TTT deel 49 en Bloem die is op WERELDREIS!!

@Desi
Helemaal vergeten net … WELKOM OP HET FORUM!

@Cyn
Tuurlijk vindt ie je nog leuk!

Nou dat mag hij weleens laten merken dan :stuck_out_tongue:

Vanmiddag kwam er een gaste bij mij aan de kassa en ik zeg zo tegen haar, mens wat ben je toch bruin! Ja, ben net terug van Turkije. Ik vraag, waar zijn jullie geweest? Naar Gumbet zegt ze. Zij (haar gezin) waren nu voor de 7e keer naar Turkije geweest en voor het eerst naar Gumbet. En wat zegt ze…??? Tot nu toe de leukste en mooiste vakantie.

Ik zei, oh dus er is nog hoop voor mij, want ik ga daar n.l. ook naar toe binnenkort. :vak02: Ze zei, zul je geen spijt van krijgen. :biggrin:

La, la, la… rock around the clock.:dag:

ola dames
zitten we nog steeds in hetzelfde deel??
heb net 1,5 uur overgedaan om een logje te maken, foto’s erbij
toen nog een kolum (heel verhaal getypt, zegt ie: je bent niet online… ARCHHHH!! gelukkig, ff inloggen en plaatsen die hap)

zie dat cris er ook weer is, hoe is ie crissie??

hoe is het m,et de rest, heb nog 5 minuutjes…

@ Roanna: heb een creditcard aangevraagd bij debank. Ben vanavond bij mijn vriend dus ik vraag wel nog 1 keer de creditcard… Of ik vraag de autoo en rijd naar Schiphol en koop het daar aan de balie, komt er ook geen 9 euro creditcardgeld bij.

@ Bloemskiiii: gaat goed hierooo, gelijk vanalles regelen, vanavond afsheidsfeestje.
Nou, flink gefeest joh met die jongen, die laatste avond :wink:
Heb je log gelezen en die van ***skiii ook. Ben blij dat t toch nog leuk was! Doe em de groetjes!!

@Cyn
Gaat ie vast doen als je in Gümbet bent :biggrin:

@Bloem
Gaat niet meer in zo’n rap tempo nu, vraag me af doe dat nou komt :stuck_out_tongue:

Hallo meisjes…ben ik dan even…

IKKE BEN KLAAR…maar helemaal gesloopt…vanochtend de pomp terug gebracht, kreeg wel mijn geld terug, hij was gewoon kapot…het hele huis door geweest, de was weggewerkt, en het nieuwe bed staat, zooooooooooo hoog, ik slaap vannacht letterlijk en figuurlijk in de hemel…

Cyn…gaaf je auto straks
Desi…welkom
Marion…lekker rustig aan vandaag dus
Toos…o jee weer de nachtdienst in, nu ook nog wachten op de makelaar, spannend.
Roanna…jij nog nieuws?
MK…nee dit is het eerste jaar die formulieren, en nu is het bulk werk, volgend jaar is het alleen voor de 1e jaars studenten…nieuw inschrijf systeem hebben ze een kaart bij nodig waar een pasfoto op ingescand staat…maar echt wat een k*t klus…
cris…maakt toch niet uit als je een creditcard van schoonpaps leent en het gelijk weer terug betaald, maakt hem dan toch ook niet uit.
Beps…haartjes weer verfen…dezelfde kleur of toch wat anders.
Cyn…op naar de 5000…

ikke nu lekker douchen…en met de voetjes op de bank heef Viva wel verdiend dacht ik zo…en dan weekend vieren…
toedels…

Hey Bloem… Groetjes van mij hoor. :vak01: Genietze nog verder.

He…Bloemmeski…hoe gaat ie, volgens mij geniet je echt…ik ga zo je log weer lezen…heel veel plezier meis…

@Viva
Heb je zekers verdiend! Wat zal jij slapen zeg vannacht, ligt ie lekker?

@Viva.: Lekker box springen nu dus. :biggrin:

Roanna, waar waren ze geweest in Gümbet? Of weet je het niet?? Maar Gümbet/Bodrum is ook super de super!!! Ik vind dat ook mijn leukste vakantiestekkie… en niet alleen omdat ik askim daar heb… maar gewoon alles!!!

Marion: dat mag ook wel :hihi: Hoor al 2 weken niks :tear:

@ Cyn: hoe komtet datje niets hoort? Zouie weer geen beltegoed hebben? Isset wel vaker?

@ Cynthia: Weet ik nog niet precies, maar dat vraag ik volgende week nog wel even, want na haar kwamen er weer klanten, dus kan nooit te lang met de mensen praten. Maar was ook wel nieuwsgierig waar hun gezeten hebben.

Ik denk (en hoop) dat zijn telefoon stuk is… zijn telefoon staat namelijk helemaal uit… :tssk: Vaag… maar goed we zien het wel over 2 weken… Ben me al aan het voorbereiden op en definitief einde… dus het kan alleen maar meevallen :paranoid:

Oei… moeilijk he Cynthia? Wat moet je daar bij denken? Misschien valt het allemaal nog wel mee, maar hij laat je momenteel wel erg in onzekerheid zitten zo. Is niet leuk. :disgust:

nee hij moet gewoon ff smsen of mailen… maar dat doet ie niet!! Een vriendinnetje van mij woont in Gümbet nu… en die wilde al boos naar zijn hotel/werk gaan… maar heb dat afgeraden…
nog 20!

@ Cyn: ooo ik wist helemaal niet dat je in een cisis(je) zat!!! :(. Gelukkig ga je er over 2 weken heen. Nou, je moet het hem wel laten weten hoor, zomaar 2 weken niets laten horen!