@Toos
Gelukkig dat hubs dan nooit met ‘de hond’ eruit gaat dan. Is zo’n warhoofd, zou ie nu helemaal niets meer kunnen onthouden.
@Roanna
Is nieuw ingevoerd dit jaar. Waren al eens eerder juffen hier geweest. Kwamen toen met de hele klas op excursie in de lammertijd.
J. rebbelde er lustig op los. Het geplande half uur is dus een uur geworden.
@TRL
Hij was best wel trots ja, 1 juf is PSV fan, commentaar natuurlijk op het Ajaxdekbed. Het embleem bedekken met de knuffelbeer. De andere juf was ideetjes aan het opdoen voor de kamer van haar kind. Wilde ook alles in het thema van de zee. En laat J. nou net een kamer hebben met allemaal boten en vuurtorens.
En nu snel even aan het werk. Tot over een uurtje of 2.
Zo heeft het toch nog 1 voordeeltje dat ons Bloemmie niet meer meepraat. Het is tenminste bij te lezen!Maar stilletjes is het wel. :crybaby: Fijn dat ze goed is aangekomen. @ Toos, fijne tijden voor je. Wij vliegen pas om 21.00 's avonds, en om 07.00 in de ochtend alweer terug. Gelukkig ga ik 10 dagen, en Crazy 17. Dan komt het niet zo heel hard aan. @ Marion, goed van je, dat sporten. Ik haat het, maar gelukkig heb ik bewezen dat je ook af kan vallen zonder je in het zweet te werken. En goede berichten van het ziekenhuis, ik hoop dat er snel iets gedaan kan worden, dmv medicatie ofzo.
** Ik heb net gekookt voor mij alleen, das wel raar hoor. Het is ook wel stil in huis, zo zonder hubs. Maar ook wel lekker rustig. Het is hier nu kermis, ga vanavond even het dorp in, in m’n eentje. Etalagewedstrijd, altijd leuk. En even een rondje kermis doen, voor het idee. En dan een spaatje in de kroeg. Ik vermaak me wel, hoor. XXX Mar
@Miere
Sport niet om af te vallen hoor, al is het natuurlijk altijd meegenomen. Is nodig om de spieren sterk te houden. Heb na de geboorte van J. bekkenproblemen gehad en kon amper lopen. Door veel te trainen ben ik nu weer op de been, verwaarloos ik het dan krijg ik weer klachten. En daar zit ik niet echt op te wachten.
Miere,veel plezier op de kermis lekker genieten van alles en iedereen…
Oom en tante van me zouden vandaag vertrekken naar Kos,maar helaas ze waren op schiphol en konden weer naar huis,ze hadden geboekt bij Olmpi.Ze zouden eigenlijk gister al vertrekken maar dat hadden ze vorige gecancelled ivm de crematie van me oma.Maar helaas vandaag ging het dus ook niet door.Als het goed is vertrekken ze nu zaterdag,we zullen zien…
@TRL: Jeetje dat is balen, sta je daar en kun je niet weg. Hopen dat ze nu zaterdag weg kunnen @Miere: Veel plezier op de kermis en niet dronken worden van de spa he
@Filiz, waar woonde jij deze zomer eigenlijk in Side? Was je wel eens op het strand in de omgeving van Tropic Hotel? @Cyn, moet jij veel omboekingen verzorgen? @Bep, hoop dat je een gezelligeavond hebt met je ouders. Fijn dat er goed bericht was van Bloem. @Toos, je hebt perfecte reistijden. Jammer dat de makelaar nog niet heeft gereageerd. @Marion, ik vond de huisbezoeken als juf ook altijd leuk om te doen. Radbout is echt wel een goed ziekenhuis, hè. @Viva, gelukkig gaat het al beter met de oren. @Miere, kermis heeft altijd iets vrolijks. Binnenkort is het in Alphen a/d Rijn ook weer kermis. @Turkije lover, ik hoop dat je oom en tamte echt kunnen gaan.
Ik had vanavond geen vergadering. Lekker even voor de tv gezeten, even gebeld met Faik en Side, doelstellingen voor Taal uitgezocht en nu even hier.
Heb het al koud sinds ik terug ben in Nederland, Mis al die warmte om me heen. Ga op tijd onder m’n dekbedje.