:finger:ja dat krijgt hij ook wel te merken hoor!! Weet nu al zeker dat hij op de dag dat ik kom gaat smsen waar ik ben enzo… haha en dan stuur ik eens een keer niks terug… Hij merkt het vanzelf wel als ik er ben!!!
Zo is dat Cynthia. :finger: ha, ha ha.
Maarrre… ik ga zo ff boodschappen doen. Morgen hebben wij weer onze jaarlijkse straatbbq en ga daar alvast de spullen voor in huis halen.
Tot laterssssssssss. ![]()
@ Cynthia… :kus: Hou je haaks he!
Roanna, Ja dat gaat lukken!! Misschien kom je mij en askim wel tegen in Gümbet… Zou zo maar kunnen haha:wub:
Ze zoekt trouwens ook nog steeds iemand van het forum… waar ze een appeltje mee te schillen heeft haha
Het is blond en het roept zo nu en dan wat onzinnigs … heb ik de goede voor :biggrin:?
Misschien heeft het met het leger te maken dat hij nu zo doet. Heb wel vaker ergens gelezen dat ze dan erg met zichzelf bezig zijn.
haha ja die!!! Dat mens lult over mijn vriendin in Gümbet… dus ze is echt boos!!! haha ze kan maar beter dekking zoeken denk ik!!!
En ja ik weet wel dat hij heel bang is dat ik niet op hem zal wachten… En dat hij me kwijt raakt… Maar heb al zooo vaak uitgelegd, dat ik 15 maanden wachten wel aan kan… Misschien dat dat inderdaad een oorzaak was… Mijn vriendin heeft hem 2/3 weken terug gezien (toen wist hij het net) en hij was ook afwezig zei ze… dus waarschijnlijk is dat het ook wel…
Hij wil namelijk niet in dienst… het liefste zou hij zijn been eraf hakken om niet te hoeven… hij heeft al zo vaak gezegd dat hij nog liever dood gaat dan in dienst… dus vandaar dat ik me zorgen maak… Ben daarom ook blij dat hij van de week weer heeft geseind… Is weer een nieuw teken van leven… Nou ja zou fijn zijn als die laatste 2 weken ook snel gaan!:o
Meiden ikke is thuis, totally poeppiedoeppie
Zo eerst ff met hubbie de nodige shopdingen doen, en ik meld me wel weer(als ik bijgelezen heb!!)
Kussss
Beps, fijn weekend alvast!!! :wub:
@Cyn
Afwachten maar. Zou beter zijn als ie gewoon zou zeggen als DAT hem dwars zit maar zijn niet zo’n praters dan he. Wel jammer want jij zit je hier wel zorgen te maken.
@Cyn
NOG 8!!!
Ja hij moet gewoon zeggen wat er is… Maar ik trek het er gewoon wel uit over 2 weken…
Ik m0et tot half 6 en ik loop stage bij Globe reisburo, En op welk reisbureau werk jij Cynthia??
Dankjulliewel voor het welkom heten:D
groetjess
Ik werk bij Str Trvel… En moet tot 18.00 uur… Maar dan ook echt tot maximaal 18.00 uur… haha zit alleen…dus ben dan altijd stipt 18.00 uur weg! :lol:
JOEHOEEE… weten jullie…
5000!!! :wub:
Hadden trouwens vandaag post van het reisbureau. Factuur verminderd met de 450 euro van de reischeques. Jippie mag gaan betalen … betekend dat het dichterbij gaat komen — dansende banaan —
en dus mijn 6de ster… ![]()
Marion, lekker hoor!!! Hoe kwam je aan zo’n heerlijke kadobon dan?
Gefeliciteerd Cyn … dat moet gevierd worden die 6e ster!!!
http://www.kennislink.nl/upload/125621_962_1104331834783-Champagne_POP_KL.jpg
aaaah!! Marion je bent te goed!!! Lekker glaasje champi!! Wil er nog iemand een glas?
@ Marion: VIVA LA VACANZIONEEE!! Dansende banaan is niet meer hetzelfde he, zonder Bloem?
@ Cyn: gefeliciflapstaart. Heeft bloem nou de 7000 posts gehaald?