@ Marion: hahaha *** Jaaaaa, *** was wel lief. Hij leek aan het begin wat stil maarja, ik zou ook overweldigd worden als k tussen Bloem en mij terecht zou komen. Hij werd wel spraakzamer en is ook zeker interessant om mee te kletsen!
Hoe gaat et hier allemaal? Lekker aan het werk? Kids weer naar school, alles draait op volle toeren…
@ Viva: si niet zo best… lekker veel werk komende tijd?
@Cris
Zal idd moeilijk voor hem zijn geweest om tussen jullie gerebbel door ook nog iets te zeggen. Zie het helemaal voor me. Is de ene stil, wil hij iets zeggen en heeft zijn mond nog niet open, begint de ander weer
Ik ga ook mn mandje opzoeken, Chris, je weet vast nog wel waar het :idea:knoppie zit. Dus als jij het uit wil doen en de boel op slot.
:slapen::slapen: slaap lekker
:dag::dag:
cyn…morgen nieuwe auto…gaaf … het zwarte gevaar
cris…welkom terug in nederland…leuk hoor dat je Bloem en Bob hebt rondegeleid.
Marion…morgen ook weer naar kantoor
Brenniej…geeft niets meisje was te verwachten, goed dat je naar de dokter bent gegaan is echt beter voor je.
Toos, Roanna, Mk, Mierre, Crazymar, Beps…ben het al weer kwijt…
Nou waterbed is leeg met veel kunst en vliegwerk, pomp van de buren erbij, anderhalf uur op mijn knietjes naast het bed om het slangetje erin te houden, dus nu een paar klutsknieen zeg maar…boven staat alles overhoop, moet morgen die kapotte pomp al weer vroeg terug brengen naar de verhuurwinkel, … nou ga daar zeker even uit mijn dak, maar nu wel veel te laat om de rest van het bed af te breken, dus dat morgen dan maar, het is niet anders, een groot waterballet was het boven, dus heb geloof ik 20 badhanddoeken gebruikt, dus dan kan er ook nog bij, een grote chaos boven, heb ik morgen wat te doen…alsof ik me zou vervelen…door al dat vele werken heb ik in huis ook niet veel gedaan, dus moet morgen ook.
Dochter is lief die doet morgen de boodschappen, ga zo het lijstje maken en zet ik op de mail bij haar werk, dus dat hoef ik morgen dan niet te doen, scheelt weer. Morgenavond dan maar de boel leeghalen als hubs thuis is en het nieuwe bed erneer zetten, het is niet anders. Hubs wou voor mij de boel nog wel afbreken, maar die moet om 5 uur zijn bed uit, nou dat gaat hem dus niet worden. Ga zo heerlijk nog even douchen, ben helemaal nat en bezweet…blehh…
nou meisjes ik zal het licht hier uit doen…voor iedereen welterusten…
@Chris, welkom terug, en je gaat ook al weer bijna!! @Marion, foto van je haar natuurlijk!!
*@ Viva, wat een gedoe met dat waterbed, ik moet er niet aan denken dat ik dat ook ooit nog eens moet doen. * Crazy en nicht waren hier, lekker voorpret voor de vakante, en daarna nog even over de kermis gelopen, laatste avond, en nog een borreltje gehaald. En nu lekker slaappie doen, welterusten!!!
Niemand het lampje uitgedaan dus hoe hem niet aan te doen.
Marion,kids moesten naar bed,dus was wel lekker rustig de oudste alleen nog wel een verhaaltje voorgelezen.Was een makkelijke avond dus.
Gisteravond askim gebeld eindelijk nam die de telefoon op :wub:,hij was nog aan het werk dus kon niet lang praten.Had een pakje opgestuurd,maar nu bleek er iets niet in te zitten wat ik er wel in had gedaan:tssk:,volgende keer maar anders verpakken dan.
Nu eerst ff werken tot 12 en daarna de kids van vriendin ophalen en oppassen.Vanavond komen de vrienden hier wat drinken dus weet niet of ik nog langs kom,zal vast wel
Zo ben alweer aan het werk!!! En dan vanavond… jaja mijn auto halen!! Heb gister mijn smurfen-auto leeggehaald, moest gewoon 2 keer lopen, zoveel troep!!! Zal die kleine ook wel missen… Heeft toch iets speciaals… eerste auto :crybaby:… Maar ja… tijd voor vernieuwing!!
Cris, welkom terug!!
Eigenlijk weet ik weer niet echt veel te vertellen… Geen seintje gehad van Askim… Wel van een ander turks nummer… geen idee wie dat nou weer is!! Kreeg een berichtje van “Wie ben je” … Dus ik teruggestuurd "Wie ben jij "… Hij heet Huseyin ofzo… nou het zal wel… :drugged:
Meiden ik ga even wat te drinken halen, en dan aan het werk!