TTT deel 49 en Bloem die is op WERELDREIS!!

Kaylo, nee hoor! Schop der zo uit!!! Geef gewoon een klap met mijn brace van gips!!!

haha jaa Cynthia m0et jj d0en:D

Wat een dag, Wat een dag,

haaj Lievies!..

Wilde even laten weten, dat het weer wat beter gaat!..
Ik ben ook van de week even langs de dokter geweest…!
Omdat ik gewoon echt niet meer kon slapen enzo…
Alleen maar aan het piekeren was-ben… dus ja heb even wat medicijnen gekregen tijdelijk om me een beetje rustig te houden!..

oorzaak: ik heb gewoon steeds gedacht, als ik het diep wegstop en gewoon doe alsof er niks is gebeurt… dan vergeet ik het wel… jaaa dus niet!!!..
Maar goed,… ben wel gewoon gaan werken enzo… want anders zit ik maar thuis en daar wordt ik al helemaal niet vrolijk van!.. dus jaaahh… tis allemaal zo raaar… het lijkt nu wel of ik het ene na het andere krijg…maar ja dat heb je als er gewoon dingen niet verwerkt zijn!.. dacht gewoon dat ik veel sterker was…dan ik eigenlijk ben ofzo… ik weet het ook niet!

Ik moet askim ook gewoon zien… het wordt nu echt tijd… ik kan het niet meer alleen bij me dragen zeg maar…

maar goed! Hoop dat het met jullie allemaal goed gaat!!
heb namelijk echt ook veel aan jullie gedacht, maar was gewoon zo moe…
Na me werk was ik gewoon niks meer waard!!! hehe…
heb zo ontzettend veel geslapen!..

Maar goed we moeten verder hee…:smiley:

@brenniej
Goed dat je langs de huisarts bent gegaan.
Je wilt natuurlijk weer verder met je leven, maar je moet dingen echt wel verwerken hoor. Gelukkig dat het nu weer iets beter gaat, maar pas goed op jezelf hoor!

Brenniej, schatje! Rustig aan!!! We begrijpen het wel!

Brenniej,het is ook niet niks wat je hebt meegemaakt en dat moet je goed verwerken je ziet het zomaar weg stoppen kan niet en is ook niet goed.Nog ff en je bent lekker bij je askim kunnen jullie het samen verwerken.Goed dat je naar de dokter bent gegaan…

Mk,jij ook weer terug van de meelees stand,gelukkig dat er niks aan de hand is.Nu weer normale nachten voor je nu G door slaapt zal ook wel lekker zijn…

ja precies,…
Die medicijnen helpen op zich wel even…
Beetje om die onrust weg te nemen!.. dus dat is wel even lekker…!
maar goed…voor de rest…nog even die laatste 2 weekjes af tellen!!..:D:D

@toos en trl
Het is nog maar de 1e nacht hoor, moet nog zien of dit zo blijft. Ik juig nog niet te vroeg, anders valt het weer zo tegen.

@Brenniej: Heel goed van je om toch even langs de dokter te gaan. Je hebt het gewoon nu even nodig. Maak je niet ongerust, als straks alles besproken is met askim, heb je kans dat je opknapt en waarschijnlijk die medicijnen niet meer nodig hebt. Ik spreek een beetje uit ervaring, al had ik ze voor iets anders even nodig. Terugval noemen ze dat! Sterkte hoor meid! :wink:

Zo, ben net thuis van de stad en heb me daar toch even een heel leuk gestippeld zwart/wit rokje en een zwart/wit jurkje gescoord voor samen € 5,95 bij New York**. Ja, natuurlijk wel voor de vakantie, want hier is het al bijna winter voor die kleding.:stuck_out_tongue:

@MK116: Oh, lekker zeg van dat doorslapen. Hopenlijk was het niet alleen voor een nachtje.:unibrow:

@Cynthia: Inderdaad, meteen van je MSN afhalen. Knuppel! :biggrin:

De rest weet ik ff nie meer. Toos crocken enzo…

:dag: Laters.

