TTT deel 49 en Bloem die is op WERELDREIS!!

@Bloem en B: een hele goeie reis naar Moskou:dag::dag:

Ga zo eten, dochter heeft gekookt. Dus tot vanavond:dag::dag:

@Bloem
Kan *** maar beter meteen aan dat vele praten gaan wennen dan. Want met de grootste kwebbelkous van het forum is ie nu op wereldreis :wink:
Zal idd heel erg wennen zijn om zo te reizen, heel anders dan een vliegreis met hotelletje. En dan morgen zonder Cris je eigen verstaanbaar zien te maken. Ben benieuwd naar je verhalen daarover. Zal wel komisch worden vermoed ik .
Doei :dag:

@Beps
Veel plezier vanavond bij de baby!

hahahaha Bloem en Bob…handen en voeten, wijzen…beetje engels,duits,frans combi…misschien dat het werkt…en anders heel hard NJET roepen, dat je dat niet bedoeld…hahahha…jullie een goede reis naar Moskou

cris…goede reis weer naar nederland en rennen he anders mis je je vlucht naar nederland…

mierre…lekker relaxed dus…is goed voor je meis.

ikke nu gegeten, was in de machine, gedweild, gestoft…koffie gemaakt, en nu maar kijken hoelaat de visite binnenvalt…is nog ff familie nog voor mijn verjaardag, waren toen nog op vakantie…

moet volgende week weer voor de poes van de buren zorgen, die gaan naar ichmeler…12 dagen…ikke jaloers…wil ook…ben moe…ben het zat…veel te veel werk…scheel…auw armpje…zucht…

morgen weer de laatste dag deze week en dan heeeeeeerlijk weekend…

nou meisjes ik kom vandaag niet meer langs…tot morgen…zal proberen wat vaker langs te komen maar vrees van niet.

kus viva

:dag:

Nog even een relax avondje op de bank morgen de hele dag in me huisje dozen uitpakken.

haha dit is nog nooooit gebeurd…ben de hele avond weg geweest en hoeg maar gewoon 1 pagina bij te lezen!!

@toos…hoe is het met de dochter van de buren?

@viva…veel plezier met de visite…

@beps…have fun…

Tjonge jongen… Zo komt er nog geen deel van de grond voor KERST!!!
Waar is iedereen??? Ikke ff wat anders doen en iedereen is ingekakt!!!

Nou goed, ikke ga slapen, tot morgen

Helemaal met je eens Bep.
Wat een rust hiero.

Dan ga ik er ook maar eens op tijd in.

Weltrusten :slapen: :kus:

Iedereen is vandaag met de kippen op stok. Was vanavond bij mn oude buurvrouw. Dochter is voor het eerst naar turkije geweest en naar Gumbet. Had het erg naar haar zin gehad en zou graag weer terug willen. Was een gezellig avondje over turkije kleppen.
@Filiz :Hoe is het op school gegaan
@viva: succes met je laatste formulieren en laatste dag werken voor deze week. Heb die werkbij opdracht gegeven om niet langs te komen. Ook niet stiekem:D
@Beps: was het leuk de kraamvisite, morgen ook weer aan den arbeid. Hoop er mensen zijn met inteligente vragen.
@Brenniej: Missen je hier meis, gaat het met je??

@Miere: Op zich wel rustig dat hubs een weekje weg is, lekker samen met de honden. Wens je sterkte meid met alles

Volgens mij gaat bloem de geboorte van het nieuwe deel over 7 maanden nog wel meemaken:D

:slapen::slapen:Ga ook mn mandje opzoeken. Marion of Miere, knoppie zit aan de rechterkant. Zal een spaarlampje voor jullie aanlaten.
Slaap lekker

:idea::idea: Lampjes uit … en het bed in … truste:slapen:

:idea:
Zo lampjes aan, anders kan ik niet bijlezen.
Tot zo

Goedemorgen,niet veel bij te lezen.

Beps,hoe was het kraambezoek?

Miere,lekker rustig nu alles op een rijtje zetten.

Brenniej,hoe gaat het nu met je.Komt al lekker dichtbij he dat je weer mag gaan.

Werk ze allemaal

Kraambezoek was gezellig. Lekker hoopje, maar met de mams moet het een stukje beter gaan. Bekken problemen…en als het over 6 weken niet beter gaat dan…

Nu me aan het klaar maken voor weer een dag oeverloos gez**k :finger: (niet echt, maar soms…) :puke:Morgen nog een redelijk klein dagje(9.30-15.30) en dan KLAAR WEEKEND NIETS DOEN BEVERWIJK GENIETEN VERJAARSVISITE(en dan is het weekend al weer om, en mag ik weer 5 dagen :retard: )

Nou kom straks vast nog wel ffies langs(:ninja: als het niet te druk is)
:dag: :kus: :dag:

:RUSSIA: :CHINA: :thailand: :cambodia: :malaysia: :INDONESIA
Bloem: Op wereldreis - 7 mnd!! :wereld:

:turkey:Crazy: 15 september - Marmaris
Mar Mier: 15 september - Marmaris:TURKEY:
Cristina: 20 september- Edinburgh- 4 jaar studeren!!
Brenniej: 22 september- Marmaris 6 weken
Besmile: 22 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Roanna: 25 september - Gumbet
Babsch: 29 september - Alanya

ChrissyP: 9 oktober - Kusadasi
Marion: 18 oktober - Fethiye
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober-Side
Linda: 22 oktober-Ermelo
Diamond: 24 oktober- Alanya
Turkije lover: 25 oktober - Kusadasi

Cynthia: 2 november - Studiereis destination unknown!!
Kimbo: 2 november- Marmaris

**2008 ****
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Filiz: juni - Side 4 evahh

Nur: 4 juli - TROUWEN
**2008 *****

En dan de verjaardagen nog …

17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
8/11 Kaylo
8/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos
25/7 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije

Jij bent goed bezig, TRL!!! Ikke vergeet dat ding steeds. Ja is Bloemmies taak,…maar nu geven we hem aan jou hahahahaah

gudmornink kamaardski’s

zie dat crazy 2x bovenaan de lijst staat
we wachten ff tot we kunnen inchecken en dan duiken we ons bed in!! dood, dood dood… moe! leuke vakantie hoor :tssk: hahaha, nee tis echt allemaal GEWELDIG, maar zoooo overweldigend en zooo vermoeiend
en ligt niet aan mij, want reisgenoot is ook KO