TTT deel 49 en Bloem die is op WERELDREIS!!

@Miere: Nog ff van profiteren van het Remi zijn dan. :lol: Zet de bloemetjes nog ff buiten vanavond.

@Kaylo: Lekker zo’n sigaretje he? Nee, ik rook niet( meer) maar vind het best nog lekker ruiken soms.

He…ben ik weer even…

NOU ALLES GEREED…
Beps toch aan de crock…net als ik
(hubs wil ze ook, neem ik denk ik gele voor net dagobert)
Cyn…rijd je auto lekker
Linda ook weer terug in nederland
Cyn…wat is dat nu met askim…denk je echt dat het uit gaat??
Toos…crockse vanavond
Marion…niet verkeerd zulke prijsjes voor een paar batterijen nietwaar.
Roanna…beeldscherm kwijt, en de koelkast leeg aan zoonlief.
Mierre morgen hubs weer terug.

zover weet ik het allemaal nog…nu niets meer…

is ook niet zo gek, ben hartstikke moe…en dan krijg ik vanavond om 4 uur telefoon van mijn schoondochter, mijn zoon had haar gebeld…op weg van de kazerne naar huis.
Hij heeft een ongeluk gehad, heel zijn auto totall loss…maar hemelzijdank zelf niets, ja spierpijn overal, vooral zijn nek en rug, een bult op zijn arm van de versnellingspook, en een beurs borstbeen van de autogordel maar voor de rest helemaal niets.
Hij werd gesneden door een auto die met 160 km per uur langs hem heen schampte, en net zijn spiegel niet raakte, daar schrok mijn zoon van, dus die kijkt opzij wie hem dat flikt, vervolgens kijkt hij vooruit en daar zit iedereen ineens bovenop de rem, hij remmen, alles blokkeerde dus hij kon niet meer links of rechts sturen en vliegt dus met een gang van 100 km per uur zo in de voorste auto…Mijn zoon zijn auto de motorkap helemaal omhoog…aan de bijrijderskant de hele bodemplaat opgestuwd, deur ontwricht en de daklijst 5 cm hoger. Gelukkig zat hij alleen.
Het gebeurde bij Amersfoort, en hij reed dus mensen aan die in zoetermeer woonden, in een leasewagen, die hadden binnen 1 uur een andere auto, bij het bergingsbedrijf waar mijn zoon zijn auto en hun auto heen zijn gebracht. Mijn zoon woont ook in Zoetermeer, die mensen hebben hem thuis gebracht. Mijn zoon heeft de arts gebeld, maar hij hoefde niet langs te komen, alleen wanneer het erger wordt, hij heeft niets gebroken en is niet duizelig of misselijk ofzo. Voor de rest ook geen wonden ect. de mensen die in de voorste auto zaten hebben gelukkig ook niets…
Maar ik … ik had de rot zenuwen, heb 1 pakje sigaretten opgerookt, binnen 5 uur…nou ja maakt niet uit toch, moet toch wat…maar nu ben ik dus helemaal gesloopt, lichamelijk en geestelijk…Ga straks toch echt vroeg naar bed…maar moest het ff aan jullie kwijt meisjes…sorry voor mijn halve ego bericht.

@Viva: Sterkte…en mss leert je zoon dat je nu niet zolang links en rechts moet kijken,… voor je daar gebeurt het!

@Viva: Och Viva toch. Het zit je de laatste tijd niet mee he? Nou, daarom schrijf het lekker van je af en wij lezen het wel. Ik zou ook zo schrikken hoor! Sterkte ermee en doe eens lekker rustig aan van het weekend. Beterschap voor je zoon, want die zal zich ook wel rot geschrokken zijn.

Lekker vanavond even je boxspring uit proberen. Kijken of het lekker ligt en je goed kunt slapen, na al die toestanden. :kus: Doe kallum an he!

dank jullie wel meisjes, zal best lukken…de ergste schrik is weer voorbij…bestel bij een postorderbedrijf wel weer een paar dozijn engeltjes…die ik bij iedereen op de schouders zet.

Kan niet op he…ben je 2 weken van vakantie terug…heb je het gevoel dat het al een jaar geleden is…

ik ga de box uit proberen…want hij is hooooooog nog hoger dan een seniorenbed…voor 50+…hahahha…alleen als je hier uitvalt heb je een gebroken heup…misschien een trampoline ernaast om erin te springen…

meisjes welterusten…lekker slapen…en fijn weekend, jullie horen weer van mij…toedels…

Nou meiden, ik ga nog even naar de bank en dan er maar in. Ik zeg vast, goede nacht. :slight_smile:

@Mobster:
Leuk dat je ook weer even op de thee komt. Jullie hebben een huisje in Izmir gekocht he, las ik ergens. Gaaf zeg! Verder alles goed? Ook met de kleine meid?

Trusteeeeeeeee :dag::kus:allemaal.

Geshopt vanavond! De boodschappen binnen, en nog even met J. over de kermis gelopen in het dorp verderop.
Trouwens was vanmiddag ook nog even de klerenwinkel binnen gewipt. En natuurlijk ga ik daar niet naar buiten zonder een tas met kleren. Leuke stoere donkerblauwe capribroek gekocht en een knalgroen poloshirt erop. Klinkt echt niet als ik het zo opschrijf maar stond echt leuk.

@Beps
Duurt nog wel even voordat we weg zijn hoor. Zijn er nog heeeeeeeeeeel wat voor me.

@Viva
Jeetje je krijgt het echt voor je kiezen sinds jullie terug zijn van vakantie. Eerst je dochter, hoe is het trouwens met haar? En nu je zoon weer, gelukkig heeft hij vrijwel niets, had zoveel erger kunnen zijn, al zal hij morgen knap veel spierpijn hebben. Hoop dat je de slaap kunt pakken vanavond, zal je goed doen. Dikke :kus:

@Cris
Helemaal vergeten je een fijne avond te wensen. Beetje laat dus, maar toch … veel plezier.

@Miere
Je laatste Remy-avondje. Geniet er van en veel plezier op de kermis.

Weet het niet meer … ga zo ook het bed maar in. Morgenvroeg om 9.00 uur weer verzamelen op het veld.

Ik word even gek. Over 2 weken zit ik in turkije en nou wil iemand dat ik hem komt opzoeken. Ik dacht het niet en vooral niet in K********.

Sorry voor een kort berichtje. Deze laatst 2 weken ben ik erg druk met het afstuderen.

Iedereen een fijne weekend

Jij ook een fijn weekend Besmile. Ennuh … succes met afstuderen :thumbsup:

Gooi de lijst er nog maar een keer tegenaan … hij was weer een beetje verdwaald :unibrow:

:RUSSIA: :CHINA: :thailand: :cambodia: :malaysia: :INDONESIA
Bloem: Op wereldreis - 7 mnd!! :wereld:

:turkey:Crazy: 15 september - Marmaris
Mar Mier: 15 september - Marmaris:TURKEY:
Cristina: 20 september- Edinburgh- 4 jaar studeren!!
Brenniej: 22 september- Marmaris 6 weken
Besmile: 22 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Roanna: 25 september - Gumbet
Babsch: 29 september - Alanya

ChrissyP: 9 oktober - Kusadasi
Fatih&desi: 11 oktober - Bodrum
Marion: 18 oktober - Fethiye
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober-Side
Linda: 22 oktober-Ermelo
Diamond: 24 oktober- Alanya
Turkije lover: 25 oktober - Kusadasi

Cynthia: 2 november - Studiereis destination unknown!!
Kimbo: 2 november- Marmaris

**2008 ****
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Filiz: juni - Side 4 evahh

Nur: 4 juli - TROUWEN
**2008 *****

En dan de verjaardagen nog …

17/09 Crazymar

20/09 Fatih&Desi
29/09 Brenniej
8/11 Kaylo
8/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos
25/7 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije

En nu het bed in voordat ik zo meteen in mijn uppie dit deel ga vullen.
Truste allemaal :dag::kus:

Zal vandaag het :idea::idea: maar aandoen. Wordt volgens mij wel mooi weer vandaag, zag de :zon02: opkomen. Was vannacht behoorlijk druk, niet met de mensen maar met allemaal K*Tklussen. Moest allerlei extra dingen doen, waar ze vandaag geen tijd voor hebben. Ben dus behoorlijk versleten.
Kijken wat ik nog bij elkaar kan breien.
@Beps:
Veel plezier in beverwijk en bij marmaris

@Marion:
wens J. succes met voetballen:thumbsup::thumbsup:

@TRL:
Opgepast op de kinderen van je ??, waren in ieder geval lief (geloof ik)

@Kaylo:
Ook lekker gekletst gisteravond.

