TTT deel 76 alweer op naar de 100!!!

@ viva, spannend!

@ cyn, zal je eens ff linken

@ beps, moeten wij ook niet al kaartjes hebben voor donderdag? ofzo…

ikke val echt letterlijk bijna in slaap, het puzzelen is voorbij, nu weer overtikken enzo en dan kijk in naar t scherm en dan donker, licht, donker… langer, licht, telefoon, opgeschrikken… pfff lekkere halftoestand! bah

@Viva: SUCCES vanmiddag, ga voor je duimen
@Beps: Beterschap

@Bloemmie: Kaartjes voor donderdag kan je vandaag nog bestellen. Dan 2,50 minder pp
Maar ik koop wel daar.

@Viva: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: voor je :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Bloemmie: thanks!!! Ik heb geen idee hoe ik dat kan doen :wink: Anders had ik jou ook gelinkt…

kunnen we 5 eurie besparen door nu een kaartje te kopen? waarom doen we dat niet dan, was da de moeite aan dan?

@ cyn :tssk: nou lekker dan!! hahaa
ff kort, je maakt een typelist aan, naam: bloemmie, link, mn weblog
ff zorgen dat je em aanvinkt in je lay-out en inhoud en klaaaaaaaarrrrr

Ikke meteen kijken voor je!

GELUKT!!! Jeeeh!

Hallo dan… ben ik ook weer even…

Beps, beterschap… en 2 dagen inleveren als je ziek bent??? Jeetje… bij mijn vorige werkgever was het de 2e keer ziekmelden kost 1 dag… en dat vond ik al vreemd… maar inderdaad… mensen melden zich wel minder snel ziek…

Zus, balen dat je nog steeds niets van Askim hebt gehoord…

Cyn, jij bent ook al zo druk…

Viva, heel veel succes over een uurtje… ik ga voor je duimen… denk niet dat het een erg formeel gesprek gaat worden…

Kan ik zo ook die agenda maken?

@ cyn kind kan de was doen

@ ziekdagen, klopt je meldt jezelf minder snel ziek, maar bent allicht langer ziek of duurt langer voor je je hersteld, of heel heftige griep ofzo

nou ja, pauze voorbij
ikke aan de slag met visum formulieren syrie… en owh ja, ook nog werken…

@ cyn, ja, bij naam die je gewoon de datum + evenement en evt bij link, kun je een webadres linken, of leeg laten

owh en ook ff www.getclicky.com
leuke statestieken
maar goed

aan t werk…

Bloem: thanks!!! Gaat helemaal goed komen :thumbsup:

Zo, lekker geluncht ! Sperzieboontjes, bloemkool en kleine quiche erbij. Was lekker !

viva : succes hoor straks ! Duim voor je !
beps : nog even doorbijten, en misschien iets innemen ?

Meiden, slik de molletjes al rijkelijk!! En die 2 ‘wachtdagen’ is normaal bij uitzendkrachten!

@Bloemmie: Via de site van de vakantiebeurs zijn de kaartjes te bestellen. Maar als jij ze besteld, dan heb jij de kaartjes, en als ik ze bestel heb ik ze. Maar dan ben ik al binnen als jij komt… Dus als jij ze voor jezelf besteld, dan heb je die 2,50 korting!

Nu weer aan t werk, heb met lunchen gezondigd: 1 kroket en 1 croissant met ham/kaas extra…maar wel LEKKERRRRR

beps : af en toe zondigen MOET ! :wink:

Zeker…en het was nog lekker ook!!

Mooi zo :wink: Dat is het belangrijkste!! Ikke morgen in Utrecht een Döner eten uiteraard :tongue: en donderdag ook wat lekkers eten op mijn werk… heb koopavond…

Cyn,heb je dan 2 SAS dagen :wink: