of nou ja de enige…ik heb hem nodig, en daarom valt het op dat ie ontbreekt
Nee, ik hoef vandaag niet rond te crocken en laat mn dag er niet door verpesten hoor. Gisteren nog even wezen shoppen, leuke schoudertas gekocht voor Jamaica. Een beetje grote en goed af te sluiten. Krijg er steeds meer zin an
O jee Filiz…is hij niet te vinden een pools forum.
Toos…verkeerde been uit bed…ga een uurtje terug…misschien dat je dan het goede been vind…lag misschien wel naast je stem van gisteren.:retard:
Bloem…
no problem…
Beps helemaal mee eens
Lekker hoor Toos, al die voorbereidingen…
Nog ff Toos dan kunnen de koffers weer uit de motten ballen.
Van de week ook nog nieuwe oogcreme gekocht, mijn eigen merk was even niet leverbaar, dus ander merk. Werkt goed, NOT. Kan er niet tegen, dus rood, dik en jeuk onder mn oog. Ben in een paar dagen jaren ouder geworden:crybaby:
hihihi Toos, was het creme tegen veroudering van de huid, of voor veroudering…hihihihi… nou daar ben je dan mooi klaar mee zeg.
@ toos, owh lekker de voorbereidingen!! jippppieee
@ filiz, ik wou al zeggen, er ontbreken er een hele boel
noorwegen bv… polen… mongolie
hahaha
maar is idd lastig he
merk wel dat er een paar hele drukke fora zijn en andere dus echt helemaal niet!!
Het zou tegen veroudering moeten zijn, was een duur potje ANTI kreukelcreme.
Ja krijg er steeds meer zin an. Wilde gister dollars bestellen, van alles gedaan behalve naar de bank geweest. Wel muggenspul met DEET, anti race pillen en zonnebrand met hoge factor gehaald. Morgen even bij mn schoonzus langs voor korte broeken van mn broer. Hub heeft een probleempje, hij was al zwanger maar staat nu op klappen volgens mij. Hij past bijna geen broek meer en mn broer heeft een maatje groter dan hij
PFFF nu EINDELIJK pauze!!!
@ toos, je kunt meestal ook ff naar de bank bellen om te bestellen, of US dollars op t station, bij GWK afhalen…
@Beps: Hoe is het met je keel? Veel praten doet er ook geen goed aan
Stations met GWK, die hebben we hier niet. Achter gebleven gebied he:wink:. Maar het is geen probleem, ben nog niet weg. Morgen even langs de bank en wie weet zakt de dollarkoers nog wel
@ toos, zo kort mogelijk vantevoren doen, zakken zal die zeker doen
en trouwens, als je vanaf schiphol vliegt, zou ik het gewoon daar doen, is over het algemeen goedkoper qua kosten enzo… en dus zo laat mogelijk, scheelt weer een x aantal euros’!
@Bloem: Bedankt voor de tip. We vliegen overdag dus zou op schiphol kunnen
Ik ga nog even wat doen, dusss tot laterssss:dag::dag:
@ toos, dan zou ik me de tijd, moeite en de reserveringskosten besparen en lekker naar schiphol gaan voor t geld. ff bij de a** a*** en klaar, je betaald wel iets, maar niet zoveel als bestellen en dollars hebben ze genoeg op voorraad!!
Keellie nog steeds verrot, zit hier met molletjes en drankje en van die verzachtende smelttabletten,… :retard: Maar ik ga het volhouden, moet nl morgen weg!!! En vrijdag knufflen!!!
en je wilt je pupsje niet aansteken :finger: ![]()