TRL: Nee niet toeren… Moet morgen gewoon werken… En zondag ga ik lekker niks doen!!!
Stille aanbidder?? NEEEEE het is namelijk een turks nummer… En eigenlijk heeft niemand mijn nummer… alleen mijn vriend, een vriend van mijn beste vriendin… Zou niet weten wie het kan zijn…
Goeiemorgen, @Marion: Jij ook al aan het op je werk @Viva: Wat een gedoe met dat bed, toch een beetje geslapen vannacht?? @TRL: Is wel vervelend als je een pakje opstuurd en er is wat uit. @Beps: Vanavond in de verfpot, viel trouwens wel mee hoor die asblonde haren er tussendoor @Miere: Vandaag Hubs weer terug. Nog een week, dan mag je weer. Voorpret met crazy, leuk. @Cyn: Vandaag nieuwe autootje ophalen
Verder ben ik het even kwijt.
Ga vandaag … strijken, moet gewoon gebeuren:crybaby: en boodschappen voor het weekend doen. Mag de nachtdienst weer in vandaag
Good mornink!! (ik dacht, laat ik het op zijn Bloems doen).
Wie geht’s?
@ Marion: heb je nu dat J. naar school gaat wat meer tijd voor jezelf?
Ik moet nu de troep die uit mijn tas kwam en uit mijn kast is komen rollen gaan opruimen.
Kun je het je voorstellen: ik vul een formulier in bij de IB-groep voor studiefinanciering. Ze sturen er 1tje terug met alle gegevens, Napier University, Edinburgh, bladiebla. Woonsituatie: thuiswonend. Zucht. Heb je me dan een lange reistijd???
Ik dus heel veel moeite gedaan om alles te wijzigen. De formuliertjes die je krijgt toegestuurd zijn niet niets.
@ Roanna: je bezigheden thuis? Wat gaje allemaal doen?
@Toos
Ben even in mijn uppie en daar moet je meteen ge(mis)bruik van maken toch!
Maar snel aan de strijk dan, zoveel te eerder is het gebeurd en kan je nog even genieten voordat je straks de nacht weer in moet.
@Cris
Jawel hoor, houd genoeg tijd over voor mezelf.
Succes met het opruimen van je spullen. Tis me wat met die formulieren … even een belletje of zij ook de reiskosten gaan vergoeden als je thuis blijft wonen.
Ha Toos Goed onthouden he? Het is toch de 25e he? :vak02:
Zo, zo, Marion ook al vanaf het werk mee ?
@TRL: Dat hadden wij regelmatig met pakketjes naar Indonesie sturen. Die mensen zijn echt zo arm daar en dan sturen wij wel eens wat en dan hadden ze ( wie?) het mooiste er al uit gehaald, voordat het bij die mensen aan kwam. Zo ook met kerst sturen wij altijd een kaart en doen daar dan € 20 bij, zo verpakt in alluminumfolie in de kaart dat het van de buitenkant niet te zien moet zijn. Is jaren goed gegaan en de laatste 2 jaar…kaartje komt netjes gesloten aan… geld weg!
Hadden we afgelopen jaar het via de bank gedaan, maarja dan moet je €7,50 betalen voor het overmaken en kijk, voor ons is dan € 20 niet zoveel, maar hun kunnen er zeker een maand en misschien nog wel langer van leven. Plus, als het ons dan ook zoveel gaat kosten, doen we het tegenwoordig maar meegeven als er eens iemand van de vrienden die kant op gaat.
Daarom wil mijn man ook niet terug naar Indonesie. Zijn veel te corrupt, vind hij. Natuurlijk niet de bevolking, maar die hogere heren.
@ Roanna: ja… paar jaar terug was het in Rusland hetzelfde liedje. Nu valt het wel mee. Geld komt altijd aan als wij het sturen, maar doen het liever niet via de post.
@ Marion: hahaha, goed idee van die reiskostenvergoeding ;). Heb je veel werk te verzetten?
@ Cyn: echte randdebielen daar… Toen ik het formulier voor het eerst had ingevuld stuurden ze hem terug en stond er: ‘U heeft de studie die u gaat doen niet in de taal waarin u hem gaat doen ingevuld.’ Ik had inderdaad Bachelor Journalistiek neergezet ipv Bachelor Journalism.
Pffff, WAT EEN GEDOE!
**2008 ****
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Filiz: juni - Side 4 evahh
Nur: 4 juli - TROUWEN
**2008 *****
En dan de verjaardagen nog …
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
8/11 Kaylo
8/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos
25/7 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
**2008 ****
**2008 *****
17/09 Crazymar
20/09 Fatih&Desi
29/09 Brenniej
8/11 Kaylo
8/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos
25/7 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
IB groep, als je iets niet helemaal invuld zoals het moet, heb je een probleem. Dochter heeft 8 maanden op een camping stage gelopen, zich hier uit laten schrijven en daar weer in, krijgt ze een bevestiging dat ze het gesnopen hebben. Blijkt na afloop van haar stage toch ook weer niet. Moest in en uitschrijfbewijzen opsturen terwijl ze in de brief schreven dat ze het bij de gemeentes gecontroleerd hadden en ze inderdaad voor 8 maanden niet thuis woonde. Gingen zelfs dreigen met boetes en terug betalen van de studiefinanciering:finger:
**2008 ****
**2008 *****
17/09 Crazymar
20/9 Fatih&desi
29/09 Brenniej
8/11 Kaylo
8/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos
25/7 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
@Fatih&Desi: Degene die op deze lijstjes staan komen hier regelmatig langs, het is niet de bedoeling om af en toe wat te roepen om alleen in het lijstje te kunnen staan.