TTT deel 49 en Bloem die is op WERELDREIS!!

Bloem Is Online!!

:pHeee Bloemski!!!

Hey Bloemmie, hoe is het in moskou???

mooie foto’s op je log, leuk ook die uien weer

Goede middaaaaaaaaaaaaaaaaaaag!
Ook weer thuis, en jullie hebben lekker gebabbeld. Ziet er naar uit dat we toch voor kerst nog gaan bevallen :smiley:

Ja, en ik ben er ook weer…:stuck_out_tongue:

Ja maar het gaat wel met een slakkengang Marion. Oeps… verkeerd gelezen net.

Kom nou op dan Cynthia, anders kom je er nooit! :wink:

En we hebben nog zo ons best gedaan:crybaby:

@ Toos: rock around the clock tonight muzieknootje!! Ennehm, zijn de stratenmakers net klaar, straat lekker mooi en schoon, ga alle vuiligheid die van je ramen afkomt weer lekker naar buiten toe vegen???

@ TRL: kindjes zijn lief als ze slapen… Zijn dat die kinderen waarop je gister/eergisteren ook gepast hebt? Heb je maar besloten om nanny te worden, aangezien je zoveel oppast?

@ Marion: pfff, kerst… dat is nog zo ver weg! Dan zitten we op zn minst 10 delen verder hoor!!

Ramen zijn klaar, zo nog even de :was: wegwerken.

Rock around the crock:D

Ja ik wil die 5000 eigenlijk vandaag wel halen!! Gaan jullie me helpen?

haah jaa kerst dat duurt n0g wel ff,
maar ja voor jj het weet is het weer zo ver…

n0u n0g een paar uurtjes en dan ist weer weekend,

tot hoelaat moet je Desi? Bij welk reisburo loop je stage?

Ja tuurlijk Cynthia.

Eh… wanneer ga jij ook alweer op vakantie? Werkt je vriend toevallig in hotel Serhan?

@ Cyn: je kunt ook Viva-style gaan, maar tis natuurlijk gezelliger als wij allemaal meekletsen :wink:

ik ga 23 september!!! 2 dagen eerder dan jou!! En nee mijn lief werkt in WOW… Dus kan hem de hele dag pesten:redface:

Cris, veel gezelliger!! Maar die 26 berichten… dat gaat wel lukken!

O ja… Desi, ook namens mij van harte welkom hier op thee/koffie/klets-forum. :zon:

@Chris: Heb je nog een oplossing kunnen vinden voor het boeken van die vliegticket?

@ Cyn: O zo ja. Nou zal hij wel leuk vinden denk ik. :wub:

Ik was vorig jaar ook bij hem in het hotel… haha en als hij mij nog leuk vind dan zal het wel goed gaan inderdaad

x