@ beps, moeten wij ook niet al kaartjes hebben voor donderdag? ofzo…
ikke val echt letterlijk bijna in slaap, het puzzelen is voorbij, nu weer overtikken enzo en dan kijk in naar t scherm en dan donker, licht, donker… langer, licht, telefoon, opgeschrikken… pfff lekkere halftoestand! bah
@ cyn :tssk: nou lekker dan!! hahaa
ff kort, je maakt een typelist aan, naam: bloemmie, link, mn weblog
ff zorgen dat je em aanvinkt in je lay-out en inhoud en klaaaaaaaarrrrr
Beps, beterschap… en 2 dagen inleveren als je ziek bent??? Jeetje… bij mijn vorige werkgever was het de 2e keer ziekmelden kost 1 dag… en dat vond ik al vreemd… maar inderdaad… mensen melden zich wel minder snel ziek…
Zus, balen dat je nog steeds niets van Askim hebt gehoord…
Cyn, jij bent ook al zo druk…
Viva, heel veel succes over een uurtje… ik ga voor je duimen… denk niet dat het een erg formeel gesprek gaat worden…
Meiden, slik de molletjes al rijkelijk!! En die 2 ‘wachtdagen’ is normaal bij uitzendkrachten!
@Bloemmie: Via de site van de vakantiebeurs zijn de kaartjes te bestellen. Maar als jij ze besteld, dan heb jij de kaartjes, en als ik ze bestel heb ik ze. Maar dan ben ik al binnen als jij komt… Dus als jij ze voor jezelf besteld, dan heb je die 2,50 korting!
Nu weer aan t werk, heb met lunchen gezondigd: 1 kroket en 1 croissant met ham/kaas extra…maar wel LEKKERRRRR