TTT deel 76 alweer op naar de 100!!!

trl : boodschapjes en huisje aan de kant doen. Niks speciaals eigenlijk.

Is ook wel een lekker toch

@kaylo…goed thuis…en een fijne dag morgen…lkkr eens vrij tussendoor

Goedenmiddag.

Even nog een tip voor het eventueel bestellen van toegangskaarten à €11,75 per stuk.
www.telegraaftickets.nl en ga dan naar de link vakantiebeurs.

@Viva: Heb ik het goed gelezen? Je hebt een nieuwe baan?

@Beps: Een beetje ziekies? De molletjes weer mee in de tas.

@Cyn: Ik heb net ook even op je log gekeken. Leuk hoor! Mooi werk!

@TRL: Toch een bericht van askim gehad, maar nog niks uit wijs kunnen worden. Enneh…eentje met gebruiksaanwijzing? Hi, hi.:wink:

@Toos: De stem kwijt maar nog niet de pijn in de str*t. He, vervelend nou. Wat zal het rustig zijn thuis nu.

@Marion: Ff weer een metamorfose aan het aanmeten. Zal weer fraai zijn dan! Eneh… wens Nance een goede reis en een fijne vakantie van mij.

@Linda en Bloem werken en Filiz weer naar school geweest, alsof ze nooit is weggeweest.

@Marifran en Damber nog ff op de koffie geweest en toen wist ik het niet meer.:wink:

Ikke al bijna 9 jaar niet meer roken na ook eerst hartproblemen te hebben gehad. Maar iedereen mag hier binnen gewoon roken, als ze dat zelf al willen. :stuck_out_tongue:

morgen later beginnen… Maar nu nog 30 min!

Roanna: dankje!!!

Beps: lekker hoor morgen later beginnen… Ikke morgen vrij :tongue: Maar de rest van de week weer werken…

Bloemmie: Hij staat toch chronologisch???.. mmz zie het al… maar ik wilde het eerste wat komt bovenaan… :wink:

Meiden ikke over 15 min weg, dan ff die bandjes regelen en dan koken!
Dus tot vanaaf…alhoewel…HOUSE!!!

Beps: :dag: fijne avond!!!

schaam, schaam heel erg laat maar toch

Voor jullie allemaal wens ik dat jullie in 2008 een jaar vol geluk, mooie momenten, gezondheid en kracht zullen hebben

ga nu dit deel maar ens teruglezen meer delen is niet te doen

Seray,hoe gaat tie?Had je al gemist hier…

trl- hi! gaat wel goed alleen erg druk met werken en studeren vandaar dat ik geen tijd had voor hier, maar hoe is het met jou? hoe heb je het die paar dagen gehad?

Seray,heb het heel erg leuk gehad,was wel kort,maar daarom niet minder leuk…
En jij het ook leuk gehad in Gumbet?

trl- fijn dat het leuk was ook al was het kort, jullie hebben elkaar iig val weer even gezien.
Ik heb het super gehad in gumbet, alleen last van verschrikkelijke heimwee nu, heb heerlijk weer gehad en was leuk het in de winter te zien

Seray,mooi dat je het naar je zin heb gehad,alles nog een beetje op een rijtje kunnen zetten?En nu lekker aftellen naar mei…

trl- ja alles is wat duidelijker en rustiger nu, dus was goed voor me om die 2 weken met mezelf bezig te zijn, en nu idd aftellen naar mei, duurt alleen zo lang…:(:wink:

Seray,voor je het weet is het weer zover…Heb je al werk gevonden daar?

@ cyn kom je nog wel achter dat dat niet handig is, want als t voorbij is en weer nieuwe dingen op de agenda staan… nou ja, je snapt t wel denk ik

@ viva, klinkt goed!! meer uur, meer geld, betere locatie, reiskosten… nice

ikke dus weer thuis, meteen aan t eten en zo mn bedje in, ben K-A-P-O-T
maar goed, nu eerst ff mail versturen

seray…welkom terug meis.fijn te horen dat je het leuk hebt gehad!! nog 16 weken en dan is het alweer mei vakantie ;)gaat zo voorbij

gelukkig is kapot nog te maken bloemmie :wink: smakkelijk voor nu en voor dadelijk…slaap lkkr