:wub:ladies ik ga!!!

Tot morgen!!! :wub:

:kus::dag:

Meiden ik ben er weer ffies…

@Brenniej: :kus:

@Cyn: Ohhhww spannend morgen!!! Nee ik kom niet op de koffie, hubbie moet zaterdag ook nog de nachtdienst in!

@MK: Spannend… wie weet weer vannacht!

@Marion: :kus: Ook voor J, lekker ding en dan al die toetsdingen en stress eromheen, :kus: voor J dus

@Toos: Rustig aan he, lieverd… Ik blijf duimen en hopen!

@TRL: :dag:

@Roanna: Klinkt leuk dat jurkje, maar ach, niet aan mijn lijf hihihihihi:D

Tot straks ofzo…:paranoid:

En ze zijn er weer :ninja:'s

Wie zijn er weer bep? :paranoid:

:unibrow:… Owwwwwwww die!! Nou, mensen eet smakelijk

Roanna,voor €5.95 samen das geen geld zeg.

Cyn,morgen auto ophalen???Lekker crossen het weekend

beps,lekker kebap eten zaterdag ??

Ja en ik was er niet eens voor naar op zoek, maar liep er toevallig tegen aan. Heel veel leuke bloesjes en t-shirts voor € 1 en de rest was of € 4,95 of € 9,95. Nou, dat kan je niet zelf voor gaan breien toch?

Nee zeg dat wel,zal morgen ook eens een kijkje gaan nemen bij de New Yrkr hier.

Zo … ben ik ook weer. Geen ‘blonde’ haren meer maar weer chocoladebruin.
Kindlief had goed gewerkt vandaag volgens de juf, met je jaargetijden en de maanden liep het erg uit de hand volgens hemzelf. Afijn, hij heeft het erop zitten en we zien het allemaal wel.

@MK
Lekker zeg dat je door hebt kunnen slapen vannacht. Hopelijk is het niet eenmalig en slaapt hij voortaan 's nachts door. Krijg jij ook weer meer rust.

@Cyn
Erg zeg die verslaafden. Zag ze ook altijd bij de supermarkt in het dorp. Stonden daar 's morgens al voordat de winkel open ging. Even 6 flessen moezel scoren. 's Middags weer een keertje en dan net voor sluitingstijd nog een keer. Zo af en toe een zakje krentenbollen erbij en that’s it.

@Filiz
Hoe is het met jullie opdracht? Zijn de meiden inmiddels al wat enthousiaster?

@Brenniej
Rustig aan hoor. Heeft toch zijn tijd nodig voordat je alles een plekje kunt geven. En helaas gaat dat allemaal niet zonder pijn en verdriet. En al helemaal niet in je uppie. Nog even en dan ben je samen met askim en kunnen jullie samen een begin gaan maken. Dikke knuffel en denk aan je.

@Roanna
Goed gescoord zeg … kan de koffer nog dicht straks :stuck_out_tongue:

@Beps
Dank je meissie! Hoe is het met jou nu?

Ha lieverds, ik ben er ook weer. Vandaag op werk geen tijd gehad voor WW.
Hadden een receptie, dus druk.
Maar morgen en zaterdag lekker vrij. En zaterdag op zondagnacht komt Hubs weer thuis.
En dan nog een weekkie…
@ Brenniej, we denken aan je, neem de tijd, het komt wel goed.
@ MK , heerlijk zou dat zijn, als je weer de hele nacht zal kunnen slapen!
@ Toos, al uitgecrockt? En we duimen voor je.
@ Cyn, morgen nieuwe auto halen? Leuk. Ik hoop dat ie lekker rijdt
@ Marion, Foto!!!
@ Roanna, das nog eens leuk winkelen!
@ Crazy, tot straks!
Ik ga ff een soeppie warm maken, en vanavond krijg ik Crazy en haar nicht, onze 3e reisgenoot op de koffie. Dus nog ff een beetje stofzuigen, haha
XXX Mar