dus ik zit gomballen werk te doen, verkeerde hokjes weg te lakken, en nieuwe streepjes te zetten…bleehhhh

@ viva :retard:

me weer happy :smiley:
waarom moeilijk doen als t makkelijk kan
was nog de vraag of ik multi entry visum moest hebben voor jordanie (egypte-jordanie-syrie-jordanie-israel) en dat kan, maar moet ik naar DH en 31,50 betalen
kan ook aan de grens egypte-jordan en syrie-jordan een visum kopen, a 10 euro…:smiley:
en het syrische visum kan ik ook gewoon ter plekke kopen, nix geen moeilijk gedoen
probleem opgelost!! jippie alleeee

Bloemmie, zie je nu wel, problemen lossen zichzelf op

Verder niets leuks te vermelden!

ikke wel
ikke ga morgen naar de vakantie beurs!!

owh en ze hadden hier nog een kerstpakket voor me staan… wel liefffff

mazzelaar Bloemmie

@ viva, hoezo mazzelaar?

@Bloemmie: Ik bedacht me net hetzelfde!!! JAAAA Morgen vrij(wel van alles te regelen, kat moet morgen de tandjes laten trekken, siewig!!) MAAR VRIJ en VAKANTIEBEURS…MET VRIENDINNETJE!!!

ENNNNN Vrijdag maar 4 uurtjes werken en dan 's avonds KNUFFELEN!!!

moggel…

gister avond een hoop leuke plaatjes nog voorbij zien komen

@bloem…van 8 uur af geslapen…gelukkig dat je je nu beter voelt

@beps…internet de hele avond eruit…das balen

@damber…een irritante keel…vervelend…succes ermee

@marion…tja die taxichauffeurs…ik lag me er altijd rot om, wij hebben er een tussen zitten die al op de kids begint te schelden als ze iets te hard adem halen…

over kids gesproken…ikke vandaag weer stage voor het eerst dit jaar…

fijne dag allemaal…xx

met het visum bedoelde ik voordat je weer helemaal naar een consulaat enzo moet.

meisjes voor degene die via de computer grote bestanden willen verzenden, hier een mooie site daarvoor.

www.rapidshare.com

@ filiz, veel plezier met de kids op stage
@ viva… owkey maar waarom is dat mazzel dan? mazzel is in mijn ogen dat je ene bus vertraging heeft en je aansluitende bus ook, zodat je alsnog op de juiste tijd over bent
of mazzel is, als je ineens op straat een briefje van 50 eetjes vind…

maar goed, zal wel aan mij liggen…
ik ben gewoon blij dat ik ff de moeite heb genomen om te bellen en t uit te zoeken…

Bloem ik vind het ook mazzel dat je niet van hot naar her moet reizen, om een visum te halen wat dan een godvermogen kost, en uren in de rij daarvoor moet staan, terwijl je nu hem kan halen wanneer je hem nodig hebt, bij de grens. Maar idd een briefje van 50 is ook lekker, en ja bus vertraging ect…het is altijd een kwestie van geluk.

@ viva, ja owkey, verschil van perspectief

ik reageer zo, omdat ik het idee heb dat mensen soms maar vinden dat ik allemaal mazzel heb enzo, met het reizen en de schaatsreisjes… maar ik zie dat niet als mazzel
ik werk er keihard voor, ik laat er ontieglijk veel dingen voor die andere mensen wel hebben/ kunnen en het is gewoon een kwestie van prioriteiten leggen
en heel veel mensen zien en snappen dat niet en vinden mij een ‘mazzelaar’
wat ik dus echt niet ben en daarom reageer ikke zo…

Goeiemorgen,
Goed geslapen, werd vanmorgen uit mn bed gebeld door… jehova’s. Ze stonden om 9 uur al voor mn deur. Heb niks tegen jehova maar ze moeten me alleen niet lastig vallen. Ik ben denk ik met het verkeerde been uit bed gestapt, ben flink chagerijnig.

kan me voorstellen toos dat je als door zoiets om 9 uur al uit je bed wordt gebeld dat je chagerijnig bent!!

@ toos owh jee, wakker gebeld en dan ook nog eens daarvoor… wat zei je? bedankt!! maar nie heusssss

moet je vandaag nog crocken?? zo niet, laat je vrije dag er niet voor verpesten!!

Bloem: Tuurlijk heb je gelijk! Alleen, een ander zou niet gebeld hebben en dus van hot naar her gereist zijn voor die visum. Zo gezien heb je “mazzel” dat je eerst gebeld hebt, en niet eerst doet en dan denkt!!
En ik denk niet dat je mazzel hebt, ik denk dat je gebruik maakt van jouw eigen gecreëerde kansen!

hebben we hier geen poolsforum…? is volgens mij de enige wat ontbreekt…