TTT deel 49 en Bloem die is op WERELDREIS!!

:paranoid: ja ja.

@Kaylo: Nou dat denk ik toch niet, dat je de enigste Belgische bent.

@Cris: Veel plezier. :wink:

Bij ons zijn die crocks in ziekenhuizen dus al verboden, vanwege de gaatjes die er in zitten. Stom toch ?

Wie is er nog van België dan ?

Eh… ja wie ook alweer? Of was dat toen? Ik kan er nu niet zo gauw opkomen. :idea:

O ja toch wel. Jill woont in Belgie, maar is van oorspronk Nederlandse. Ze is momenteel voor 3 weken in Alanya, waarvan er nu dacht ik, 2 om zijn.

Doet er ook niet toe, toch ?

Vind het in elk geval een heel toffe site hier, dus doe ik maar lekker mee als ik er de tijd voor heb en ff kan. :nod:

In België bestaat zo geen site (denk ik). Heb hem toch nog niet gevonden.

Nee hoor! Iedereen is hier welkom. Van jong… tot oud… in mijn geval. :biggrin:

Heb deze morgen anders wel zitten zwoegen om er een foto op te krijgen voor dat spelletje van herken de Turkijke foto.:angry:

Cyn kan er van mee praten ! Wou maar niet lukken, en op een bepaald moment stonden er 2 op. Kon Cyn het oplossen natuurlijk. hihi :hihi:

Turkije foto dus

Here the same. Daar heb ik altijd Toos voor of anders Bloem, maarja die is even weg.

Ja, Bloem op wereldreis hé ? Moet je toch maar doen. Wou dat ik dat ook zou durven, maar nu IETS te oud voor ! :teeth:

Droom er toch nog altijd van om voorgoed naar Turkije te gaan. het heeft niet veel gescheeld, maar ja, heb nog een man ook om rekening mee te houden natuurlijk. Die ziet het momenteel NOG niet zitten om weg te trekken. Hopelijk binnen 4 jaar naar Turgutreis !

Ja, ik vind het ook heel knap van Bloem. Ik doe het haar niet na. :wink:

Verder is hier niemand meer :paranoid: ?

Neen, precies niet hé ? Maar zielig zo met tweetjes. :o
Net een tête à tête !!! Zal nog te vroeg zijn denk ik, ofwel is iedereen aan het genieten van de vrijdagavond ?

Jill is inderdaad ook van België, heb ff naar haar profiel gezien. :ninja:

Ik ga efkes sigaretje roken en straks kom ik nog wel even terug. :dag:

Zo, sigaretje op, heeft gesmaakt. Slechte gewoonte, weet het, maar ja …

Ga eens zien of er ergens een film is of zo, lekker met de beentjes op de bank !

Als ik niet terugkom, voor iedereen een prettig weekend ! Dada !!! :dag:

*Iedereen ook prettig weekend van mij, en Kaylo, had ik jou al welkomgeheten? Geloof het niet. Dus welkom. *
Voor mij de laatste avond Remy. Geniet er nog ff van. Ga straks misschien nog wel ff uit, in me Remy.
Morgenavond om 11.55 wordt het vliegtuig met mijn Hubs verwacht, dus weer naar Schiphol rijden.
Tot later…XXXX

Ben weer thuis! Doe later verslag hoor, want ben nu echt kapot!

@kaylo & desi: vanmiddag terug gekomen van vakantie, dus namens mij nog van harte welkom

LINDA meid. Welkom terug. En ik maar denken dat je zondag pas thuis zou komen. Jeetje wat is dat snel gegaan dan.

Wachten op je verslag van later. Eerst ff lekker bijkomen.