Gewoon 10 lege batterijen in een zakje gedaan, naam en adres erbij, en in de supermarkt in de ton gegooid ![]()
@Cris
Bloem zit al over de 10.000 posts! Heeft wel de 7e ster gehaald.
Gefeliciteerd Cynthia:D
zit jij altijd alleen op het reisbureau??
Oeps dacht al, dat heb ik niet geschreven, wat is er met mijn handtekening gebeurd ![]()
Mensen ik ga afsluiten, als ik jullie dit weekend niet meer spreek,
Fijn weekend als ik jullie niet meer spreek, maar ik denk dat ik vanavond nog wel ff bij kom lezenā¦
gr0etjes
Desi, nee maar mijn baas is op vakantie!! Jij ook fijn weekend! :dag:
@Cyn: gefeliciteerd met je 5000ste post!!! Straks je nieuwe autootje ophalen.
@Marion: Dat is nog eens mazzel, zoān bon. Win echt nooit wat
Bijna alles gedaan, zelfs de strijk:D. Straks alleen nog mn boodschappen en even proberen voor te slapen.
@Desi
Jij ook een fijn weekend en mss nog tot straks!!
lalala nog 35 minuten!!! :hihi::king:
@Toos
Was voor mijn ook de 1e keer dat ik iets won. Echt grappig toen, was helemaal verbaasd toen de postbode hier kwam met een aangetekende brief van de STIBAT, zal toch geen prijs hebben zeg ik tegen hem. Ik dus snel naar binnen en die envelop open. En jawel hoor, ik als een gek naar buiten om hub te zoeken, zit de postbode daar nog in zijn autootje te wachten totdat ik weer naar buiten kwam stormen. Hij was al net zo nieuwgierig als ik.
Dat heb ik al tig keer gedaan en soms met 5 a 6 zakjes tegelijk. Heb nog nooit wat gewonnen. Maarja, ik ben dan ook voor een dubbeltje geboren.:biggrin:
Mijn collega doet 1 zakje van 10 batterijen voor het eerst bij Appie in de ton en ja hoor een reisbon ter waarde van ⬠250. Zij had al een reis geboekt naar Tenerife en heeft het ook bij haar laatste betaling gedaan.
Leuk hoor Marion, dat is ook nog eens leuk reizen zo. :vak01:
@Cynthia: :wereld: Gefeliciteerd nog.
Meiden ik ga!!! :dag:
Tot morgen!!!
Roanna, thanks!!! En troost je ik win ook nooit wat!
x
:dag: Tot ziens Cynthia en veel plezier met je auto straks.
Rij voorzichtig he!!
Fijn weekend en geniet ervan.
Zo meiden, heb ff bijgelezen, maar ik ga gauw weer, ga bij mān vriendinnetje eten.
@ Desi, ook namens mij welkom hier.
*@ Cyn, doe je voorzichtig met dat zwarte racemonster? En Gefeliciteerd met je **
**
De Rest XXXXX, ik ga gauw, doei
@Roanna
Doe het al jaren en had toen ook een zakje of 6 ingeleverd.
@Marion: Ik ook. Vooral toen onze zoon nog hier thuis woonde had ik veel. Ik doe nu nog steeds mee, maar heb wel minder batterijen, mede ook door de oplaadbatterijen.
Ja, wie nie waagt, wie nie wint. :biggrin: Toch?
allert!!!
Bep
Gezienā¦