@Miere
Foto waarvan :biggrin: ?
En voor vanavond … VEEL PLEZIER MET DE MEIDEN!
@miere
Dat zal vast wel een gezellig avondje worden dus.
Nog een paar dagen en dan is hubs alweer terug, wat gaat het snel hè en dan gaan jullie bijna!!!
@cyn
Spannend hoor morgen je auto halen, nu maar hopen dat ie goed bevalt.
ikke kom ook net van de kapper…gewoon ff de puntjes bijgeknipt…
@marion…wat fijn dat het goed ging met J
die toets zit er iig weer op…
ja gaat een stuk beter met de meiden…zijn goed aant werk…bovendien krijgen wij weer bij een ander vak geleerd hoe we ermee om moeten gaan…en tis idd mijn probleem niet als zij hun werk niet afhebben…maar 't gaat stukken beter!!
@brenniej…goed dat je ff bij de huisarts bent langsgeweest!! doe het rustig aan mies!! (K)
@mk…hopelijk vanacht weer zo een lekkere door-slaap-nacht…!!
@mierre…maak er een gezellige avond van!!
@roanna…dat zijn idd geen prijzen!! moet er in de loop van volgende week ook maar eens binnen lopen ![]()
fijne avond allemaal…!!
Hallo allemaal!!
Ik weet dat ik weer een tijdje niet ben geweest, maar heb het echt heel erg druk!
Ik heb mijn best gedaan om alles weer bij te lezen, maar het gaat zó snel hier op de site!
Met mij gaat alles goed, ik hoop dat het met jullie ook allemaal goed gaat.
Eigenlijk heb ik weinig te melden, want ik weet dus niet helemaal waar alles over gaat. Ik weet alleen wel dat ik mijn vriendje heel erg mis!
@babsch…van waar in turkije is jouw vriend eigenlijk?
ik ben niet nieuwsgierig…ik wil gewoon alles graag weten ![]()
De mijnes woont in Alnya en komt oorspronkelijk uit een kklein dorpje vlak bij Konya.
En de jouwe?
Beetje stilletjes hier ? :tssk:
Ja, het is hier idd stil… Ik ben echt altijd op de verkeerde tijden on-line ![]()
Ik ga sigaretje roken ![]()
Ja Babsch, ik ook precies :retard:
Ja,ik denk dat ik er ook maar weer van tussen ga. Heeft geen zin om alleen tegen mezelf te gaan praten.
OK, Daaaaaaaaaaaaaag !!!
Zie nog wel wie er later komt, maar om 22u mijn bedje in. Morgen terug vroeg eruit. Is dan VRIJDAG !!!
De groetjes aan iedereen! Spreek jullie later wel weer! :kus:
Nu eerst mijn sigaretje :smoke:
@babsch…de mijn uit een dorpje in de buurt van manavgat…ergens in de bergen…maar verblijft nu in kizilagac voor zn werk…
ikke ook een sigaretje en dan ff naar de voetbalclub…doeidoei
Ga mijn zetelke opzoeken en nog efkes rustig wat TV zien (als er iets te zien is tenminste). Tot morgen iedereen en slaap lekker. Dada !!! :dag:
Nou ook ikke dan.
Had vriendin te eten. Ffies wat dingetjes gedaan, en zaterdag dus met die vriendin naar beverwijk(ja kebabje eten!)
@Marion: Ja gaat goed. Maar ja, heb ook elke dag contact met mn liefste vriendinnetje. Vanmorgen zelfs voordat ik te werk ging… Word straks vast moeilijker in de mooiste landen… Mooi dat het met het ventje goed ging!
En chocoladebruin…ikke heb kastanje/chocolade… mix het zelf haha(klein heksje ben ik)
@Mierre… Ben benieuwd hoe het volgende week is, en dan ga jij al weer…
Nu laatste dingen doen en dan :slapen:
:dag: