TTT deel 49 en Bloem die is op WERELDREIS!!

@Beps: Fijn dat Bloemmie goed is aangekomen in st petersburg.

Kreeg vanmiddag mn vluchttijden, wel onder voorbehoud. Zijn niet verkeerd.
Vertrek Amsterdam om 6.20 en terug om 20.40. Volle 8 dagen dus:thumbsup:

Haha Toos, die wist ik al!!! Die tijden zijn al het hele seizoen zo… dus dat komt wel goed!! Hoelang ga je eigenlijk??

Mijn vluchttijden:

Heen 18.20
Terug: 23.59

:finger:

Huisbezoek van de juffen achter de rug, ze waren later want konden ons huis niet vinden, en we stonden nog wel aan de straat. Waren zo druk aan het kletsen dat ze ons helemaal niet gezien hadden :unibrow:.

@Kaylo
Lekker een vrije dag morgen.

@Beps
Mooi … Bloem is dus nu Sint Petersburg onveilig aan het maken met Cris. Op zoek naar de uien.

@Toos
:biggrin:
Mooie tijden zeg!!!

Ik wist het ook al, maar goed voor hetzelfde was het toch veranderd. Je weet maar nooit. Tot 2 okt een week dus

@Marion: Fraai is dat. Was het een positief gesprek met de juffen??

Toos…lekker zeg die tijden, echt 8 dagen…fijn voor je…
Beps…fijn dat Bloem wat heeft laten horen en ook leuk dat Cris er al was, is toch makkelijker, iemand die de taal spreekt, er valt geen chocolade van de maken van dat russisch…eigenlijk best wel vreemd Cris woont hier in Berkel en Rodenrijs, hebben elkaar dan 1x gezien en dan nu weer meeten zover van huis geweldig toch.
Cyn…geen extra werk voor jou door het faillisement van Olympia…ze vallen echt bij bosjes neer zeg, een collega van mij had ook met iristravel een reis geboekt, die checkte in 1 uur voor dat deze failliet ging, zijn gewoon naar griekenland gevlogen, en kwamen in het hotel, toen bleek dat ze eigenlijk al niet meer hadden mogen vertrekken, heel veel heen en weer gebel en gefax maar de sgr heeft het toch nog overgenomen…

o ja Marion, fijn trouwens voor je dat jullie al zo snel in het
Radbout terrecht kunnen…

Ze komen alleen kijken hoe de kinderen wonen. De slaapkamer, plekjes waar de kids veel spelen etc. Dus geen zware gesprekken deze keer.

Las net een stukje op nu.nl. mensen die de “hond” uitlaten, hebben meer kans op dementie. Snap nou waarom ik zo vergeetachtig ben, dacht dat het van de cola light kwam.
@Roanna: Zou het haast vergeten. Toch goed zo’n bezoekje aan de pil he.
@Viva: Hoe is het met je oor??

Wel spannend voor J. om alles te laten zien

Dus ik moet ook op je stem letten? :lol: Bas of bariton?

Wel super tijden dan Toos! Wij hebben ook al wel de tijden doorgekregen, maarja wij gaan met Onur :eek: dus dan weet je het wel. Kan met het uur veranderen. Maar ons schema is heen: 21.20 uur :thumbsdown: en terug om 17.20 uur. Wij ook tot 2 oktober.

Leuk te horen Bep, dat Bloem al op haar eerste bestemming in aangekomen.

gaat goed hoor met de oortjes leve de pilletjes

@Roanna: Heb nog geen idee, veranderd met de dag, mn stem dus

Een collega is net dit weekend terug gekomen van Kreta en boekt altijd haar vakantie daar bij Olym. Zijn Griekenlandfans. Ik vertelde het haar en ze wist niet wat ze hoorde. Ze zei…echt? Oh, dan moet ik ff mijn man bellen. Zo beduusd was ze!

Ze zegt, oh daarom liep de eigenaar steeds te mopperen, dat ook hij zijn water en energie moest betalen. Waar of hij dat van moest betalen? Dus het zal al wel een tijdje aan de gang zijn dan. Toch jammer van een toch zo’n goed lijkend bedrijf.

Olympia was ook geen kleine reisorganisatie, vraag me af waar dat heen gaat

Oh, gelukkig Viva dat jij ook weer zo goed als pijnvrij bent.

@Toos: Ligt aan je stemming zeker? :biggrin:

@Marion: Dat klopt. Onze dochter heeft altijd op een speciale school voor doven en slechthorenden gezeten en daar kwamen ze ook altijd even hier thuis om een praatje te maken en te zien in wat voor een omgeving ze opgroeid en dergelijke.

Ik ga achter de pannen, zie jullie later wel weer. Voor straks eet smakelijk

@Roanna: Hoe raad je het zo:biggrin:

Toos,dat zijn super tijden zeg lekker de volle 8 dagen.

Marion,en waren de juffen tevreden ;),zal J wel trost zijn geweest dat hij zijn kamer kon laten zien.