Jaaaaaaa
Mag ook weleens toch?
@TRL
Nance gaat zaterdag!
Maakt toch niet uit dat ie een gebruiksaanwijzing heeft, als ie je het boekje maar geeft zodat je er wijs uit kan worden :slywink:
@Viva
Te laat om je nog succes te wensen want je zit al in het gesprek nu. Maar denk aan je!!
gesprek goed verlopen, is wel op een andere locatie, niet echt heel dichtbij, maar kan wel praten over reiskosten, vaste aanstelling meenemen, en hoger ingeschaald worden. Wordt nu voorgesteld aan de ander locatieā¦enne ik ben de enige die heeft gesolliciteerdā¦en vlakbij de duinen, heerlijk in de zomerā¦stukkie wandelen op het strandā¦hihihihihi
@vakantiebeurs
Had er ook heen gewild maar zit al weer volgepland. Volgend jaar maar weer proberen.
Zo meteen even naar de kapper, even knippen en een kleurtje. Kan ook maar weer gebeurd zijn.
@Viva
Klinkt goed allemaal!!!
Lekker zeg ⦠dichtbij het strand. Wat dacht je van vliegeren in je pauze :slywink:
viva : ziet er niet slecht uit hƩ ?
Viva: klinkt heel goed!!!
Heb geen zin meer!!! :crybaby:
cyn : troost je ! Ikke ook nie !
@Viva(en marion): haha klinkt idd goed!!! En wat dat vliegerenā¦FOTO"SSSSSSS
Heb nu net als bloemmie iets waarmee ik kan zien wie er op mijn blog zijn geweest⦠![]()
cyn : ikke dus ! ![]()
dat dacht ik al;) Kon ook zien dat er vanaf wereldwijzer naar mijn site was gegaan ![]()
k ben nogal nieuwsgierig ! :redface:
hey damesā¦eerste school dag er alweer opzittenā¦en dan is het net of je nooit weg bent geweest :S
@vivaā¦gesprek goed verlopenā¦das mooi:D
@bepsā¦ziekā¦das minderā¦beterschap
sorryā¦rest niet echt blijven hangenā¦ga aan mn verslagen beginnenā¦kom nog wel binnen wippenā¦xx
Viva, Andere locatie??? Halo??
kaylo, no problemo ![]()
Cyn,moet zeker kunnen een keer SASenā¦
Viva,oww lekker aan het strand,wanneer hoor je het definitief?
Marion,dacht de gebruiksaanwijzing te hebben,maar ja blijft moeilijk;).Lekker voor Nance begint al op te schieten
Ikke mag naar huis :dag:
damber : wel thuis !
Ikke moet nog een half uurtje
Wel thuis,zussie