Zal tussendoor nog wel even komen gluren
Kaylo,dank je dat vind ik ook
Ben er toch mee weg hoor ! Ga eten !!!
cyn : goed receptje van jou ! (van de wedstrijd - weet je nog ?)
Tot morgen allemaal en geniet nog van jullie avond ! :dag: en :kus:
Kaylo,eet smakelijk en ook een fijne avond
Seray welkom terug meis, en misschien komen we elkaar in gumbet wel tegen in mei.
Tlr…jeetje lastig hoor dat wachten op uitleg van die brief pfff
Marion…apktje gehad bij de kapper is ook lekker hoor
Filiz…toch weer aan het roken geslagen, mijn schoondochter is er nog vanaf van 1 januari af.
Beps…beterschap, neem een neut en een asperine en dan onder de wol.
Wat betreft mijn sollicitatie ik wordt opgeroepen door de andere lokatie, en dan maar babbelen (nee niet bijbabbelen) wat betreft uren, dagen, salaris ect…en kijken of ik een click krijg met mijn nieuwe collega…het enige wat ik inlever is vrijheid…die heb ik nu wel. Kan doen en laten wat ik wil, en dat heb ik straks dan niet meer, maar ik ben de dienst waar ik nu bijzit meer maar dan ook meer dan zat…alle ellende van het afgelopen jaar ben ik nog steeds niet vergeten, en daar heb ik dus echt geen trek meer in. Dus we wachten wel af waar het schip strand.
Ik ga zo mijn pon aantrekken, en lekker op de bank bij House…wordt knap verkouden, en heb een scherpe keel, dus hubs heeft mij lekker aangestoken, die snottert er ook knap op los…gezellig familie kuch en co…
dus voor iedereen nog een fijne avond en welterusten…
@Seray: Ook voor jou heel veel geluk in 2008
@Marion: naar de kapper geweest, kleur weer geupdate
@Beps: Beterschap
@Viva: Jij ook al pijn in je keel, volgens mij heb ik de hele boel hier aan gestoken. Ook aan de snotter. Ik kan me heel goed voorstellen dat je het nu spuugzat bent op je werk
Ik heb vanmiddag mijn stem weer gevonden, o en niet aan de snotter:D
@Viva: Je weet trouwens niet waar ze mee komen op de locatie waar je nu werkt. Zou best kunnen dat als je ze zegt dat je weg gaat, dat ze je tegemoet komen in wat je zou willen
Goedenavond lieve mensen.
Zo, iedereen moe of ziek om hier te komen, las ik. Zo te zien ben ik nog de enigste fitte hier he?
Ja, ja, krakende wagens, leven het langst, zeggen ze toch.
@Seray: Ook namens mij weer van harte welkom terug en jij ook nog een super en gezond 2008 gewenst. Nu weer aan het werk en de studie en dan maar weer op naar het heerlijke Gumbet. Lekker hoor!
@Toos: Alweer een beetje aan de beterende hand? Je stem weer terug. Waar lag die nou dan?
We gaan zaterdag niet zoenen hoor als je nog zo verkouden bent. ha, ha.:lol: Straks steek je mij ook nog aan en kan ik niet naar Jamaica. Oh nee, ik ga daar ook niet heen he? Jij gaat daar toch naar toe eerdaags?
Dames…want ja de heren laten het mooi afweten :so:… fijne avond nog allemaal.
Oke dan. Ik zeg maar vast weltrusten tegen iedereen. Veel beterschap voor de zieken en de vermoeienden onder ons. Veel drinken, veel vitamientjes en af en toe een paar molletjes tot je nemen, dan moet het wel weer goed komen. ![]()
Ik laat voor de zekerheid toch nog maar een klein :idea: branden. De rest doe ik alvast dicht en op slot.
Dag hoor en tot morgen weer. :kus::dag::dag:
dank jullie wel voor de welkoms terug, ga ook proberen weer wat vaker langs te komen, maar door alle verschillende diensten is het nog wel eenss lastig:(
@ trl- leer niks bijzonders, doe alleen 2 taalcursussen nu, mijn turks waar ik al mee bezig ws en nu ook engels voor gevorderden
@ viva- spannend dus hoe het lopen gaat, wel minder vrijheid, maar wel nieuwe locatie en collega’s is ook wel weer fijn. en wie weet komen we elkaar idd daar wel tegen zitten er in dezelfde tijd en zo groot is het niet:)
voor alle zieken veel beterschap en voor iedereen slaap lekker!
Iedereen lekker op de bank of al het bed in …
Welteruste en tot morgen!!!
@Seray: Succes met je cursussen
@Roanna: Mankeer van alles, maar niet verkouden, Goh ga je ook naar jamaica, wat leuk, wanneer :arrow: Ik weet het al, a.s zaterdag op de holidaybeurs:vak01:
@Marion::dag:
Beterschap voor iedereen die zich niet lekker voelt:kus:
@Roanna: Had mn stem op het nachtkastje laten liggen vanmorgen. Je wilt weten wanneer ik ook alweer ging. Pfffffff geen idee. Was jij ook niet jarig ergens deze maand:unibrow:
@Beps: Kan het ook niet helpen hoor, maar mn geheugen is weer helemaal van de leg
Goedemoggel… oh nee het is nog avond he.
Toch nog leven in de brouwerij hier?
@Toos: Ja, ik word ook nog jarig ergens deze maand. Weet even niet meer wanneer en hoe oud ik word. Ik dacht iets van 95 jaar ofzo.
@Viva: Succes dan bij je verder sollicitatie’s hoor!
Hopenlijk is het wat voor je.
Marion… ook nog even op de compi? :dag:
rustig vanaaf…niet zo veel bij te lezen ![]()
slaap lkkr en tot morgen
@Filiz: Slaap lekker
@Roanna: Wordt je al 95? Zie je er ook nog goed uit. Botox, facelift of puur natuur?
@Toos: Echt alles puur natuur. Komt denk ik ook door het positief denken ondanks alles .
Enneh… vaak op vakantie gaan he! Ik zal je zaterdag nog wel een paar tips geven. :zon02: