:slapen: :dag: :idea:UIT
Jij ook de groeten thuis he en truste:dag::dag:
:idea:
Gisteravond de hele avond het internet eruit!!
Kon ik lekker slapen. Keel helemaal verrot, redelijk hees, maar goed. Ik ga vandaag gewoon naar het werk. Als het niet gaat ga ik naar huis en neem ik wel en verlof dagje op!
Morgen de beurs!!! Heb er zin an, zie ik mn vriendinnetje weer!!!
Nu ga ik eerst bijlezen!
mogguh
ikke nie bij lezen, geen zin an
gisteren om 8 uur sliep ik al, dus voel me een stukkie beter
poehee… nog 8 uurtjes worstelen en dan een dagje vrij
ga vanaaf bij pa en ma eten enzo… wel zin an
had visum formulieren voo syrie gevonden,… hihi… in t arabisch, toch maar ff de nl- arabische uitgeprint ![]()
Hihi, kan je dat niet lezen dan???
neuhj… had ik nou in 2001 toch maar gekozen voor de midden-oosten studie… maar ja, ik moest weer zo nodig grieks en latijn kiezen, hebbie ook geen zak an, maar goed…
Ja achteraf he,…dan zie je wat je nodig hebt…
Nou ik ga ook douchen en me aankleden. Dan onderweg naar t werk!
Tot op het werk(hoop ik, qua plekje!)
ik hoop t ook
heb t wel ff gehad met die cijfertjes , maar goed, eerst maar eens zien te komen, en moet haasten!!
:dag:
Goedemorgen,
Beps en Bloem, lekker vroeg gaan slapen nu er weer tegenaan…
Beps niet ziek worden anders kan je morgen niet…
Bloem,visum gevonden,misschien een snel cursus arabisch ertegen aan gooien;)
fijne dag allemaal
Toos : 24 januari - JAMAICA**
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
**
Miere en Mar - 28 Januari - Marmaris
Bloem: 31 januari: Baselga di Pine: SCHAATSEN!!
Beps: 6 feb.: puppie Aiji komt!!!
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Bloem: 2 mrt t/m 25 april: 7,5 week Midden-Oosten
Cynthia: 8 april - Maleisie !!!
Crazymar: 4 mei - Marmaris
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Beps & Bloem: 7 mei - Istanbul
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Seray: 24 mei- Gümbet
Roanna - 2 juni - calella - Spanje
Filiz: juni - Side 4 evahh
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
En dan de verjaardagen nog …
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/07 Christina
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
Goedemorgen :dag:
Heb alles keurig bijgelezen, maar even geen verslag…
ik heb een kriebelkeel… geen pijnlijke dus…maar wel irritant… ach, gaat wel weer over voordat ik een jochie word.
Hebben jullie het trouwens gehoord van die auto op de A13 met die bom… zowel viva als ik hebben op dat stukje (oprit) gereden, 1,5 uur voordat het gebeurde… is bij ons 5? minuutjes rijden… Gistermiddag nog allemaal mannen in witte pakken… allemaal schermen en allemaal lintjes… vanmorgen konden we de oprit weer gebuiken… maar tjonge wat zag die auto/ eerder het wrak eruit…
goedemorgen daar zijn we weer.
nee niet veel om te reageren van gisteren iedereen zwak ziek en misselijk…en idd die auto zag er niet uit…ik weer aan de gang laaste dagje deze week.
jukkie bah wat een eng idee
@ trl, nee nog geen visum, alleen t formulier… zit nog heel erg te twijfelen wat ik zal doen, aangezien ik nog nix cker weet, moet dus nog ff op onderzoek uit
nu bv :paranoid:
Bloem,succes met zoeken…
Viva,alweer bijna weekend voor je,lekker hoor.
net op het journaal…het was een drugdealer die in die auto zat, de zoveelste aanslag die hij heeft overleefd.
Viva,ja had het ook gelezen op Nu.nl ze hebben het wel op hem gemunt…
Goede morgen!!
Nou zeg, zit een kindje bij J. in de taxi en die is me na de vakantie toch een partij lastig. De andere kinderen slaan, niet in de gordel blijven zitten, deur tegenhouden als anderen in of uit willen stappen. Heb echt medelijden met de chauffeur want onderweg is hij dus ook constant bezig. Je moet het maar kunnen, zorgen dat het niet uit de hand loopt en dan ook nog je aandacht op de weg houden.
@Beps
Hier ook k-verbinding gisteren, de ene keer wel en de andere niet.
Nog steeds last van de keel, hoop dat het morgen toch wat beter met je gaat want je moet volop genieten van de beurs met Bloemmie.
@Bloem
Een goede nacht gehad en een beetje opgeknapt nu. Vanavond er weer vroeg in? Je hoeft in ieder geval niet te koken, gaat je paps lekker voor je doen.
En mocht je er niet uit komen met het visum … geef even een gil. Mijn neef kan arabisch, hij is in Syrië geboren, vraag ik hem wel voor hulp.
@Damber
Bom? Niets van mee gekregen want heb gisteravond gewerkt en daarna geen nieuws meer gezien. Eng idee dat jullie even daarvoor daar ook reden. Zo meteen maar eens kijken dan.
Ook al een kriebelkeel, hopelijk blijft het daarbij en wordt het niet erger.
|@ marion, bedankt voor t aanbod, maar daarvoor zijn er visumburo’s
grootste ‘probleem’ is de kosten en je moet vantevoren een verblijf plaats opgeven… alsof ik dat weet
ga strax ff bellen want hoor ook wel eens dat je t aan de grens kan kopen, maar kan ik nergens bevestigd zien
@ viva, jukkk wat een eng verhaal zeg… moet er nix mee te maken hebben!
@ marion, gaat er geen begeleider mee in t bussie??
@Bloem
Gaat (nog) geen begeleiding mee in de taxi, is eigenlijk nooit nodig geweest.
Niet belangrijk maar is (tenminste een aantal jaren geleden) trouwens een hele mooie stempel dat syrisch visum, bijna een pagina groot. Zit de ambassade nog steeds alleen in Brussel of tegenwoordig ook in Nederland?
nee ambassade zit alleen in brussel, consulaar in NL
en je kunt aan de grens visum kopen, als je land geen ambassade heeft, maar geloof dat ze NL en belgie samentrekken, maar goed, ff bellen dus
en tja, die visa… hoe groter hoe mooier!
die van rusland en mongolie erg mooi, en die van china ook! muur erop, watermerkje erin enzo, very pretty… die van nepal :S nie echt sjiek… hihi… verre van!