@damber…wel thuis
ikke na een paar dagen niet gerookt te hebben toch maar weer begonnen…zwak ik weet het…
@damber…wel thuis
ikke na een paar dagen niet gerookt te hebben toch maar weer begonnen…zwak ik weet het…
filiz : ikke een jaar gestopt, en ook zo dom geweest om te herbeginnen ! Nu ja, …
Ikke nog een goed uur!!!
Daarna naar de bandenman…2 nieuwe banden voor de auto kopen!!! En dan zn tokko meteen afbeltalen(Zo duur zijn die banden…pffff)
EN… al 28 maanden niet gerookt!!!
ik vind het knap beps!!
@kaylo…na een jaar?! hoe kan je dat nu doen?
beps : flinke meid ! :teeth:
filiz : ja, k weet het … :redface:
Op vakantie domweg een sigaretje gerookt (na het nodige gedronken te hebben natuurlijk !). Eerste was walgelijk, tweede iets minder en … toen we naar huis gingen had ik 2 sloffen in mijn koffer steken !
Kaylo toch, wat zonde zeg…Ik nooit gerookt
Rook er nu een 10-tal per dag. Vroeger 2 pakjes van 25 !
Maar nooit binnen (mag trouwens nergens meer), ook thuis nie !
Ja, had ik het geweten toen ik ermee begon, had het ook nooit gedaan !
Berouw komt na de zonde hé ?
En ventje fervente anti-roker :teeth:
Nog 20 minuutjes ! Morgen vrije dag ! Boodschapjes doen en boomhut aan de kant.
Ik wel geprobeerd roken… maar vind het vies… ![]()
Ikke nog 2 uur…
Eindelijk een reactie van Askim,hij stuurt me morgen de brief per email,maar weet nog niet waarom het afgewezen is,dat stond niet in de sms…duhhh nou ja zal het morgen zelf wel lezen of misschien maar ff bellen vanavond
cyn : maak deze avond trouwens jouw “Izmir köfte” klaar !
Broer 8 jaar gestopt en toch weer begonnen.Me pa kende ik niet anders dan met een sigaret op zijn lip,totdat hij het aan het hart kreeg,keuze gezin of de sigaret,gelijk gestopt en nooit meer een sigaret aangeraakt.
Hier nog 15 minuten …
Ikke dom hé
(
(
(
( ?
Meiden ! Ben ermee weg ! Misschien kom ik vanavond nog even langs, anders morgen en zoniet is het zeker donderdag ! :dag::dag:
Trein ze maar weer Kaylo en een fijne vrije dag morgen…Nog wat leuks doen?