TTT deel 76 alweer op naar de 100!!!

Bloem,wat heb je allemaal gedaan dan,dat je KAPOT bent…Of een griepje onder de lede

@ trl- heb nog geen baan, maar wel wat contact gelegd die ik in mei weer op kan zoeken en dan ff zien

@ filiz- dank je, en ach 16 weken klinkt ook niet zo lang;) hoe heb jij het gehad in side?

bloem- zo druk??eet smakelijk en welterusten voor straks

Seray,das dan al een lekker vooruitzicht en wie weet wat er in mei nog op je pad komt.

trl- idd en mocht het in mei niet lukken ga ik in juni alsnog en zie ik wel wat er gebeurt:)

slaap gebrek, moe, moe moe,
nou ja goed, ik ben weg

@ seray, heb nog wel een adresje als je echt hard en veel wilt werken, ikke ga er toch niet meer werken, dus tis yours for the taking

Weltrusten Bloem

@ bloem- hard en veel werken is geen probleem! dus als je wat weet voor me graag! slaap lekker en doe rustig aan

@seray…thanks…side was ook echt super…:smiley: echt heel veel gedaan, van vrienden bezoeken tot met zn 2e het bos in om bomen te zagen voor de kachel…super gewoon

nou heb eindelijk dit deel bij gelezen nietveel blijven hangen maar dit wel meegekregen

viva heeft vakantie geboekt, heerlijk en gesprek vanmiddag goed verlopen wanneer hoor je het definitief?

cyn- leuke weblog

marion lekker naar de kapper geweest

beppie- ziekjes, beterschap

toos weer last van de keel en stem kwijt ook beterschap voor jou, maar wel de tickets binnen, nog ff en dan ga je :slight_smile:

trl, last van je oren? vervelend beterschap ermee en morgen weet je dan eindelijk waarom het afgewezen is, wel balen hoor

enne verder veel vakantieplannen langs zien komen, puzzelen met trein, vliegtuig auto parkeren…

filiz- nou idd van alles gedaan dus:D fijn dat je een leuke tijd hebt gehad!

Even snel want moet weer aan het werk.

@Seray
Gelukkig je bent er weer, ook voor jou al het geluk van de wereld in 2008!!!

@Roanna
Geen metamorfose hoor, gewoon een stukje eraf en de kleur er weer in.

@TRL
In ieder geval al weer een berichtje gehad, nu morgen de brief nog.

@Bloem
Helemaal kapot na het werk, vanavond maar rustig aan dan.

@Beps
Op weg naar de bandenhandel met een tas vol molletjes.

En toen was ik het kwijt! Voor de rest een dikke kus.

marion dank je en werkse!

ik ga weer ff leren misschien tot later

ikke ga ff buurten…fijne avond all en tot straks of morgen xx

Seray,waar leer je voor?

Pfffff Ikke ben doooooodddd!! Doodgehoest, doodgezweet en gewoon dood en doodmoe!

Maar bandjes voor de auto erop, eten erin(gewoon patatjes) en nu languit op de bank!!

@Seray welkom terug!! Mooi dat je genoten hebt!

:dag:

trl : leuk handtekeningetje !

De Izmir köfte staan te pruttelen ! Ruikt lekker !
Is wel al wat laat, maar was maar om 18u30 thuis. Ongevalletje op de weg !

beps : echt ziek precies hé ?
seray : welkom terug ! En ook voor jou een spetterend 2008 !

En ik ga ook op mijn gemakske in de zetel hangen ! Ben wel scheel van de honger ! Nog even wachten dan maar !

Iedereen nog een prettige avond ! :wink: