TTT deel 49 en Bloem die is op WERELDREIS!!

Goeiemorgen,
:wereld:@Bloem: Welkom in Moskou, vermoeiend nachtje achter de rug. Marion heeft alweer voor een nieuwe foto gezorgd:thumbsup::thumbsup:. Weet je een beetje waar je naar op zoek moet vandaag zonder de hulp van Chris:D. Leuk dat je er weer even was en weer begaan met hier als altijd, moet je meer doen schieten we hier tenminste een beetje op. Wens jullie veel plezier in Moskou, we lezen wel weer hoe het daar is:dag::dag:

goede morgen…!!

@bloem…ook voor vandaag weer veel plezier gewenst!!

@toos…dankje…alles goed op school…

@beppie…hopen dat het snel beter gaat met de moeder…

@trl…succes met het hele visum gebeuren!!

@cyn…das toch alweer een teken van leven van askim…houd ons op de hoogte!! hoe is het met je pols?

ikke ga ff ontbijten…tot straks…xx

@Beps: Je kan in ieder geval uitkijken naar een lekker weekend, niet teveel :ninja: he
@Viva: Laatste stukje papierberg wegwerken, morgen lekker vrij
@TRL: Taken goed verdeeld, Beps is van het licht en jij van de lijstjes.
@Marion: Weer aan de sport vandaag??
@Kaylo: Lekker dagje vrij gehad gisteren??

Goede morgen!
Leuk … weer een berichtje van Bloem deze morgen. Kunnen we langzaam een beetje afkicken ;).
Vandaag heeft J. zijn intelligentieonderzoek op school. Van de ene kant vindt ie het leuk, mag ie ook eens een keer de klas uit onder de les, zoals de kinderen die therapie krijgen. Gisteravond begonnen de zenuwen en had ie buikpijn. Geen zorgen maken kerel, alleen je best doen, dan doe je het altijd goed.

@Beps
Oeps wat erg voor je vriendin, doet zo vreselijk veel pijn. Hoop dat er snel verbetering in komt.

@Bloem
Valt niet mee he, slapen op dat smalle bedje in de trein. Hebben het ook eens gedaan toen we naar Zuid Frankrijk gingen. En al helemaal niet als er dan ook nog een paar liggen te snurken.
Die *** toch, heeft het wss niet aangekund, die 2 kwebbelende meiden gisteren. Maar lekker even uitrusten samen dus en dan op naar de uien en al dat andere moois in Moskou. En lukt het vandaag niet … dan gewoon morgen … vakantie he. Niets moet alles mag.

@Cyn
Toch nog een teken van leven van Askim. Nu zijn stem nog even horen of niet?

@Roanna
Lekker verwend met een bos bloemen!

Filiz, ja gaat wel!! Doet echt giga zeer… pijn trekt ook door naar mijn hand… Brace zit ook niet lekker vanwege grote bult op mijn bot… :tssk: Maar komt wel goed!

@Toos
Nee niet sporten vandaag, hubs had nu de auto nodig, en vanmiddag moet ik naar een keukenboer. Had zijn offerte klaar nu. Daarna naar de kapper voor een kleurtje. Ook wel lekker zo … kan ik tussen de klussen door nog ww-en.

@Marion: Is toch weer spannend voor J en ik denk voor jullie ook. Als hij de test net zo doet als voetballen, dan komt het wel goed he.

:RUSSIA: :CHINA: :thailand: :cambodia: :malaysia: :INDONESIA
Bloem: Op wereldreis - 7 mnd!! :wereld:

:turkey:Crazy: 15 september - Marmaris
Mar Mier: 15 september - Marmaris:TURKEY:
Cristina: 20 september- Edinburgh- 4 jaar studeren!!
Brenniej: 22 september- Marmaris 6 weken
Besmile: 22 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Roanna: 25 september - Gumbet
Babsch: 29 september - Alanya

ChrissyP: 9 oktober - Kusadasi
Marion: 18 oktober - Fethiye
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober-Side
Linda: 22 oktober-Ermelo
Diamond: 24 oktober- Alanya
Turkije lover: 25 oktober - Kusadasi

Cynthia: 2 november - Studiereis destination unknown!!
Kimbo: 2 november- Marmaris

**2008 ****
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Filiz: juni - Side 4 evahh

Nur: 4 juli - TROUWEN
**2008 *****

En dan de verjaardagen nog …

17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
8/11 Kaylo
8/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos
25/7 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije

@Cyn
Heeft dokkie geen foto laten maken?

@Toos
Heel spannend ja, omdat ie gewoon beter is in voetbal dan in leren. Maar je kan niet overal goed in zijn he ;). De uitslag hiervan krijgen we in november, wss nu alleen een opmerking in zijn communicatieschriftje.

Speciaal voor Roanna, kun je het niet vergeten;). En voor de Marren ook natuurlijk

neeee… :drugged:

@toos : ja, lekker verwendagje. 's Morgens naar de kapper, namiddag lekker voetjes en handjes laten opknappen. Kan er weer een tijdje tegenaan ! :smile:

@ Toos: Bedankt weer. Ja, je weet maar nooit, dat ik het wel vergeet.! :hihi:

@ Cynthia: He, wat vervelend nu weer met je pols. Zo heeft ook iedere keer iemand van ons ook wel weer wat he? Het houd niet op.

@ Marion: Hopenlijk krijg je een beetje positieve berichten over J. en als niet, je weet dat er aan gewerkt gaat worden. Toch? Komt vast wel goed! :wink:

@Marion: Ik begrijp wel hoe het moet zijn voor jullie. Onze jongste heeft vanaf groep 2 op hoog niveau begeleiding gehad. Ze moest ook iedere keer zo’n test ondergaan en het was ook iedere keer weer spannend. Uiteindelijk aan het begin van groep 5 kregen we te horen dat ze het niet ging trekken op een ā€œgewoneā€ school. We hebben toen meteen besloten om haar naar speciaal onderwijs te doen. Een stap die je niet zomaar zet, moeilijk voor haar en voor ons. Op die school kwam er uit dat ze rekenblind was en uiteindelijk was ze daar wel op haar plaats. Het gaat om je kind en het doet pijn als ze steeds vertellen wat je kind niet kan in plaats van waar het wel goed in is.

Marion,spannend dagje voor jullie en J dus,horen jullie de uitslag gelijk of moet je daar op wachten?

Cyn,hoe lang moet je die brace nu om dan?En lekker dat je askim een seintje heeft gegeven zal je vast goed doen toch,beter iets dan niets

Ze verwachten dat het met 2 weken maximaal over moet zijn… En laten we het hopen… :wink: Ga in Turkije echt niet met een gipsbrace lopen!

@Cyn: Niet?? Ben je net duo penotti, witte en een bruine arm:biggrin:

Zit bijna aan de 4000 posts

Nog even doorposten Toos. :arrow: :arrow:

Ik ga er van tussen. Fijne dag allemaal verder. :dag:

Even in mijn agenda zetten, wanneer ik ook alweer ga. :idea: :thumbsup:

@Roanna: Werk ze vandaag. We houden het hier wel voor je bij wanneer je gaat hoor:nod: