Moet vandaag ook weer rondcrocken, morgen de nachtdienst weer in:(
4000ste:biggrin:
Ga even wat strijken, tot laterssss
Toos…congretulations
en jij ook werkse weer hoor!
:dag: :dag:
Toos,gefeliciteerd met je 4000ste post
@cyn : heb zo ooit 3 weken rondgelopen in Turkije met een brace aan mijn been ! Was gewoon niet te doen ! Ontzettend warm ! Ik kon hem wel af doen als ik niet moest stappen (op het strand en zo), maar leuk is anders. Heb er in totaal 5 maand mee moeten rondlopen. :wasted:
poeh!! Dat is niet niks!!! Ik heb wel in turkije 1 week op krukken gelopen, en mijn enkel in het verband… Dat was ook al geen pretje!!! ![]()
Toos: jeeh!! 4000!!! Op naar de 5000!!!
@toos : proficiat !
Heb ook nog een pak strijk liggen thuis. Interesse ? ![]()
Heb net eens even op Seni rondgekeken, maar ik vind dat toch niks hoor! Zij vinden dit onoverzichtelijk… maar ik vind hun site niet echt lekker werken!
Ben ruzie aan het maken met een jongen op msn… Hij is echt zo iemand die de hele tijd loopt te zeiken of ik wil afspreken… Dus ik zeg elke keer NEE… nu vraagt hij hoelaat ik mijn auto morgen moet halen en bij welke garage… Maar ik zeg dat gewoon niet… omdat ik 90% zeker weet dat hij daar dan heen gaat… Sukkel!! En nu is hij boos omdat ik het niet wil zeggen :lol:
zegt:
**maar laat maar zitten, ik hoef het niet meer te weten hoor !
**Cynnie… Ik weet het niet met jou! zegt:
nou een fiat punto een zwarte… Maar lekker boeiend waar hij gekocht is
zegt:
**nou kan wel boeiend zijn hoor!
** zegt:
**maar ik hoef het niet meer te weten
**
Heb daar ook al rondgesnuffeld op Seni uit nieuwsgierigheid. Vind het hier ook beter eerlijk gezegd.
Ja, je bent beter dat je niet teveel zegt op msn. Komt regelmatig gedonder van. :disgust:
@Kaylo
Lekker zeg, ben je weer helemaal op en top na je verwendag.
@Toos
Gefeliciteerd met je 4000e post … op naar de volgende ster!
Klopt, doet pijn als je telkens te horen krijgt dat je kind moeite heeft om het bij te benen op school. Had er geen moeite mee dat hij naar speciaal onderwijs moest, wist dat het voor hem beter was. En ook nu doe je weer een stap terug als het voor hem beter is. Alleen … hoe neemt J. het op.
En nu weer over tot een vrolijk onderwerp … telt al lekker af voor jullie. Bijna naar AD.
@TRL
Vandaag alleen een algemene opmerking denk ik, gesprek hierover komt in november, krijgen dan ook meteen het schooladvies voor het middelbaar onderwijs.
Kaylo: ja op zich ken ik die jongen wel… Hij zat bij mijn broer in het voetbalelftal… en bij AZ zie ik hem ook wel eens (hij mij niet
) Maar ik moet die sukkel gewoon niet!!! :biggrin:
cyn : kan je hem dat niet gewoon zeggen dan ?
Ja nog 2.5 week, Marion. Voor jou schiet het ook al op. Net maar eens even naar de makelaar gesmst of hij al wat weet. Zal wel niet anders had hij wel gebeld. Heb inmiddels de blaren op mn duimen staan:crybaby: En nog steeds niet de was gestreken, heb er een hekel aan. Wel truus uitgeruimd en stofgezogen:(
Hij heeft echt een bord voor ze kop… Het lijkt mij dat als iemand 6 maanden lang niet wil afspreken… dat diegene dan geen interesse heeft… Maar ja misschien is hij gewoon hopeloos ofzo… :lol:
Cyn,je kan hem ook deleten van je msn ben je er gelijk helemaal vanaf
Zou ik ook doen, van die msn af ! Als hij het dan nog niet snapt ! :unibrow:
Hoog tijd voor een lekkere lunch ! Tot later ! :dag:
Eetze Kaylo… !!
Lunch ze Kaylo
Net sms van de makelaar terug gehad, hij heeft een vervolgafspraak met onze kijker. Denk niet dat het een 2de bezichtiging is anders had hij wel gebeld. Ik hoop op een bod