TTT deel 49 en Bloem die is op WERELDREIS!!

@beps
Dat jij in Kusa zat, was er nog brand geweest op de bazaar en een juwelier leeggeroofd.

Goedenavond dames.

Ja dat klopt MK116, maar daar is niets meer van te zien. Wij waren vorige week nog geweest. Waren ook naar dat nieuwe ChinaTown geweest, nou vond er geen hol aan. Allemaal van die troepwinkeltjes ala knakenlan**. Alleen het Indisch en Chinees eten leek me wel lekker.

Ik had ook iets anders in gedachten dan ala knakenh**, maar dat valt dus tegen.
Mijn nichtje is net terug uit China en zij had voor G. handgemaakte chinese slofjes mee. En voor M. een leuk houten spelletje, echt van die dingen die je hier niet ziet. Twee jaar geleden had voor voor M. van die kleine stoffen (rood met zwart) chinese schoentjes mee.

Oke dames. Het is zo super rustig hier en ik heb verder ook niks te melden, dus zeg alvast maar:

:dag: Weltrusten voor zo en tot morgen weer. :kus:

Ja, maar dat is ook wel leuk MK. Dat zie je hier vaak niet, plus het idee dat zij het toch maar mooi voor je kids uit China wat heeft meegebracht. Leuk hoor!

Dat is ook zo, ik heb ook echte chinese stokjes, echt lief van haar dat ze iedere keer iets meeneemt. Slaap lekker voor straks.

Ik had gehoord van de brand en roof… Hadden SBS 6, dus volgde het nieuws…
Ben benieuwd…

Ikke :slapen:

Hallo meisjes even een berichtje van mij…

Zo moe…we krijgen nu geen 16000 formulieren maar 24000 formulieren, we worden er niet goed van…van 7.30 uur in de ochtend tot 16.00 uur in de middag continue achter de pc en nummers invoeren…en maar zoeken…allemaal toetsen…snel klaar…grrrrrr…

morgen mijn nieuwe bed…maar nu het waterbed uit elkaar halen, pomp gehuurd, dat kreng doet het niet…moest het even melden…ga weer verder, misschien tot morgen…sorry voor dit egootje

ik hoop dat het met iedereen goed gaat…

kus viva

anders gezegd ik beloof dat ik morgen ff ga bijlezen…en reageer…kus

@viva
Sterkte :kus:

Alle vriendjes en vriendinnetjes!

Ik ben ook weer in het land. Joepieee! Ben vandaag 9 uur (Russische tijd) opgestaan… Dat is dus 7 uur NLse tijd en ben nog steeds in de weer. Sjouwen met zo’n gigantische backpack is echt verschrikkelijk (vermoeiend). Medelijden met Bloem.

Roesland en Estland was echt fantastique!!! St. Petersburg voor de tweede keer, met Bloem dus, was ook errug gezellig :D. Kan me niet voorstellen dat zij nu gewoon in Moskou zit!! En daarna zo ver gaat reizen!

Dr reisgenoot is ook superaardig :D.

Nu weer terug in de echte wereld, Uni gemaild, ik heb mij adres binnen :D. Morgen is het afscheidsfeestje van et meisje dat ook in Edinburgh gaat studeren, zij gaat zaterdag al vliegen.

Sorry voor de egoo, ik ga niet bijlezen, iets te veel van het goede!
Slaap lekkeeerrrr!

@Chris: Welkom thuis. Wanneer ging je ook alweer weg?

Ikke ook weer thuis dacht ga ff bij me nichtje bakkie thee doen,moest ze weg,en of ik dus kon oppassen,nou ja goeie ik maar gedaan en gelijk de was weggewerkt dus vandaag weer een goede dad verricht :tongue:

Cris,welkom terug zal wel wennen zijn om weet thuis te zijn,maar nog ff en jij mag naar Schotland.Leuke foto van Bloem en jouw…

Viva,sterkte morgen met de formulieren en met het bed,jij zal vast wel lekker slapen morgenavond:unibrow:

Miere,lekker genoten van je weekje alleen,nog een weekje samen met je hubs en dat vertrek jij al weer.

Fijne avond nog allemaal en tot later

:RUSSIA: :CHINA: :thailand: :cambodia: :malaysia: :INDONESIA
Bloem: Op wereldreis - 7 mnd!! :wereld:

:turkey:Crazy: 15 september - Marmaris
Mar Mier: 15 september - Marmaris:TURKEY:
Cristina: 20 september- Edinburgh- 4 jaar studeren!!
Brenniej: 22 september- Marmaris 6 weken
Besmile: 22 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Roanna: 25 september - Gumbet
Babsch: 29 september - Alanya

ChrissyP: 9 oktober - Kusadasi
Marion: 18 oktober - Fethiye
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober-Side
Linda: 22 oktober-Ermelo
Diamond: 24 oktober- Alanya
Turkije lover: 25 oktober - Kusadasi

Cynthia: 2 november - Studiereis destination unknown!!
Kimbo: 2 november- Marmaris

**2008 ****
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Filiz: juni - Side 4 evahh

Nur: 4 juli - TROUWEN
**2008 *****

En dan de verjaardagen nog …

17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
8/11 Kaylo
8/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos
25/7 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije

@Viva: Succes met je papierberg morgen
@Beps: Valt niet tegen je haarkleur :smiley:
@Brenniej: Verstandig dat je naar de dokter bent geweest en goed dat je wat hebt gekregen om je wat rustiger te voelen. Je hoeft het niet weg te stoppen, maar moet gewoon aan verwerken toekomen. Nog 2 weken en je bent weer bij Askim
@Roanna: Goed geslaagd vandaag en voor een koopje:thumbsup:

@Miere: :kus:

@ Toos: thanks :D. Ik ga morgen een vliegticket boeken voor 20 sept.

@Chris: Schiet dus ook al weer op. Leuke foto trouwens van jou en Bloem bij de uien

Ik kom er net achter dat dat meisje dat ook in Edinburgh gaat studeren, bij een andere Uni, een vriendin van mij van de middelbare school, ongeveer naast mij woont. We wonen 4 minuten lopen van elkaar vandaan :D.

Hahaa, bedankt :D.

@Cyn
Morgen genieten in je nieuwe auto … ennuh oppassen voor engerds bij de garage :wink:

@Filiz
Mooi dat ze wat aktiever zijn, werkt voor jou iig ook prettiger.

@Babsch
Hoe gaat het op je werk? Nog steeds naar je zin daar?

@Beps
Gezellig je vriendin op de eet. De mijne kwam straks ook onverwachts binnen voor een bakkie. Nog even en ze zit weer voor een weekje in Turkije :wub:
Verven, ben niet zo’n held wat dat mixen betreft, laat het lekker aan de kapper over.

@Viva
Jeetje ben je bijna door de berg formulieren heen, komt de volgende er al weer aan :eek:. Om simpel van te worden … sterkte voor morgen!
En succes met het bed!!

@Cris
WELKOM THUIS!!! Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad. En top zeg … privegids voor Bloem en *** :thumbsup:

@TRL
Perfecte getimed dus voor je nichtje. Was het oppassen wel leuk of waren de kids vervelend?