@Cyn:
Autootje opwezen halen. FOTO??? Zie geen leeuwen en beren meid, wie weet valt het wel mee

@Roanna:
Gaan gezellig verder met aftellen, hou jij het lijstje bij vandaag

@Viva:
Het zit je niet mee he, schrikken als je zo’n telefoontje krijgt. Gelukkig dat hij alleen maar kneuzingen heeft. Zal even vervelend zijn. Over de schrik heen komen zal wel wat langer duren. Sliep je springbox lekker vannacht??

@Miere:
Was vast niet gezellig in je remi of heb je het gezellig gemaakt. Vandaag hubs weer thuis

Zal vast wel iemand vergeten zijn, sorry:kus:
Ben niet zo helder meer van geest, ga zo mn bedje in. Wens jullie een hele fijne dag vandaag

Alvast succes met het persen en puffen, het wordt dus toch geen kerst. We kunnen het wel:biggrin:

:dag::dag::dag::dag:

@Toos: :slapen: ze en tot straks

Meiden ik heb bijgelezen(ook niet veel had verwacht 1 deel verder te zijn, en natuurlijk met bijvoeging!!)

@Mierre: mss toch wel een btje blij niet meer remi te zijn, als de spanning niet hoog word straks…anders maar ff wachten tot na jouw vakantie om te voelen hoe het voelt(jaja echt bepstaal haah)

@Cyn: Het komt allemaal heus goed… het duurt hem ook lang en mss te druk ofzo???

En nu is ik het weer kwijt:

@Brenniej :kus:
@Roanna :kus:
@Marion :kus:
@llen die ik vergeet :kus: :lol:!

OP NAAR BEVERWIJK!!! SHOPPEN!!!

:RUSSIA: :CHINA: :thailand: :cambodia: :malaysia: :INDONESIA
Bloem: Op wereldreis - 7 mnd!! :wereld:

http://www.tiaratours.nl/images/trans_mongolie_express.jpg

In de Trans Mongolië Express op weg naar Irkoutsk …

Goede morgen!
Even snel …

@Toos
Een drukke nacht dus voor je. Een beetje werk is wel prettig om de nacht door te komen maar TE veel, en dan ook nog vervelende klusjes, daar zit je niet echt op te wachten. Maar de 1e nacht zit er iig op.

@Beps
Veel plezier in Beverwijk!!!

Goede morgen,

Zoo ff snel bijgelezen,

Dankjewel Linda,

Veel plezier in beverwijk Beps,

Ik ga maar weer is werken haha:D

Groetjess

Goedemorgen allemaal,

Gisteravond de vrienden hier gehad en wat een bende zeg zo eerst maar eens aan de schoonmaak.

Beps,shop ze in Beverwijk en lekker genieten van de kebap.

Cyn,en hoe rijdt je autootje??

Toos,drukke nacht dus voor je met al die K*tklussen.

Viva,tis wel raak he bij jullie eerst met je dochter nu je zoon weer een ongeluk zit jullie niet mee,je bent wel weer aan vakantie toe denk ik.Hoop dat je wel lekker geslapen heb op je nieuwe bed.

Linda,welkom terug.

Cris,hoe was het afscheid?

Brenniej,hoe gaat het met jouw?Trek je het nog een beetje?

Marion,leuke foto weer weten we in ieder geval waar Bloem zit.

Iedereen een fijne zaterdag

Hey ladies!!! :kus:

Oh wat rijdt die auto heerlijk zeg!! Het is nog wel echt vreemd, groter, hoger op de weg… trekt ff moeilijker op… dus slaat soms af (gister) Vandaag echt zonder problemen gereden :slight_smile: En dat stuur:wub: ik heb nu stuurbekrachtiging… een wereld van verschil!! GEWELDIG!!!

Foto volgt later… ben nu niet thuis zoals jullie weten :hihi:

Viva, ja ik weet het echt niet… Hij laat niks horen, ik maak me zorgen, maar ik kan niet echt zeggen dat ik hem mis… Mijn gevoel is aan het veranderen!!! Het wordt tijd om weer heen te gaan! Dan kan ik voor mezelf uitzoeken wat ik wil!!!

Desi, werkse!!

Ga ook maar even aan de slag!

:kus: