TTT deel 49 en Bloem die is op WERELDREIS!!

jaa h0or ik vind me stage heel erg leuk, ik weet alleen niet ofik echt nu na me school al op een reisbureau zal gaan zitten, ik denk datik eerst naar het buitenland wil:D:D

Jaa ik ga ieder jaar 3 keer op vakantie naar Turkije, en ik heb daar sinds 1 jaar een vriend Fatih:D haah

gr0etjess

Jaa tuurlijk, wat had ik niet gedaan dan,??

Desi, ik zelf werk al bijna 2 jaar op een reisburo, en vind het heerlijk!!! Maar zou ook wel in het buitenland willen werken!!!

Je vriend… werkt hij in Bodrum?

Ga weer even in meeleesstand. Was mn ramen aan het doen. Dinsdag komen de schilders, die moesten nog een keer terugkomen omdat ze er een knoeiboel van hadden gemaakt. Van de week een paar gedaan, nu de rest aan de kant waar de stratenmakers klaar zijn

@Desi: Vlaggetjes van Bloem vergeten

He bah… Daar heb ik zo’n hekel aan!! Hier op mijn werk kunnen de ramen ook wel een sopje gebruiken zie ik… Maar geen zin :biggrin: Kun je niet hier de ramen ook even doen Toos? :stuck_out_tongue:

@Cynthia, hij werkt niet in Bodrum, maar in Turgutreis, hij werkt bij het animatie team van een hotel daar,

Heb jij ook een vriend in Turkije of niet??

@toos, okeejj Ik zal ze de v0lgende keer erbij zetten
:smiley:

Ok… Leuk hoor! En jij gaat nu ook naar Turgutreis??

Mijn vriend werkt in Gümbet in een hotel… Wij zijn al 2.5 jaar samen, al gaat het de laatste tijd nu heel super! Maar ik zie hem over 2 weken weer :so:

Welk hotel in Turgutreis. Komen daar al een jaar of 3.
Jij bent grappig Cyn, nee kom niet even de ramen bij je doen. Zal blij zijn als het hier gedaan is

He das nou jammer Toos… :frown: maar ok… dan mag mijn collega het volgende week doen :lol:

nog 38…

Goeiemiddag iedereen ! Kom hier eventjes piepen, heb ganse morgen zitten sukkelen met foto’s ! Ja toch Cyn ? :nod:

VRIJDAG !!! Zàlige dag toch ? Lekker heerlijk weekendje voor de boeg.

toos : misschien ADR ?

jaa ik ga naar Turgutreis, maar ik zeg altijd Bodrum, kweet eigenlijk niet waarom ik denk omdatik tog de hele vakantie in Bodrum altijd zit:D haha

Wat leuk dat jj hem over 2 weken weer ziet, heb jj hem lang niet gezien???

Hij werkt in hotel feye pinara, :smiley:

Kaylo: hahaha :biggrin:

Desi, ik heb mijn vriend dan 4 maanden niet gezien… Te lang dus!!! En daarna ga ik hem waarschijnlijk heel lang niet zien… Hij moet namelijk in dienst…

Maar Feye Pinara = nice!! Gaan jullie uit in Bodrum?

Desi,welkom hier leuk dat je je even hebt voorgesteld.

Ik nu aan het oppassen,kids slapen lekker dus mooi rustig :biggrin:,maar wil ook nog boodschappen doen,dus hoop niet dat ze al e lang slapen:slywink:

Gewoon wakker maken :evil: haha nee hoor!!! Hoop voor jou dat ze niet te lang slapen!! :slapen:

hahaha nou je moest eens weten hoe chagrijnig ze dan zijn,das geen goed idee denk.

Ben gewoon even komen piepen, en ben er weer mee weg. Stop een uurtje vroeger, ben aan weekendje toe !

Voor iedereen : EEN HEEL LEUK WEEKEND !!!

Misschien dat ik wel eens binnenspring, anders zal het tot maandag zijn. :dag:

Lieve :kus:voor allemaal !

jaa ik gaa altijd uit in Bodrum, dat is veel beter dan in Turgutreis,
En ik vind halikarnas helemaal te gek, niemand met wie ik ga vind het leuk alleen ik haahah, Catamaran vin ik ook Leuk:D:D

jaa Feye pinara vind ik zelf ook een erg leuk hotel haah :smiley:

@turkije lover dankjewel,
en succes met oppassen,

Hallikarnass… nog nooit geweest haha erg he!!! Ik ga meestal uit in Gümbet, of in White House of Deja Vu in Bodrum!

TRL: Nee doe dan maar niet!!!

:smiley: nog 4 uur!! Dan heb ik mijn auto :wub: