jaa h0or ik vind me stage heel erg leuk, ik weet alleen niet ofik echt nu na me school al op een reisbureau zal gaan zitten, ik denk datik eerst naar het buitenland wil:D:D
Jaa ik ga ieder jaar 3 keer op vakantie naar Turkije, en ik heb daar sinds 1 jaar een vriend Fatih:D haah
Ga weer even in meeleesstand. Was mn ramen aan het doen. Dinsdag komen de schilders, die moesten nog een keer terugkomen omdat ze er een knoeiboel van hadden gemaakt. Van de week een paar gedaan, nu de rest aan de kant waar de stratenmakers klaar zijn
He bah… Daar heb ik zo’n hekel aan!! Hier op mijn werk kunnen de ramen ook wel een sopje gebruiken zie ik… Maar geen zin :biggrin: Kun je niet hier de ramen ook even doen Toos?
Ok… Leuk hoor! En jij gaat nu ook naar Turgutreis??
Mijn vriend werkt in Gümbet in een hotel… Wij zijn al 2.5 jaar samen, al gaat het de laatste tijd nu heel super! Maar ik zie hem over 2 weken weer :so:
Welk hotel in Turgutreis. Komen daar al een jaar of 3.
Jij bent grappig Cyn, nee kom niet even de ramen bij je doen. Zal blij zijn als het hier gedaan is
Desi, ik heb mijn vriend dan 4 maanden niet gezien… Te lang dus!!! En daarna ga ik hem waarschijnlijk heel lang niet zien… Hij moet namelijk in dienst…
Maar Feye Pinara = nice!! Gaan jullie uit in Bodrum?
jaa ik gaa altijd uit in Bodrum, dat is veel beter dan in Turgutreis,
En ik vind halikarnas helemaal te gek, niemand met wie ik ga vind het leuk alleen ik haahah, Catamaran vin ik ook Leuk:D:D
jaa Feye pinara vind ik zelf ook een erg leuk hotel haah