Goeiemorgen iedereen ! :drugged:
Dag Bloem ! ![]()
Goeiemorgen iedereen ! :drugged:
Dag Bloem ! ![]()
ola hallo ja
hoe is het met iedereen??
Denk dat de meesten hier nog slapen of aan t werken zijn. :frown:
Héééééééééééél kalm !
Bloem,hier alles wel oke hoor en hoe is het met jouw hoe was de treinreis beetje kunnen slapen??
echt een heeeel klein beetje…
bedje was smal, was bang dat ik eruit viel, dus echt op mn zij geslapen, 2 russen die de toendra aan het omzagen waren en dat voor een uurtje of 5
echt te kort, na zo’'n dag als gisteren…
maar ja, blijkbaar… hoort dat er allemaal bij
ben jaloers op die mensen die alleen maar hun koffer van de bagage band hoeven te tillen en verder rest alleen maar te chillen op een strrand!! hahaha…
:RUSSIA: :CHINA:
:INDONESIA
Bloem: Op wereldreis - 7 mnd!! :wereld:
Vandaag nog meer uien in Moskou
Dat komt voor jouw ook wel weer hoor,maar jij bent nu eerst de rest van de wereld aan het ontdekken ;).Heb net je log gelezen jammer geen foto’s,maar daarom niet minder leuk om te lezen
ja echt ruk van die foto’s want ze zijn echt melig!! hahaha
maar ja, deze pc wil ff niet lezen ofzo, weet het niet, komt nog wel
enneuhm marion, weet echt nog niet hoe of wat, eerst maar ff een uurtje of wat slapen, morgen hebben we ook nog heel de dag en tja, als ik eerlijk ben, ff rode plein, kremlin, kerkje, kathedraaltje en dan ben ik er wel klaar mee… denk ik…
wat gaat dit topic trouwens meteen lekker lang mee!!
@ trl, al meer bekend over het visum van je vriend?
@ marion, al meer bekend over behandelplan enzo, voor J?
goedemorgen, en nu weer hard werken hihi
Bloem,niet te gehaast he,ook genieten van de dingen je hebt 7 maanden;),dat je later geen spijt krijgt van dat had ik ook nog wel willen zien.En hie is het met B**,trekt tie het nog een beetje of heeft tie de oordoppen al in :dope:
Visum,askim moet nog afspraak maken bij consulaat,maar zegt dat doen we wel als ik er ben,ik heb dat liever al geregeld,maar ja we zien het wel.
@ TRL lekker aftellen dus en je ziet het daar allemaal wel he?
reisgenoot is helemaal kapot, ikzelf zou op zich nu wel moskou in kunnen en willen, morgen relaxen, maar hij is echt helemaal gesloopt.
alles wat ik zeg is: huh? dus ikke hou lekker mn mond, lekker rustig dus!! hahahaa…
Goedemorgen allen.
Hey Bloem. Hoest tie? Nou, je ziet het wel he? Wat Bep al zei, als wij zo door kleppen, zijn we met kerst vast wel in het volgende deel. :biggrin: Ik haal de ballen alvast van zolder.
Maar ik blijf je ook volgen hoor ! :paranoid: Heb gister nog op je log gekeken en gelezen. Gaaf hoor! Ook op die van B**.
Nou meid, ga lekker verder genieten van alles en iedereen. Hier gaat alles goed hoor en voor ons schiet het ook al lekker op,. :vak02:
:dag: :kus: Doeggggggggggg :dag:
Ja we zien het daar allemaal wel,moet er ook maar makkelijker over gaan denken.
Das jammer dat je reisgenoot kapot is,mannen…niks gewend he
,maar nu heb jij ff de tijd om hier langs te komen en dat vinden wij natuurlijk helemaal top ![]()
ja idd hoor
hij is vooral mentaal helemaal gebroken en ikke lichamelijk
ik zit onder de blauwe plekken!! hahaha, dacht dat ik flauw zou vallen in de metro… zo warm!
binnen is het overal blote armen en kachel op 25 graden en buiten is het helder, graadje of 17 a 20. dus echt mega verschillen. ene moment zweet ik me een ongeluk (met pack op mn back) en andere moment denk ik… waa is mn sjaal!! hahahaa
@ roanna, alles goed daaro bij jou? hoe was de BBQ van zoonlief verder verlopen? doorslaands succes?
maar mn internet tijd is op
eens terug naar ons eigen hotel, kijken of we al een kamer kunnen krijgen en dan denk ik ff zzzzz
en allicht dan richting de uien of igg wat te eten!! hgahaha… hongerrrrr!
dus allemaal :dag:
tot de volgende x maar weer!
Bbq? Oh dat van zondag j.l. met Arie? Alles goed verlopen en de zoon is gisteravond hier wezen eten met vrouwtje, maar kwam tevens even een grote bos bloemen brengen voor mijn hulp. Zo cute he? Mijn zoon gaat trouwens volgende week voor een week naar New York op vakantie. Met vrouw uiteraard.
Zo, dus jullie zijn nu een beetje uitgeteld van de treinreis? Ach ja, hoort er ook allemaal een beetje bij he? Ga zo maar lekker ff rusten, kun je er straks weer lekker tegenaan.
Doeg en goede reis verder en wacht alweer op je volgende bericht. :biggrin: :dag:
Alle andere dames.
Jullie ook allemaal weer een fijne dag. Wel of niet te werk.
Maak er weer een mooie dag van.
Tot laters ![]()
Bloemmie: Welkom in Moskou!!! Slaap lekker alvast! Echt super leuk om zoveel van je te horen!!
Nou ook goeiemorgen voor de rest van jullie!!! Allemaal lekker geslapen?? Ik slaap echt zo vast de laatste paar nachten… ben half dood als ik wakker wordt!!!
Askim heeft vannacht weer een teken van leven gegeven, hij liet (jawel!) 1 keer mijn telefoon over gaan!!! :tssk:
Maar goed hij leeft dus nog!!
Beps, beverwijk?? Gezelli!!! Je kan dan wel bij mij een bakkie doen!! Ben toch alleen op mijn werk!!
En ja wij hebben koffie!!! haha!
Verder… ehm weet ik niet zoveel!!
Hoop dat het vandaag wat drukker zal zijn… zodat ik aan mijn 5000ste post kan komen!!
x