Hallooo,zo ik ben ook weer thuis.Nog ff boodschappen gedaan met de koters en toen kwam hun moeder ook weer thuis en zat mijn taak erop :).
Cris,nee waren niet dezelfde kinderen als van gister deze zijn van een vriendin en zo lief hahahah en heel makkelijk…
Marion,lekker zo’n prijsje.
Cynthia,nog ff en je zit lekker in je nieuwe auto…Even over het leger.Mijn vriend zag er ook heel erg tegenop en was ook bang dat ik niet zou wachten,maakte het dus ook uit vlak voordat hij het leger in ging…pff was een K*T periode,maar heb er voo gevochten en alles is goed gekomen.Blij dat het achter de rug is,maar hij vond het op zich achteraf nog wel meevallen ondanks dat hij in het oosten zat.En moet zeggen toen hij in het leger zat had ik vaker contact dat nu,daar was hij elk weekend 1 dag vrij en kwam hij dus op msn,nu …pfff alleen maar werken werken en werken…
@ Marion: wat een geluk die prijs!! Ennehm, ja die bedoelde ik, 10 000e post, 7e ster :D. Wat een kletsmajoor!
@ Toos & Roanna: hier nog 1. Ik win ook nooit wat! Daarentegen heeft een vriend van mij ooit 6 laptops gewonnen en mocht ik er 1tje hebben.
@ TRL: gelukkig ist goedgekomen met je vriend :D. Waarom zitten ze allemaal zo tegen het leger op te kijken dan? In Rusland kreeg ik ook het idee dat ze daar helemaal geen zin hebben in de dienstplicht.
Cris,ik denk 15 maanden lang geen vrijheid,geen geld en zwaar he.En als je in het oosten terecht komt is de kans op aanslagen en dergelijk ook groot.Maar als ze het eenmaal gehad hebben zijn ze ook wel weer trost hoor
Eerlijk gezegd, de jongens hier kunnen wel wat dicipline gebruiken. Dienstplicht hier zou geen kwaad kunnen, dan zitten ze misschien niet het hele weekend te zuipen/blowen voor een keer.
Meiden, EINDELIJK bijgelezen.
Vandaag zo druk op het werk, dat niet lukte!
@Desi: Welkom en meteen: Please doe die o gewoon, geen 0. En voor alle duidelijkheid, het is geen Bussem maar BussUm!!! Wij hebben daar jaren gewoont, dussehhh Weet je we zijn echt geen zeikerds, maar hebben wat moeite met chattaal… Dus vandaar mn verzoek om gewoon nederlands te doen. Wij doen ook kleine dingen als ff of idd wss… Maar door de boot genomen is het toch redelijk nederlands gericht!
@Cris wat een toestand altijd bij het IB!! En nu maar hopen dat die kaart goed komt!
@Marion: Bijna op vakantie, Bijna op vakantie!!!
En ik weet he tniet meer…ohja Cyn haar auto, Bloem gaat onderweg naar Irskoetsk(ongeveer hihi) MK heeft de nacht doorgeslapen omdat G niet wakker werd,… En nu is het echt op hahahaha
JA en wat de lijst betreft JA…
Ik heb toen alleen eerder mn naam met vlagjes gedaan omdat de mensen voor me NOOIT langskomen en ik dan maar een halve dag bovenaan stond…(vandaar dat we het zo vervelend vinden Desi, als mensen zich maar in de lijst zetten!)
Ik ga in meelees… Straks lekker met hubbie nietsen, morgen Beverwijk en een doner bij Marmaris…
:dag:
@ Beps: veeeel plezier morgenn!! Geniet van je weekend:D.
Pffff, alles gaat fout man. Ze hebben me bij Napier University, vanwege Nederlandse EN Russische nationaliteit geclassifiseerd als ‘Overseas.’ Dan moetje 9000 pond per jaar betalen aan collegegeld ipv 1700. Dat moet dusook rechtgezet gaan worden.
Ik word hier zo moe van, die bureaucratie.
@Cris: Nou las ik wel laatst dat als je naar een college in het buitenland gaat, je de studiefinanciering kan aanvragen…(of is dat de shit waarmee je bij de IB loopt???)
Bureaucratie is het leukst…daar houd je mensen mee aan het werk…mensen en Kris hahaah
@ Beps: ja, dat is dus idd waar ze mee lopen te kloten. Trouwens, ik heb heel erg geluk gehad, hetis pas sinds dit jaar dat je ook stufi int buitenland kan krijgen!! Anders had ik het nooit van mijn lang zal ik leven kunnen betalen!
@Krisje: haha, dat dacht ik al. Toen ik dit inhet nieuws zag/hoorde dacht ik direct aan jou, en dacht ook dat je dat dan wss daarom hebt kunnen doen hihi!!
Nou goed, ik ga zo ff lekker hangen. Straks gewoon btje kijken, en dan om 22.30… Bonecollector…Met Denzel… Goede film, lekker ding…mooi begin van het weekend!
@ Beps: jaaaaaaa, kwijl, Denzelletjeee!!! Wat een poepie is hij toch!!! Ooooooo wat een lieverd! En ik vind zijn films ook echt onwijs goed allemaal! Veel plezier, niet teveel kwijlen.
Zo, ben er ook even nog. Zoon kwam even hier de monitor ophalen die ik laatst had laten repareren en hij heeft meteen even een hapje hier gegeten en bakkie gedaan.
@Crhis: Dan denk ik, dat je bij De Bank iets meer kans hebt op het verkrijgen van een creditcard. Als je aan inkomsten en/of studiefin. € 1000 netto hebt, kom je zoiezo wel in aanmerking. Bij mijn bank de Ra** niet!
@ Roanna: jaaa, doordat ze me bij de bank een beetje raar hadden geholpen belde de manager mij net voor sluitingstijd en we hebben een afspraak gemaakt. Hij zei dat voor studenten een andere regeling geldt, en ik heb daar een studentenpakket dus ik hoef geen 1000 euro per maand binnen te krijgen :D.
Beps en Roanna: ik heb zowel bij R als bij ABN een rekening. Ik prefereer toch ABN. Weet niet waarom. Mensen komen vriendelijker over bij het kantoor ofzo :D.
Fijne avond nog dames, ik ga naar een vriendin. Afscheidsfeestje, zij vertrekt morgen naar Edinburgh!
@ Beps: hoop dat de film bevalt ;).
@ Roanna: altijd gezellig als je kinderen nog langskomen, toch?
@Toos: Over crocs gesproken,… ze zitten wel errug lekker… en heb eens op de site gekeken, de slippers zijn ook leuk. En in de winter komen er nog meer leukerds… Ik denk dat ik ook aan de Croc ga!!