TTT deel 49 en Bloem die is op WERELDREIS!!

Dussss het zou de goeie kant op kunnen gaan

Toos,nog even afwachten dus zal duimen voor jullie op positief nieuws.

Heb MK ook al een tijdje niet gezien hier.

Zo… ik heb hem gedeleted!! :dag: AJUUUU Sukkel!

Hahahah goed gedaan Cyn

@Toos
Heb de strijk in ieder geval gedaan. De boel een beetje opgeruimd en vind het best zo.
Positief dat ie nog een gesprek wil, gaat de goede kant op.

@Cyn
Sommige mannen hebben echt een groot bord voor de kop, zullen ook wel zulke vrouwen bij zijn hoor, maar goed dat je hem gedelete hebt. Kwartje moet toch een KEER vallen zou je zeggen.

haha ja… echt en dan weten jullie nog niet eens hoe hij eruit ziet!! TE ERG!:finger:

Meiden ik verveel me!

@Cyn
Beschrijf :biggrin:
Word nu wel erg nieuwsgierig.

Nou… ehm rood haar, beetje stevig… (is niet erg ben ik ook) maar gewoon niet leuk!! Lelijke tattoo’s van Az enzo… :disgust: Nee gewoon niet mijn type…

cyn : ziet er een lekker ding uit ! :tongue:

toos : zal duimen voor je ! :thumbsup:

Jaja

@trl
Ik ben er nog hoor, alleen op de meeleesstand de afgelopen dagen.

@toos
Toch een 2e afspraak, er is dus hoop!
Ik hoop dat je snel iets hoort en dat het positief is uiteraard.

@roanna
Gelukkig dat je je oude medicijnen weer terugkrijgt.

@cyn
Wat vervelend van je pols, ik hoop dat het snel weer beter gaat. Askim heeft gelukkig weer geseind.

@viva
Eindelijk bijna door de formulieren heen, wat een klus zeg.

@kaylo
Lekker verwendagje gehad.

@marion
Spannend hoor dat J. weer een test moet doen. Zielig hè als hij dan zo zenuwachtig is, ik hoop dat het goed gaat. Gelukkig kunnen jullie nu wel redelijk snel bij het Radboud terecht. Hopelijk krijgen jullie daar de begeleiding, steun en medicatie die J. nodig heeft en verdient.

@beps
Domme mensen met domme vragen en die dan ook het simpele antwoord weer niet snappen. Errug vervelend, maar je moet maar niet slimmer zijn. Alleen heel vervelend als je een dag hebt met ALLEMAAL VAN DAT SOORT MENSEN. Hopelijk gaat het vandaag weer beter.

@bloen en cris
Super dat jullie samen op de thee kwamen. :slight_smile:

Hier gaat alles z’n gangetje, lekker druk maar ik geniet wel van de kleintjes. Gisteravond weer kraamvisite gehad, hij heeft weer mooie kleren gekregen. Echt niet normaal hoor wat we allemaal al hebben gekregen, maar ontzettend leuk allemaal!!
Ik heb nog goed nieuws (voor mijzelf dan) G. heeft vannacht voor het eerst doorgeslapen, hoi hoi hoi!!! Nu maar hopen dat het niet éénmalig is.

:slapen:wat een rust, wat een rust hier!!:slapen:

Kaylo: neee zeker geen lekker ding :evil:

Nog 3.5 uur!!! En dan morgen en zaterdag nog!!! En dan ZONDAG!! :slapen:

Ikke nog een uurtje :teeth: en dan terug naar Gent sporen !

@MK: Raar is dat he als ze dan ineens doorslapen. Wel lekker voor je, geen gebroken nachten meer.
@Cyn: je hebt gelijk, alt control delete met dat soort gasten
Kreeg na het smsje van de makelaar de kriebels, heb de keuken van binnen en buiten gesopt, maar nog steeds niks aan de strijk gedaan. Morgen weer een dag.

Voor degene die nog aan het werk ze nog even. Ik ga zo meteen rondcrocken.
:dag::dag:

Ga een sigaretje roken :smoke:

aah lief!! Mijn ouders kwamen even langs!!! Dus zat ik niet helemaal alleen!!

Kreeg net een hele rare en vieze vrouw binnen die een glas water wilde… maar ik heb gezegd dat ze maar een flesje moest kopen bij de supermarkt… En toen zei ze dat ze geen geld had… maar ze heeft wel een tas vol bier… Gewoon een zwerver met een tas vol bier en sigaretten… Nou dan koopt ze dat water ook maar!!!

x

Wel opletten he cyn, dat er ondertussen geen tweede bij je binnenzit ! Heb er gisteren net iets over gelezen !

zo ikke weer terug uit school…

@toos…proficiat met je 4000 posts

@brace’en…lijkt me idd erg vervelend als je er op vakantie mee moet lopen…al is het voor hier natuurlijk ook geen pretje

@seni…ben er van de week ook eens een kijkje gaan nemen…maar vond het allemaal ook erg onduidelijk…

dadelijk koken…eerst ff voor de tv :wink: